Kuoma-kengät aikuisilla, onko teillä? Mun mielestä jotenkin hassu näky, mutta toki ne mummoille käy.
En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.
"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.
Ap
Mä olen nykyihminen, mulla ihan luomut kulmakarvat...ei ne hassuilta mun mielestä näytä
No ei luomut näytäkään, mutta ne palkit.
Miks kukaan välittäis viheltävää vittua mitä te heidän kulmakarvoista mietitte?! Vai miten se nyt meni...
Ei ne välitäkään, muuten niillä ei olis niitä outokulmiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoman junttimalli on tosi hyvä pihahommissa, postin haussa ja koiran kusetuslenkillä. Nyt tosin ostin Vikingin pörrökarvavuoriset talvikumpparit, kun alle viiden kympin sain. Ne on sekä lämpimät että kestävät myös vettä, mitä Kuomat eivät kovin hyvin tee. Kulmat ovat vettähylkivät, mutta eivät vedenpitävät.
Ovatko kulmat palkit? Sellaset kun nykyihmisellä?
Reps. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kulmat on uusi arse nykyihmisillä.
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Oho, siellähän on vaikka minkälaista!
Kaksi mallia kiinnosti, täytyy etsiä nettikaupoista.
Meidän perhe ei niitä perinteisiä käytä, koska a) ollaan etelärannikolla ja loskasäähän ne ei sovi vaikka moni käyttääkin ja b) se kantaosa menee liian helposti linttaan ja siksi kenkä ei jalalle paras.
Mutta käteväthän ne on erilaisissa pihahommissa.
Yllätyin kyllä myös! Luulin että näistä on vain sitä "junttimallia", kuten joku ketjussa asian ilmaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoma huopikkaat ovat ihanan lämpimän näköiset. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hyvät?
Tässä:
Noihan näyttää asiallisilta, oikeesti! Varsinkin nuo Hallat. Hei, nyt opin jotain uutta. Olin tosi Kuoma-rajoittunut ennen kuin tulin tänne.
Ap
Hei, nyt näyttää kyllä vahvasti siltä että Kuoma-kenkien somevastaava on keksinyt uuden mainoskikan!
"Ohhoh, olinpas minä Kuoma-rajoittunut, näitähän on vaikka minkä mallisia (LINKKI) ja kuten huomaatte, kaikkihan näitä käyttää, ei vaan lapset ja mummot!"
Mitä selität?
Just ostin uudet kuomat alakoulu ikäisille lapsilleni. Niillä kestää sovittaminen ja värin valitseminen, huomasin laatikon jossa oli minulle sopivat kengät. Kokeilin ja hyvät oli. Eli kaupasta ostettiin lapsille ja äidille kuomat.😃 On tosi lämpimät.
Haluaisin sellaiset toppakuomat. Olisi kätevät kun tekee lumitöitä, hakee puita, menee ulkosaunalle tai hakee vaikka postia! Eli täällä maalla pihapiirissä olisi kivat, en mä ehkä muualla niitä käyttäisi. Vaikka varmaan siitä alkaisi lipsua ja ekana menisi niillä ruokakauppaan, sitten kohta kaupungille jne 😀
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaiset toppakuomat. Olisi kätevät kun tekee lumitöitä, hakee puita, menee ulkosaunalle tai hakee vaikka postia! Eli täällä maalla pihapiirissä olisi kivat, en mä ehkä muualla niitä käyttäisi. Vaikka varmaan siitä alkaisi lipsua ja ekana menisi niillä ruokakauppaan, sitten kohta kaupungille jne 😀
Näin varmaan on muillekin toppakuoma-aikuisille käynyt. ;)
Ap
Joku arveli, että oli ehkä mainoskikka. Jos oli, niin ONNITTELUT, saitte juuri uuden asiakasperheen.
Nuoret sitten kompuroi liukkaissa kesätennareissa kun tietenkään käsineitä ja kädet jatkuvasti taskussa kun ei muka tarvii?
Mulla on, ne on ihan parhaat kengät ja niillä mennään Lapissa ihan joka paikkaan!
Mulla on sellaiset perus-putkikuomat, hommasin kun esikoinen (nyt 16 v.) oli pieni. Ihan parhaat just muksujen kanssa ulkoillessa, lumitöitä tehdessä jne. Joskus kun on satanut yöllä paljon lunta, niin kuljen jopa työmatkat niillä, ettei kengät "hörppää" lunta ennen töihin pääsyä...
Sellaista päivää ei tule, että tuollaiset hommaan. Olen aikuinen nainen, en mikään aivoton juntti, joka samaistuu lähinnä lapsiin. Vastaavalla mukavuudella ja käytettävyydellä löytyy myös aikuisille sopivia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sensuroidaan ketjuja, joissa aivan asiallisesti arvostellaan poliisin myöhäistä tiedoituskäytäntöä ja poliitikkojen näyttävää hyppäämistä framille, koskien Oulun tapauksia.
Miten se liittyy Kuoman talvikenkiin? Onko poliiseillakin semmottis?
On varmaankin sensuurin kiertämistä.
Olen huomannut saman ilmiön, tuon aiheen ketjut poistetaan, sisällöstä välittämättä.
Lapset tykkää Kuomista, itse en. Oli mielestäni vähän turhan lerput. Ehkä väärä sattui väärä malli jalkaan.
Haa, tämä keskustelu tuli mieleeni, kun vedin tänään kuomat jalkaani! Kuomani ovat tyttäreni vanhat valkoiset, jossa on mustia perhosia ja kyllä ne ovatkin mukavan lämpimät. Pakkasta oli aamulla - 22 täällä Espoossa ja näillä tallaan tänään koko päivän, käyn kaupassakin. Pipokin on päässä. On ihanaa olla fiksu. 🙂 N44
Ostin alennusmyynnistä Kuoman Glamour-mallin parin 8 vuotta sitten. Ihan parhaat! Ja yhä käyttökelpoiset.
Kun ulkoilen pojan kanssa nii on kuomat. Jaksaa kauemmin olla ulkona ku ei varpaat palele
Menen töihin ja kauppoihinkin kuomat jalassa. Siinä missä joku teini yrittää ärsyttää paljailla nilkoilla tai jollain pallokalahuulilla, minä ärsytän laittamalla päälleni ihan mitä v*tua itse haluan.
Kuomat on niin lämpimät, että niissä ei palele jalka koskaan pakkasilla. Naurattaa ajatella, että teininä laitoin korkeakorkoiset nahkasaappaat, lyhyen takin jne ja menin pakkasöinä sellaisessa asussa, umpijäässä. Nyt puen mitä haluan, aina on lämmin eikä tarvitse miellyttää ketään.
Velana en ole "mummo", mutta jos tämä on sitä henkistä mummoutta, tämä on mahtavaa!
Aivan sama jos näyttävätkin mummokengiltä.
Onko siinä jotain erityisen epäilyttävää?
Oho, siellähän on vaikka minkälaista!
Kaksi mallia kiinnosti, täytyy etsiä nettikaupoista.
Meidän perhe ei niitä perinteisiä käytä, koska a) ollaan etelärannikolla ja loskasäähän ne ei sovi vaikka moni käyttääkin ja b) se kantaosa menee liian helposti linttaan ja siksi kenkä ei jalalle paras.
Mutta käteväthän ne on erilaisissa pihahommissa.