Kuoma-kengät aikuisilla, onko teillä? Mun mielestä jotenkin hassu näky, mutta toki ne mummoille käy.
En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mä en välitä muiden mielipiteistä, oikeasti. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Itselläni jalassa tällaiset kuomat joka paikassa:
https://www.prisma.fi/tuotekuvat/iso/6410901112391.jpg
Lämpimät eikä ole liukkaat
Noi näyttääkin fiksuilta! Mä tarkoitin tämmösiä Kuomia: https://www.prisma.fi/fi/prisma/kuoma-lady-naisten-putkivartinen-talvij…
Lapsilla tosi kätevät nuo, mutta kun näin aikuisilla taannoin niin olin että whaaaaaat?!
Ap
Ei kuomia ees lapsille, hyvin epäergonomiset halppiskengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomia on monenlaisia ei vain niitä toppakuomia. Itselläni on maihari malliset.
Joo, huomasin nyt! Mutta tosiaan, niitä toppamalleja tarkoitin.
Ap
Noloa. Arvostelet ja haukut, vaikka et itsekkään tiedä mistä. Ja mistä kukaan tietää, mitä sä tarkoitat, kun oletusarvona yleensä on tieto asiasta, mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomia on monenlaisia ei vain niitä toppakuomia. Itselläni on maihari malliset.
Joo, huomasin nyt! Mutta tosiaan, niitä toppamalleja tarkoitin.
Ap
Noloa. Arvostelet ja haukut, vaikka et itsekkään tiedä mistä. Ja mistä kukaan tietää, mitä sä tarkoitat, kun oletusarvona yleensä on tieto asiasta, mistä puhuu.
Tiesinhän mitä tarkoitin, toppamalleja!
Ap
Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.
Minulla on uggit, jotka ovat muuten saman tyyliset kuin kuomat mutta materiaali on toinen. Ja on ne lumessa älyttömän mukavat, vaikka kenkinä ihan tönköt. Mitä väliä.
Omakotitalomme pihalla, lumitöissä, pulkamäessä ja vaikka tuossa läheisellä luontopolulla kuomat ovat aivan verrattomat. Ne ovat lämpimät, tarpeeksi pitkävartiset ja pohjat ovat pitävät, joten kuomat ovat silloin juuri sitä mitä pitääkin. Olemme joka talvi myös viikon parin Lapissa ja siellä oli viimeksikin jopa - 33 pakkasta, joten ihan pikkukengillä ei viitsi ulos lähteä.
Kaupunkikenkinä minulla on kuitenkin kauniit korolliset nahkanilkkurit. N44
Siskonpojan kuomia lainaan koiralenkille koska eivät luista. Mutta eivät ne nyt mun jalkaan mitenkään hyvät ole kun eivät tue yhtään nilkkaa ja vaivasenpatitkin tykkää huonoa jos useasti käyttää. Umpihangessa kun riekutaan kultsin kanssa ja kukaan ei näe mitä mulla on jalassa. 10vee siskonpoikaa olen ihmetellyt ettei häpeile vielä yhtään mennä kouluunkin kuomissa vaikka trendikkäämpääkin olis kaapissa tarjolla. Ihan hyvä niin!
Mulla on onneksi niin vahva itsetunto, ettei tarvitse välittää mitä muut ajattelee vaikkapa mun kengistä.
Pistän vaikka nokkalapikkaat juhannustansseihin, jos huvittaa.
Mulla on, ollut jokusia vuosia, mutta ehkä kaksi kertaa jalassa, koska koen ne hankalaksi saada jalkaan ja pois. Sukka ainakin vähintään lähtee samalla jalasta.
Hommasin, että saan lapseni kanssa olla pihalla pulkkailemassa ja koiran kanssa lenkillä, mutta jäänyt tosin vähäiseksi käyttö. Kaupungille kehtaisin lähteä, kun olen kulkenut Reinoillakin. Nyt käytössä talvicrocsit, jotka saa nopeasti jalkaan ja vielä nopeammin pois. Juntti mummu siis olen.
16 täydentää vielä, että mulla on jopa ihan nimenomaan se lasten malli (mustana). Sitä saa mun jalkaan riittävässä koossa (38 muistaakseni) ja se on päkiän kohdalta leveämpi kuin aikuisten versio, istuu paljon mukavammin :) Olin onnesta soikea kun löysin just hiljattain uudet oikean kokoiset Cittarin alesta, edellisistä oli jo pohja kulumassa puhki.
Noin muuten tykkään paljon esim. Icepeakin kengistä, mutta niiden talvisaappailla ei ole mitään mahiksia kisassa Kuomia vastaan :D
Täällä sensuroidaan ketjuja, joissa aivan asiallisesti arvostellaan poliisin myöhäistä tiedoituskäytäntöä ja poliitikkojen näyttävää hyppäämistä framille, koskien Oulun tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.
"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä sensuroidaan ketjuja, joissa aivan asiallisesti arvostellaan poliisin myöhäistä tiedoituskäytäntöä ja poliitikkojen näyttävää hyppäämistä framille, koskien Oulun tapauksia.
Miten se liittyy Kuoman talvikenkiin? Onko poliiseillakin semmottis?
Kuoma huopikkaat ovat ihanan lämpimän näköiset. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hyvät?
Tässä:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!
Miksi kenenkään pitäisi välittää viheltävää vittua mitä joku sinä heidän jalkineistaan ajattelet?
Suomen ilmastossa aivan loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy Kuoman talvikenkiin? Onko poliiseillakin semmottis?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.
Ap
Mä olen nykyihminen, mulla ihan luomut kulmakarvat...ei ne hassuilta mun mielestä näytä
Mielestäni vähän lapsellista, ettei muka voi pitää kunnon kenkiä, jotka sopii säähän ja tilanteeseen. Iik, noloo!