Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoma-kengät aikuisilla, onko teillä? Mun mielestä jotenkin hassu näky, mutta toki ne mummoille käy.

Vierailija
15.01.2019 |

En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vähän lapsellista, ettei muka voi pitää kunnon kenkiä, jotka sopii säähän ja tilanteeseen. Iik, noloo!

Vierailija
22/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en välitä muiden mielipiteistä, oikeasti. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Itselläni jalassa tällaiset kuomat joka paikassa:

https://www.prisma.fi/tuotekuvat/iso/6410901112391.jpg

Lämpimät eikä ole liukkaat

Noi näyttääkin fiksuilta! Mä tarkoitin tämmösiä Kuomia: https://www.prisma.fi/fi/prisma/kuoma-lady-naisten-putkivartinen-talvij…

Lapsilla tosi kätevät nuo, mutta kun näin aikuisilla taannoin niin olin että whaaaaaat?!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuomia ees lapsille, hyvin epäergonomiset halppiskengät.

Vierailija
24/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuomia on monenlaisia ei vain niitä toppakuomia. Itselläni on maihari malliset.

Joo, huomasin nyt! Mutta tosiaan, niitä toppamalleja tarkoitin.

Ap

Noloa. Arvostelet ja haukut, vaikka et itsekkään tiedä mistä. Ja mistä kukaan tietää, mitä sä tarkoitat, kun oletusarvona yleensä on tieto asiasta, mistä puhuu.

Vierailija
25/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuomia on monenlaisia ei vain niitä toppakuomia. Itselläni on maihari malliset.

Joo, huomasin nyt! Mutta tosiaan, niitä toppamalleja tarkoitin.

Ap

Noloa. Arvostelet ja haukut, vaikka et itsekkään tiedä mistä. Ja mistä kukaan tietää, mitä sä tarkoitat, kun oletusarvona yleensä on tieto asiasta, mistä puhuu.

Tiesinhän mitä tarkoitin, toppamalleja!

Ap

Vierailija
26/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.

Vierailija
27/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uggit, jotka ovat muuten saman tyyliset kuin kuomat mutta materiaali on toinen. Ja on ne lumessa älyttömän mukavat, vaikka kenkinä ihan tönköt. Mitä väliä.

Vierailija
28/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalomme pihalla, lumitöissä, pulkamäessä ja vaikka tuossa läheisellä luontopolulla kuomat ovat aivan verrattomat. Ne ovat lämpimät, tarpeeksi pitkävartiset ja pohjat ovat pitävät, joten kuomat ovat silloin juuri sitä mitä pitääkin. Olemme joka talvi myös viikon parin Lapissa ja siellä oli viimeksikin jopa - 33 pakkasta, joten ihan pikkukengillä ei viitsi ulos lähteä.

Kaupunkikenkinä minulla on kuitenkin kauniit korolliset nahkanilkkurit. N44

Vierailija
29/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonpojan kuomia lainaan koiralenkille koska eivät luista. Mutta eivät ne nyt mun jalkaan mitenkään hyvät ole kun eivät tue yhtään nilkkaa ja vaivasenpatitkin tykkää huonoa jos useasti käyttää. Umpihangessa kun riekutaan kultsin kanssa ja kukaan ei näe mitä mulla on jalassa. 10vee siskonpoikaa olen ihmetellyt ettei häpeile vielä yhtään mennä kouluunkin kuomissa vaikka trendikkäämpääkin olis kaapissa tarjolla. Ihan hyvä niin!

Vierailija
30/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi niin vahva itsetunto, ettei tarvitse välittää mitä muut ajattelee vaikkapa mun kengistä.

Pistän vaikka nokkalapikkaat juhannustansseihin, jos huvittaa.

Vierailija
31/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ollut jokusia vuosia, mutta ehkä kaksi kertaa jalassa, koska koen ne hankalaksi saada jalkaan ja pois. Sukka ainakin vähintään lähtee samalla jalasta.

Hommasin, että saan lapseni kanssa olla pihalla pulkkailemassa ja koiran kanssa lenkillä, mutta jäänyt tosin vähäiseksi käyttö. Kaupungille kehtaisin lähteä, kun olen kulkenut Reinoillakin. Nyt käytössä talvicrocsit, jotka saa nopeasti jalkaan ja vielä nopeammin pois. Juntti mummu siis olen.

Vierailija
32/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 täydentää vielä, että mulla on jopa ihan nimenomaan se lasten malli (mustana). Sitä saa mun jalkaan riittävässä koossa (38 muistaakseni) ja se on päkiän kohdalta leveämpi kuin aikuisten versio, istuu paljon mukavammin :) Olin onnesta soikea kun löysin just hiljattain uudet oikean kokoiset Cittarin alesta, edellisistä oli jo pohja kulumassa puhki.

Noin muuten tykkään paljon esim. Icepeakin kengistä, mutta niiden talvisaappailla ei ole mitään mahiksia kisassa Kuomia vastaan :D

Vierailija
33/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sensuroidaan ketjuja, joissa aivan asiallisesti arvostellaan poliisin myöhäistä tiedoituskäytäntöä ja poliitikkojen näyttävää hyppäämistä framille, koskien Oulun tapauksia.

Vierailija
34/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.

"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.

Ap

Vierailija
35/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sensuroidaan ketjuja, joissa aivan asiallisesti arvostellaan poliisin myöhäistä tiedoituskäytäntöä ja poliitikkojen näyttävää hyppäämistä framille, koskien Oulun tapauksia.

Miten se liittyy Kuoman talvikenkiin? Onko poliiseillakin semmottis?

Vierailija
36/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoma huopikkaat ovat ihanan lämpimän näköiset. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hyvät?

Tässä:

http://www.kuomiokoski.fi/tuotelista/#!mg_cd=9066

Vierailija
37/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!

Miksi kenenkään pitäisi välittää viheltävää vittua mitä joku sinä heidän jalkineistaan ajattelet?

Vierailija
38/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmastossa aivan loistavat.

Vierailija
39/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy Kuoman talvikenkiin? Onko poliiseillakin semmottis?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
40/108 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.

Ap

Mä olen nykyihminen, mulla ihan luomut kulmakarvat...ei ne hassuilta mun mielestä näytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä