IS: Hallituksen eroa ja anteeksipyyntöä vaativa Jussi Halla-aho unohtaa yhden asian
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005965735.html
perussuomalaiset olivat itse hallituksessa toiseksi suurimman puolueen asemassa, kun Suomeen tulvi turv.apaikanhakijoita syksyllä 2015
Kommentit (81)
kaikki silloiset perussuomalaiset Vesa-Matti Saarakkalaa lukuunottamatta hyväksyivät Sipilän hallituksen ohjelman.
– Perussuomalaiset itse omassa porukassaan tämän vahvistivat vielä uudestaan kesällä 2017 puheenjohtaja Halla-ahon suulla. Ei hän ollut vaatimassa muutoksia hallitusohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
kaikki silloiset perussuomalaiset Vesa-Matti Saarakkalaa lukuunottamatta hyväksyivät Sipilän hallituksen ohjelman.
– Perussuomalaiset itse omassa porukassaan tämän vahvistivat vielä uudestaan kesällä 2017 puheenjohtaja Halla-ahon suulla. Ei hän ollut vaatimassa muutoksia hallitusohjelmaan
Sääli vain, ettei hallitus suostunut noudattamaan omaa hallitusohjelmaansa.
Jos olisi, olisi säästytty tosi monelta rikokselta ja raískaukselta.
Hallitusohjelmaa ei vaan noudatettu. Jos persujen tahtoa olisi noudatettu, niin ei tällaista ryöppyä ma tuja olisi tullut
Huono yritys, ap. Ottaisit edes selvää
asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli vain, ettei hallitus suostunut noudattamaan omaa hallitusohjelmaansa.
Siinäpä on melkoisen karmea kuva persujen taidoista
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelmaa ei vaan noudatettu. Jos persujen tahtoa olisi noudatettu, niin ei tällaista ryöppyä ma tuja olisi tullut
jos ja jos
saa sitä haluta vaikka mitä, kyse on siitä kuka osaa saada tahtonsa toteutumaan, kun puhutaan politiikasta
Kun Soinin johtama PS oli halltuksessa, Paula Risikko (kok.) sanoi suoraan, että PS:n maahanmuuttopoliittisia linjauksia ei ole tarkoitus toteuttaa. Tuli monelle melkoisena yllätyksenä ja näkyi PS:n puoluekokouksessa kesällä 2017.
Sehän täåssä kummallista juuri on, että persut huutavat nyt kiivaimmin juuri omaa politiikkaansa vastaan, aktiivimallia jne, onko dementia iskeny.
Ja minä vastustan ihan aidosti islamia ja hallituspolitiikkaa, en äänestänyt persuja, kokkareita enkä kokoomusta viime vaaleissa, enkä todellakaan äänestä nytkään.
Vastuuta ei oteta mistään ja takki kääntyy aina tilanteen mukaan näillä perusvenkuloilla.
Meinaako jussi pyytää itseltään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun Soinin johtama PS oli halltuksessa, Paula Risikko (kok.) sanoi suoraan, että PS:n maahanmuuttopoliittisia linjauksia ei ole tarkoitus toteuttaa. Tuli monelle melkoisena yllätyksenä ja näkyi PS:n puoluekokouksessa kesällä 2017.
Persut oli isompi puolue kuin kokoomus, jos ei silloinkaan kykene pitämään puoliaan, niin milloin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Älkää menkö TAAS vipuun, persu pettää aina.
Halla-aho siis pyytää iteltään anteeksi, vai eikö muista miten halliotuksessa kaikkeen suostui ja kaikesta oli mukana päättämässä, myös työttömien kurituksesta.
Häpeä petturi.
Kiitos persut 2015-2017.
Kärsimme vieläkin.
Halla-aho itse on pyörinyt luottamustehtävissä yli 10 vuotta eikä oo saanut mitään aikaan. Lomaileeko se siellä?
Eli onko PS täysin turha puolue kun kukaan ei kuitenkaan tee heidän tahtonsa mukaan oli kannatus mikä tahansa?
Hyvä tietää, ei pidä heittää hukkaan omaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut puolueet haluavat 100% varmasti lisää ma tuja. Perussuomalaisissa on ainoa toivo, jos toivoa enää ede on.
Millä perusteella?
Meillä on kokoomuksen, kepun ja persujen näytöt. Muu on mutua.
He pesevät kätensä siitä, mistä ovat olleet itse hallituksessa päättämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolue repesi kahtia?
Tuli riitaa jostakin hillotolpasta, vähän niin kuin pikkulapset hiekkalaatikolla. Voittajat saivat jäädä hiekkalaatikolle ja pahat ajettiin pois.
IS:kin unohtaa yhden asian: Halla-Aho valittiin puolueen johtoon ohi Soinin luottomiehen terhon ohi lähinnä siksi, että kenttä oli erittäin tyytymätön Soinin ja kumppaneiden tekemisiin hallituksessa.