IS: Hallituksen eroa ja anteeksipyyntöä vaativa Jussi Halla-aho unohtaa yhden asian
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005965735.html
perussuomalaiset olivat itse hallituksessa toiseksi suurimman puolueen asemassa, kun Suomeen tulvi turv.apaikanhakijoita syksyllä 2015
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolue repesi kahtia?
Mistä me tiedämme? Osaamattomuuttaan varmasti. Olivat kuitenkin hallituksessa 2017 saakka!
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho itse on pyörinyt luottamustehtävissä yli 10 vuotta eikä oo saanut mitään aikaan. Lomaileeko se siellä?
Halla-Aholle koko mm-asia on yksi hailee. Hän on tuolla rahan ja vallan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho itse on pyörinyt luottamustehtävissä yli 10 vuotta eikä oo saanut mitään aikaan. Lomaileeko se siellä?
Myös keskieuroopan parempi polkupyöräinfra houkuttaa Jussia vs. Helsinki, jonka polkupyöräinfrasta hän on vastuussa kaupunginvaltuutettuna.
Hallis on muistaakseni ollut koulukiusattu ja siksi nyt vainoaa aktiivisesti vähäosaisia. Itsetutkiskelu ja vihanhallinta tuohon auttaisi eikä vihan lietsominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haile Gebrselassie
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllähän se säännöllisin väliajoin pusertaa jonkun fantsun saivartelun faceen ja kannatusporukka hurraa.
Taas poistetaan. On se kumma kun totuus ei maistu.
Minä muistan miten on mennyt menneet vuodet.
Tässä oli välissä taas vaihe, että sai puhua. Nyt menossa vaiennus vaihe taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllähän se säännöllisin väliajoin pusertaa jonkun fantsun saivartelun faceen ja kannatusporukka hurraa.
Miten tämäkin nyt saatiin Halla-Ahon syyksi?
Hän se on ilmiselvästi pahuuden ruumiillistuma.
Ettekö tajua, että nämä voimat ovat olemassa jo, ja jatkavat kulkuaan Halla-Ahosta huolimatta. Ihmiset vaativat tulla kuulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
IS:kin unohtaa yhden asian: Halla-Aho valittiin puolueen johtoon ohi Soinin luottomiehen terhon ohi lähinnä siksi, että kenttä oli erittäin tyytymätön Soinin ja kumppaneiden tekemisiin hallituksessa.
Se ei muuta sitä asiaa miksikään, että perussuomalaiset olivat hallituksessa 2015.
Toisaalta mitä enemmän yrität väistää totuutta sitä enemmän se sinua vielä kirpaisee kun joudut sen lopulta myöntämään.
Tulisiko yhteiskuntarauha, jos pyydetään anteeksi persuilta ja myönnetään, että Jussi on aina oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko yhteiskuntarauha, jos pyydetään anteeksi persuilta ja myönnetään, että Jussi on aina oikeassa?
Voi pyytää anteeksi niissä asioissa missä on turhaa haukuttu ja demonisoitu.
Minusta olisi kohtuullista se.
Liioittelu on aina liioittelua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005965735.html
perussuomalaiset olivat itse hallituksessa toiseksi suurimman puolueen asemassa, kun Suomeen tulvi turv.apaikanhakijoita syksyllä 2015
Sä et tajua vaan sitä puupää, että kaikkia aloitteita ei saada läpi jos meinaa mennä hallitukseen muiden kanssa. Olisikin niin helppoa. Persut ei ollut silloin edes vaalivoittaja.
Perussuomalaiset kyllä yrittivät, mutta Sipilä pisti vastaan. Myös sdp Liisa Jaakonsaaren lausunnoista käy ilmi, että perussuomalaiset sentää jotain saivat aikaan.
HESARISTA vuodelta 2015 Jaakonsaaren kommentti.
"Hallituksen viime viikolla esittämä uusi ohjelma turvaepaeikanhakijoiden kohtelusta heijastelee hyvin pitkälle perussuomalaisten tavoitteita, arvioi sosiaalidemokraattien europarlamentaarikko Liisa Jaakonssaari.
Hallituksen ohjelmassa esitellään noin 80 erilaista toimenpidettä, joilla pääasiassa kiristetään turvaepaekkapölitiikkaa nykyisestä.
Jaakonsaari arvioi, että näistä 80 toimenpiteestä suunnilleen 70 on sellaisia, jotka heijastavat pääasiassa perusuomalaisten toivomuksia.
Perussuomalaisten kannattajakunnan kosiskelun lisäksi Jaakonsaari arvioi ohjelmalla pyrittävän lähettämään viestiä maihin, jossa lähtemistä harkitsevat punnitsevat mahdollisia kohteita.
”Tällä on ilman muuta merkitystä. Suomestahan on aiemmin lähtenyt aivan toisenlaisia viestejä, esimerkiksi pääministerin päätös ottaa tulijoita omaan kotiinsa, mikä huomattiin laajalti lähtömaissa.”
Kaikkiaan Jaakonsaari piti hallituksen ohjelman sävyä erittäin negatiivisena. Aiemmin Jaakonsaari kutsui sitä puolirasistiseksi ohjelmaksi, josta ”puuttuvat vain hihamerkit”.
Lisäksi Sipilä on ollut kiristämässä muita hallituspuolueita pitkin matkaa:
"Tai muuten minä marssin huomenna presidentin puheille".
Poliisien määrän lisäyksestä.
Eihän tulipalojakaan ehkäistä niin, että lisätään palomiesten määrää.
Se on ihan muut konstit.
Ihan samoin kuin näissä rääääiskäystapauksissa.
Schengen sopimusta pitää noudtaa ja lissabonin sopimusta.
Päperittömät takaisin siihen turvalliseen maahan josta tulivat, elikkä Ruotsiin.
Tulkoon vaikka miljuuna muualta, mutta Halla-ahoa kannattajineen en äänestä, ihan periaatteesta!