Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen, miten saa loppumaan?!

Vierailija
15.01.2019 |

Olen siis ollut pitkään parisuhteessa ja toki vuosien aikana on pieniä ihastumisia tullut. Ikinä ei ole kuitenkaan johtaneet mihinkään ja menneet äkkiä ohi.
Vuoden verran oman parisuhteen tila on hieman mietityttänyt enkä oikein tiedä mitä haluan. Ja muutama kuukausi sitten ajatukset sekoittui entisestään..
Eräissä juhlissa mukava mies tuli jutulle ja jonkin aikaa siinä höpöteltiin. Ehdotti, että tavataan myöhemmin, josta toki varattuna kieltäydyin. Ei enää törmätty, mutta tyyppi jäi mieleen moneksi päiväksi.
Yhtenä päivänä häneltä sitten tulikin viestiä, myönsi tehneensä pientä salapoliisin työtä löytääkseen fb-profiilini ja kertoi, että jäin mieleen. Parit viestit vaihdettiin, ihan yleistä höpöttelyä. Kurja myöntää, mutta olin todella iloinen kun hän otti yhteyttä..
Juuri kun ihastumisen tunne alkoi jo aavistuksen hälvenemään, niin tyyppi tulikin asiakkaakseni. Ammattini puolesta olen ihmisten kanssa fyysisesti erittäin läheisessä kontaktissa :D
Hän on käynyt nyt pari kertaa hoidossa ja tajusin olevani järjettömän ihastunut häneen. Jutut ja huumori kohtaa pelottavan hyvin. Kukaan muu ei ole ensitapaamisesta lähtien kolahtanut näin voimakkaasti.

Mitä hemmettiä nyt teen kun tyyppi pyörii mielessä aivan koko ajan?! Miten muut samassa tilassa olleet on tilanteen ratkaissut? Mieskin on huomannut käytökseni muuttuneen, osittain menee kyllä tämän hetkisestä kiireestä johtuvan väsymyksen piikkiin..
Mieheni rakastaa minua kovasti ja yrittää tukea kiireen keskellä, tunnenkin tällä hetkellä todella huonoa omaatuntoa omista tunteistani toista kohtaan.
Muutenkin on jo vuoden verran tuntunut, että haluaisin vain muuttaa omilleni ja viettää hetken sinkkuelämää. Pelkään kuitenkin, että alan katumaan, jos onnistun sössimään nykyisen jutun. Rakastan miestäni, mutta onko se sitten vain enemmän sitä, että on vaan totuttu olemaan yhdessä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei ole tällaista ihastumista kokenut, voi neuvoa että lopeta hömpötys. Eihän se että tunteita on tarkoita että tarvitsee tehdä mitään mutta piru vie ne on raastavia.

Ja sitten sitä väkisin ajattelee onko itsellä jotain täyttymättömiä tarpeita, suhteessa puutteita. Joskus asiat voi korjata. Ihan aina ei.

Vierailija
42/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä mieltä toisin päin, jos hieroja aloitteentekijä? Menisittekö uudestaan?

Ihastuin sitten kun tutustuttiin vähän enemmän, kunnes hän löysi toisen. En tiedä voinko enää mennä. Todennäköisesti en mene. Tilanne vain paskamainen, usea ihminen huomaa jos en enää käy. Miten pystyisin menemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkkuna :) Ei tarvitse säätää suhteen ja ihastumisten kanssa. oon siis omasta tahdosta sinkku ja erittäin tyytyväinen. Seksi on sitten asia erikseen, sitä saa kun haluaa :p

Pettäjät on kamalia :(

Vierailija
44/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha ei tuu kuuloonkaan laittaa välejä poikki ihastukseen? Eli haluat vaan mehustella. Tämä selvä.

Vierailija
45/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pettäminen sama asia kuin ihastuminen? Jos on tunteita mutta ei tee mitään?

Vierailija
46/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä mieltä toisin päin, jos hieroja aloitteentekijä? Menisittekö uudestaan?

Ihastuin sitten kun tutustuttiin vähän enemmän, kunnes hän löysi toisen. En tiedä voinko enää mennä. Todennäköisesti en mene. Tilanne vain paskamainen, usea ihminen huomaa jos en enää käy. Miten pystyisin menemään?

Olen se aikaisempi hieroja joka kommentoi. Tuo on ihan väärin, että hieroja tekisi aloitteen. Valittaisin tuosta kyllä vähintään työnantajalle, jos hänellä sellainen on, ja en menisi enää. Mitä väliä sillä on jos useampi ihminen huomaa ettet enää käy? Ei sun tarvii käymisiäs selitellä kenellekään.

Vierailija
47/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teet, kunhan muistat laskuttaa tekemästäsi työstä!

Tyhmä se ilmaiseksi antaa.

Vierailija
48/48 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu ihastunu toiseen jo vuoden. Eikä oo menny ohi tai juuri lieventynykään.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi