Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimeentulotuki taas myöhässä

Vierailija
14.01.2019 |

Kenellä muulla sama ongelma? Nyt taas 2 vko ja kahden viikonlopun yli kestänyt päätöksen saaminen, minulla ei olisi edes ruokaa jos kaveri ei olisi ostanut. Onneksi ensi kuussa on lyhyt työpätkä niin säästyypä kyykytykseltä taas hetkellisesti.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellistä tietoa tuo ettei mukamas vaadittaisi tiliotteita. Kyllä vaaditaan ja joka kuukaudelle, muutenhan joku sukulainen voisi vaikka laittaa viisikymppisen köyhän tilille. 

Muuten 50e on ainakin täällä se raja mistä ei vielä vähennetä. Sen yli jos saa nii vähentää. Mutta kannattaa aina pyytää rahat käteisellä sukulaisilta niin jää kela nuolemaan näppejään. Ite sain jouluna jonkinverran rahaa sukulaisilta enkä todellakaan ilmoita siitä kelalle. :D

Hah, minulle isä laittoi 50 euroa syntymäpäivälahjarahaa, vähennettiin seuraavan kuukauden tuesta. 

Aina käteisellä pitäisi vastaavissa tilanteissa. Mutta mitäs sitten kun kohta puolin tulevaisuudesta käteistä ei enää ole lainkaan. Ne tietää siellä kelan fattassa sitten kaikki mitä ostat, kun kortilla tehdään kaikki.

Vierailija
102/103 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta että voiko toimeentulotukea saada takautuvasti? Olen ollut niin pahassa burn outissa, että viime kuussa jäi tuki kokonaan hakematta, ja nyt on laskut täysin rästissä. Ensi viikolla psykiatrille aika, todennäköisesti haen saikkua. Eniten kuuppaa kuormittaa köyhyys, kelan kanssa tappelu, pätkätyöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattehan työttömyyskorvauksen ja asumistuki. Miksi toimeentulotuki? Hyvin menee Suomella.

Kaikki köyhät ei todellakaan saa työttömyyskorvausta. Mistä moinen harhaluulo?