Onko OK että mies kähmii rintoja kun nukkuu hänen kanssa lusikka-asennossa?
Niin siis että olen itse unessa. Paita oli päällä mutten käyttänyt rintsikoita.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein mielellään saa tisuja kosketella. Siihen ois mukava herätä aamulla.
Mietipä miten mukava siihen olisi herätä vartin välein, kun olet nukahtamaisillasi. Jos mulle tehdään noin, opetan tuntoaistin avulla, että se ei todellakaan ole ok.
Minä nukkuisin kuin tukki miehen käsi rinnallani ja hänen keho kehoani vasten. Mutta ymmärrän etteivät kaikki siitä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies ja nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti
Tosi useasti miestäni tarkoituksella kähminyt. Ei kuulema ole häiriintynyt...😂
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies ja nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä miten mukava siihen olisi herätä vartin välein, kun olet nukahtamaisillasi. Jos mulle tehdään noin, opetan tuntoaistin avulla, että se ei todellakaan ole ok.
Minä nukkuisin kuin tukki miehen käsi rinnallani ja hänen keho kehoani vasten. Mutta ymmärrän etteivät kaikki siitä pidä.
Minäkin saattaisin hyvin nukkua tai vain olla naiseni rinnalla, tai niinkuin ap kuvasi lusikassa. sen sijaan en halua herätä tai havahtua siihen, että toinen odottamatta ja varoittamatta kähmisi ta pyrkisi kähmimään minua. Kähmiminen ei ole minusta sama asia kuin toisen hyväily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti NUKU missään lusikassa.
Sä taidat olla tosi nuori ja/tai kokematon?t. Tuhansia öitä lusikassa nukkunut N 57
En kumpaakaan.
Yöuni on minulle "pyhää" ja sitä ei saa häiritä mikään.
Ajatus jossakin yhdessä asennossa nukkumisesta kuulostaa hirveältä.
No ihmiset ollaan erilaisia. Mä ja mieheni kuulutaan kategoriaan rauhalliset nukkujat. Voidaan nukkua monta tuntia samassa asennossa. Aamuyöllä alkaa esiintyä pientä levottomuutta, eli käännetään kylkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saattaisin hyvin nukkua tai vain olla naiseni rinnalla, tai niinkuin ap kuvasi lusikassa. sen sijaan en halua herätä tai havahtua siihen, että toinen odottamatta ja varoittamatta kähmisi ta pyrkisi kähmimään minua. Kähmiminen ei ole minusta sama asia kuin toisen hyväily.
Kähminnässä itsessään on jo niin vahva negatiivinen kaiku, ettei varmastikaan kukaan halua tulla kähmityksi.
Helliminen ja hyväily on mukavaa molemminpäin.
metoo!
vain sinä saat kahmia rintojasi unissasi.
jos kahmit hereillä, niin ilmianna itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan erehdy luulemaan, että kaikki nauttisivat siitä, että havahtuvat kesken uniensa toisen kämimiseen. (Kähmiminen on siis eriasia kuin hyväily). - Mutta varmaan kai sitten on niitä naisiakin, jota ei häiritse kesken unten herätä usein siihen, että kumppani kähmii heitä. - Kähmimisellä tarkoitan siis, mm. toisen luvatonta toimintaa, jossa toinen, kuten joku jo ennätti kuvaamaan mm. (luatta) hiplaa, hipelöi, kourii lääppii tai ronkkii... toista.
No sinähän et sitä pysty fyysisesti mitenkän estämään. ÖRRRRGGH!! RRRUISK!!
SETÄ