Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK että mies kähmii rintoja kun nukkuu hänen kanssa lusikka-asennossa?

Vierailija
14.01.2019 |

Niin siis että olen itse unessa. Paita oli päällä mutten käyttänyt rintsikoita.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti NUKU missään lusikassa.

Sä taidat olla tosi nuori ja/tai kokematon?t. Tuhansia öitä lusikassa nukkunut N 57

Vierailija
42/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitääkö siihen erikseen lupa kysyä jokikinen kerta kun tisuihisi koskee?

Pitää, jos toinen heräilee siihen koko ajan ja kieltää tekemästä sitä ja sinä silti teet, sinä syyllistyt ahdisteluun. Jopa pahoinpitelyyn.

Miten pahvi oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni yrittäisi minkäänlaista läheisyydenosoitusta kanssani, ilmoittaisin siitä poliisille seksuaalisena häirintänä. Kaikki miehet eivät näköjään ymmärrä, että ne näpit on pidettävä irti vaikka oltaisiin naimisissa. Feminismin opiskelu tulisi olla pakollista jo alakoulusta alkaen.

Hohhoijaa..varsinainen tätsyli.

Vierailija
44/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni yrittäisi minkäänlaista läheisyydenosoitusta kanssani, ilmoittaisin siitä poliisille seksuaalisena häirintänä. Kaikki miehet eivät näköjään ymmärrä, että ne näpit on pidettävä irti vaikka oltaisiin naimisissa. Feminismin opiskelu tulisi olla pakollista jo alakoulusta alkaen.

Katolisissa lastenkodeissa nukuttiin selkä suorana ja kädet sivuilla peiton päällä. Yön aikana nunnat tekivät kierroksia taskulampun kanssa valvoen, että nukkuma- ja käsienasento pysyi synnittömänä.

Vierailija
45/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessakin on paikallaan huomaavaisuus toista kohtaan. Häiriötön yöuni on tärkeää varsinkin jos on aamulla esim. töihin lähtö. Naisen unen sabotoiminen kertoo itsekkäästä ja piittaamattomasta asenteesta.

On ihanaa nukahtaa lusikassa ja tuntea miehen hellät kädet rinnoillaan mutta keskellä yötä herääminen kähmintään ei sitten olekaan niin ihanaa. Itseäni on aina vaivannut huonounisuus, vaikea nukahtaa uudelleen jos herätetään.

Jos joka yö herättää toisen seksilelukseen, on kiusaaja.

Pahempaa, raizkaaja. Suomalaismiesten asennevamma tuli näkyväksi.

Vierailija
46/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja, jos  nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos  tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti  

vittumitäpaskaa

Mitä ihmettä mä sain just lukea? - Luuletko ihan oikeasti, että jokainen meistä miehistä nauttii, jos nainen, tai kuka hyvänsä alkaisi kesken omaa untamme kähmiä meitä (=hipelöidä, hiplata, kouria, lääppiä, ronkkia). En usko olevani ainoa mies, joka tällaisesta lievästi sanottuna saattaisi kiusaantua. PS: Miksi tällaista asiaa kuin, että onko OK että mies kähmii rintoja kun nukkuu... pitää edes kysyä?  onko tuo epävarmuutta vai ettekö arvosta omaa fyyisitä koskemattomuuttanne?      

Vierailija
47/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähmiminen on aika negatiivinen ilmaus, mutta kyllä mun mies saa oikein mielellään kosketella mun rintoja, kun nukutaan lusikassa. Mutta tämähän on vaan mun henk. koht. mielipide.

Vierailija
48/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsestäsi kiinni tuntuuko se sinusta hyvältä vai pahalta. Itse olen miehelleni sanonut että saa koskettaa ja herättää vaikka seksiin.tykkään siitä. En tosin tykkäisi, jos minua unissani tai herättämättä ruvettais pökkimään.

Vierailija
49/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti NUKU missään lusikassa.

Sä taidat olla tosi nuori ja/tai kokematon?t. Tuhansia öitä lusikassa nukkunut N 57

En kumpaakaan.

Yöuni on minulle "pyhää" ja sitä ei saa häiritä mikään.

Ajatus jossakin yhdessä asennossa nukkumisesta kuulostaa hirveältä.

Vierailija
50/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ok että nukut lusikassa. Onko ok että peräpääsi osuu miehen tiedät kyllä mihin.

No ei ole, jos mies on siinä vastentahtoisesti.

Naisen olemassaoloa ei lasketa ahdisteluksi.

Vierailija
51/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua ketään kähminään jos selkeästi koitan nukkua. Kai sitä voisi ehdotella vähän vähemmän hyökkäävästi? Itse en tykkäisi

Vierailija
52/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on seuraavana päivänä töihin meno, niin ei ole ok. Saa kai sitä hipaista, mutta minun yöuniani ei ole lupa häiritä ilman oikeaa syytä.

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Tuossa olisi kyse raixauksesta. Mieti mitä kirjoitat.

Vierailija
53/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielellään saa tisuja kosketella. Siihen ois mukava herätä aamulla. 

Mietipä miten mukava siihen olisi herätä vartin välein, kun olet nukahtamaisillasi. Jos mulle tehdään noin, opetan tuntoaistin avulla, että se ei todellakaan ole ok.

Vierailija
54/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vain tavallinen nylkyttäminen lusikassa nukkumaan käydessä tai muuten vain makoillessa kun tyttöystävä / naisystävä on hereillä? Tyttöystävä kerran tästä kävi valittamaan kun tätä harrastin. Olin 22-vuotias ja tyttöystävä 24v.

Vierailija
55/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa..varsinainen tätsyli.

Voi olettaa, että sinulla on jo rekisteri. Olet osa ongelmaa, joka ei liity m aa han muuttoon vaan mies suku puo leen.

Sori pätkintä.

Vierailija
56/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs vain tavallinen nylkyttäminen lusikassa nukkumaan käydessä tai muuten vain makoillessa kun tyttöystävä / naisystävä on hereillä? Tyttöystävä kerran tästä kävi valittamaan kun tätä harrastin. Olin 22-vuotias ja tyttöystävä 24v.

Onko sinulla jotain älyllistä ongelmaa? Jos toinen kieltää, sinä et tee niin. Mene nylkyttämään kouraasi, älyn pikkujättiläinen.

Vierailija
57/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielellään saa tisuja kosketella. Siihen ois mukava herätä aamulla. 

Mietipä miten mukava siihen olisi herätä vartin välein, kun olet nukahtamaisillasi. Jos mulle tehdään noin, opetan tuntoaistin avulla, että se ei todellakaan ole ok.

Mistä ihmeestä tällainen skenaario tuli, että vartin välein joku herättää kourimalla?

On ok hiplata puolison/kumppanin rintoja jos voi perustellusti (aikaisempien keskustelujen ja kokemusten perusteella ko. henkilön kanssa) olettaa että se toista ennemmin ilahduttaa kuin harmittaa, ja jos on herkällä korvalla havainnoimassa olettiko oikein ja korjaa tarvittaessa toimintaansa uuden tiedon valossa.

Muutoin ei ole ok.

Vierailija
58/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen on sinusta ok ja olet kertonut miehelle että se on ok, niin mikäpäs siinä. Meillä on sovittu että nukkuvaakin saa helliä, mutta on ihan kohteliasta herätellä toista vähän jos lähtee alakertaan.

Vierailija
59/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsestäsi kiinni tuntuuko se sinusta hyvältä vai pahalta. Itse olen miehelleni sanonut että saa koskettaa ja herättää vaikka seksiin.tykkään siitä. En tosin tykkäisi, jos minua unissani tai herättämättä ruvettais pökkimään.

Mulle kehittyi vaikea krooninen univaikeus puolison kuorsaamisen takia. Jos hän olisi tietoisesti ja tahallaan häirinnyt yöuniani, olisin luultavasti kumauttanut häntä kirveellä kalloon.

Vierailija
60/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protip: jos lusikassa miestä alkaa kovasti tisuttaa, käsi käy ja tuntuu että se pitää liikaa valveilla niin kääntykää ja pyytäkää tunkemaan naamansa rintojanne vasten. Se nukuttaa tisumiehen onnellisiin uniin alta aikayksikön ja tekin saatte nukkua rauhassa.

t. tisumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi