Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK että mies kähmii rintoja kun nukkuu hänen kanssa lusikka-asennossa?

Vierailija
14.01.2019 |

Niin siis että olen itse unessa. Paita oli päällä mutten käyttänyt rintsikoita.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pikkuisen siitä onko se sitä sinun itsesi mielestä ja miten olette puhuneet asiasta.

Vierailija
2/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häiritseekö se sua? Tuleeko sulle inhottava olo? Jos vastaus on kyllä, niin käske miehen lopettaa.

"Hei mä en ole unessa, voitko lopettaa, haluaisin nukkua"

Vierailija
4/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi. Jos et pidä kopeloinnista niin sano se miehellesi

Vierailija
5/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi voit vastata vain sinä itse.

Vierailija
6/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja. Tietenkin on ok. Ääliö...

Vierailija
7/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raiskausilmoitus niin kuin kunnon feministi tekisi!

Vierailija
8/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on seuraavana päivänä töihin meno, niin ei ole ok. Saa kai sitä hipaista, mutta minun yöuniani ei ole lupa häiritä ilman oikeaa syytä.

Vierailija
9/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Otat paidan pois, että saa paremmin puristeltua. Se on lusikan tarkoitus.

Vierailija
10/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielellään saa tisuja kosketella. Siihen ois mukava herätä aamulla. 

Vierailija
11/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on seuraavana päivänä töihin meno, niin ei ole ok. Saa kai sitä hipaista, mutta minun yöuniani ei ole lupa häiritä ilman oikeaa syytä.

Rintojen koskettelu häiritsee? Huonosti kosketeltu tai väärä koskettelija sitten.

Vierailija
12/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielellään saa tisuja kosketella. Siihen ois mukava herätä aamulla. 

Ja mukava olisi nukahtaakin kätönen pehmeää povea vasten.

M

Vierailija
13/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden-parin päästä AP tekee avauksen tällä palstalla aiheesta "kun mies pihtaa".

Vierailija
14/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ei koskettelisi mua kun ollaan lusikassa, ei kauaa oltaisi lusikassa. Lusikkaan kanssani ei päädy mies, jonka en toivo koskettelevan tisujani.

Vierailija
15/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Vierailija
16/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies ja nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos  tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti  

Vierailija
17/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koskettelu häiritsee? Huonosti kosketeltu tai väärä koskettelija sitten.

Jos mies osaisi tehdä sen niin, että en herää, niin mikäs siinä. Mutta tuntuu melko epätodennäköiseltä.

Vierailija
18/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukahtaa/nukkua lusikassa. Meillä sellainen toimii vain niin että minä olen mieheni selän takana. Toisin päin mieheni alkaa kiehnaamaan, puristelemaan, tökkimään ja haarukoimaan. Jos en ole sillä tuulella niin sanon suoraan kumpaan suuntaan lusikoidaan.

Vierailija
19/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais koskea vapaasti, jos ois mies kuka koskisi, yksin saa nukkua.

Vierailija
20/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja, jos  nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos  tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti  [/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän