Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK että mies kähmii rintoja kun nukkuu hänen kanssa lusikka-asennossa?

Vierailija
14.01.2019 |

Niin siis että olen itse unessa. Paita oli päällä mutten käyttänyt rintsikoita.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi ok.

Vierailija
22/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on seuraavana päivänä töihin meno, niin ei ole ok. Saa kai sitä hipaista, mutta minun yöuniani ei ole lupa häiritä ilman oikeaa syytä.

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Ex käytti tuota repliikkiä aina häiritessään yöuntani. Kiitos kun muistutit, vieläkin suututtaa muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt jumalauta NE NÄPIT IRTI PERKELE!!!

Vierailija
24/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on seuraavana päivänä töihin meno, niin ei ole ok. Saa kai sitä hipaista, mutta minun yöuniani ei ole lupa häiritä ilman oikeaa syytä.

Ex käytti tuota repliikkiä aina häiritessään yöuntani. Kiitos kun muistutit, vieläkin suututtaa muistella.

Jaa olet Toimin ex.

Vierailija
25/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omalta kohdaltasi siitä, että onko se sinulle itsellesi ok.

Mä olisin itse kyllä äärimmäisen pettynyt jos oma mies lopettaisi lusikassa nukkumisen ja koskettelun.

Vierailija
26/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja, jos  nainen alkaisi minua unessa ollessani kähmiä niin se, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi on tai olisi liian lievä ilmaus kuvaamaan tunnettani. Minusta jos  tai kun nukkuu toisen kanssa lähekkäin, niinkin lähekkäin kuin lusikka-asennossa niin merkittävä luottamuksen osoitus, jonka rkkoo se, että kesken oman unen toinen alkaisi tietoisesti ja jotenkin enempikin kähmimään ei siis "vain" unissaan korjaamaan asentoaan, jolloin saattaisi tulla koskettaneeksi toista tahattomasti  

vittumitäpaskaa

Vierailija
27/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.Nukkuvaa EI kähmitä.

Vierailija
28/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytät sanaa "kähmiä", vastasit jo itse itsellesi, eli mielestäsi ei ole ok.

Jos käyttäisit sanaa "hyväillä", silloin nauttisit siitä.

Itse en saa unta lusikassa, siinä on vähän niinkuin tarkoituskin kosketella eikä välttämättä ainakaan heti nukkua.

Vierailija
29/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä😍😛, koska usein johtaa seksiin😍😛.

Vierailija
30/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulu kouria jos toinen on tiedottomassa tilassa. Ei tulisi mieleenkään tehdä niin. Jotenkin vastenmielistä.

Vierailija
31/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ok että nukut lusikassa. Onko ok että peräpääsi osuu miehen tiedät kyllä mihin.

Vierailija
32/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun exäsi sielä kirjoittelee :'D

Vierailija
33/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käpälöi kun nukutte lusikassa, pistät käden munakupiksi, ja plop, tiukka ote.

Vierailija
34/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa olet Toimin ex.

Taidat olla Toimin nyx.

Vierailija
35/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessakin on paikallaan huomaavaisuus toista kohtaan. Häiriötön yöuni on tärkeää varsinkin jos on aamulla esim. töihin lähtö. Naisen unen sabotoiminen kertoo itsekkäästä ja piittaamattomasta asenteesta.

On ihanaa nukahtaa lusikassa ja tuntea miehen hellät kädet rinnoillaan mutta keskellä yötä herääminen kähmintään ei sitten olekaan niin ihanaa. Itseäni on aina vaivannut huonounisuus, vaikea nukahtaa uudelleen jos herätetään.

Jos joka yö herättää toisen seksilelukseen, on kiusaaja.

Vierailija
36/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden-parin päästä AP tekee avauksen tällä palstalla aiheesta "kun mies pihtaa".

Väistämättä suhteenne menee juuri noin.

Vierailija
37/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti NUKU missään lusikassa.

Vierailija
38/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös oma exäni käytti hyväkseen yöuntani. Ei tota repliikkiä mutta teoilla osoitti olevansa tolla kannalla.

Vierailija
39/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nukahtaa/nukkua lusikassa. Meillä sellainen toimii vain niin että minä olen mieheni selän takana. Toisin päin mieheni alkaa kiehnaamaan, puristelemaan, tökkimään ja haarukoimaan. Jos en ole sillä tuulella niin sanon suoraan kumpaan suuntaan lusikoidaan.

Ihana :) Siis tämän kirjoittaja !

Vierailija
40/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylkyttää ainakin saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi