Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatteko te seksielämänne yksityiskohdat kaverienne kanssa?

Yks-N79
14.01.2019 |

Aika usein kuulee ihmisistä jotka juttelevat ainakin tietyn kaveriporukan kesken varsin avoimesti seksielämänsä yksityiskohdista ihan detaljeja myöten. Onko tämä oikeasti yleistä vai olenko vain vanha ja varautunut kun en tykkää avautua noin intiimeistä asioista hyvillekään ystävilleni? Koen seksin jo lähtökohtaisesti hyvin henkilökohtaiseksi asiaksi mutta minusta olisi erityisen väärin miestänikin kohtaan jos samalla toisin esiin hänen intiimejä asioitaan.
Muuten en ole mitenkään erityisen häveliäs ja voin hyvin jakaa ystävien kanssa erilaisiin muihin ruumiintoimintoihin liittyviä asioita tai vaivoja.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä jaa! Yksityisasioita, myös puolisoni kunnioittamista.

Vierailija
2/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on makkarissa kamera ja ihmetellään aina kavereiden kanssa niitä videoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niiden, joita nain.

Vierailija
4/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kerro.

Vierailija
5/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro muille.

Vierailija
6/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa enkä ymmärrä ihmisiä, jotka niin tekevät. Minusta kahden ihmisen välinen seksielämä on yksityisasia ja kokisin loukkaavani myös mieheni yksityisyyttä, jos juttelisin avoimesti seksielämästämme kaverien kanssa.

Vierailija
7/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Todella omituista jos intiimielämästä johon liittyy toinen ihminen joka ei ole siinä omassa "kaveriporukassa" puhutaan niille, luultavasti ilman oman kumppanin lupaa. Voin kuvitella miltä tuntuisi jos mies olisi vaikka työkavereilleen puhunut meidän seksielämästä...

Vierailija
8/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
9/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä teki noin.

Vierailija
10/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli puitua näitä yhdenyönhoitoja melko tarkastikin, mutta enää en harrasta kumpaakaan.

N41

Vierailija
11/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä enkä halua kumppaninikaan niistä puhuvan. Ne eivät kuulu muille ihmisille.

Vierailija
12/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan puhu seksistä, en edes yleisellä tasolla saati sitten henkilökohtaisella tai yksityiskohtaisesti. Aivan liian intiimi ja yksityinen asia, sekä minun että puolison, enkä muutenkaan ole luonteeltani avoin. Hyvälle ystävälle olen aknesta puhuessa lyhyesti tuonut ilmi että käytin joskus vuosia ye-pillereitä, enkä käytä enää (toimi tuolloin samalla ehkäisynä). Se siitä, tuon enempää seksiin liittyen en ole sanonut. Olen 29v.

Vierailija
13/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen raportoi pyytämättä omaa seksielämää ystävilleen, kärsii hän todennäköisesti huonosta itsetunnosta. Jos ihminen kyselee toisten seksielämästä, on hän lapsellinen reppana joka ei ymmärrä sopivan käytöksen rajoja.

Vierailija
14/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain yhden yön jutuista kyllä kavereiden kanssa on tullut juteltua. Jos pidän miehestä aidosti ja pidän potentiaalisena kumppanina niin silloin en puhu mitään. En puhu kavereilleni mun ja mun kumppanin seksielämästä mitään. En kyllä usko että mua hirveästi haittaisi jos mies puhuisi kavereilleen mutta tiedän että hänkään ei puhu koska meidän parisuhteen asiat ei kuulu kenellekään muulle meidän kummankaan mielestä.

Vierailija
15/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä puhuttua, mutta ihan vain läheisimpien ystävättärien kanssa. Miehille en kertoisi.

Vierailija
16/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kavereiden kanssa whatsup-ryhmä, jossa jaamme kokemuksiamme.

Vierailija
17/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mulla on ystävä joka kertoo yksityiskohtia ihan pyytämättä. En tiedä saako se siitä(kin) jotain nautintoa...

Vierailija
18/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kuvaan mieheni 2minuutin ähellyksen ja tyttöjen illassa juodaan cavaa, katotaan niitä ja kikateetaan.

Vierailija
19/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppureiän lipittämisestä on aina kiva keskutella miesten kesken.

Vierailija
20/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itse en puhu, mutta sekä nykyinen että entinen tyttöystäväni puhuivat kyllä ainakin jotain. Mutta mikäs siinä, seksielämä on kuitenkin ihan kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä