Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatteko te seksielämänne yksityiskohdat kaverienne kanssa?

Yks-N79
14.01.2019 |

Aika usein kuulee ihmisistä jotka juttelevat ainakin tietyn kaveriporukan kesken varsin avoimesti seksielämänsä yksityiskohdista ihan detaljeja myöten. Onko tämä oikeasti yleistä vai olenko vain vanha ja varautunut kun en tykkää avautua noin intiimeistä asioista hyvillekään ystävilleni? Koen seksin jo lähtökohtaisesti hyvin henkilökohtaiseksi asiaksi mutta minusta olisi erityisen väärin miestänikin kohtaan jos samalla toisin esiin hänen intiimejä asioitaan.
Muuten en ole mitenkään erityisen häveliäs ja voin hyvin jakaa ystävien kanssa erilaisiin muihin ruumiintoimintoihin liittyviä asioita tai vaivoja.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haippirinki kirjoitti:

Meillä on kavereiden kanssa whatsup-ryhmä, jossa jaamme kokemuksiamme.

Mikä on whatsup-ryhmä??

Vierailija
22/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mutta oikeastaan vain yhdelle miespuoliselle kaverille (ollaan heteroita molemmat jos sillä on väliä). On mulla yksi toinenkin mies joka aika tarkkaan tietää muttei niin tarkkaan kuin tuo toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu, eikä onneksi edes läheisimmät ystävätkään puhu. Lähimmäksi seksielämästä puhumista on mennyt, kun yksi kertoi lapsettomuudesta ja siitä, kuinka kauan he ovat yrittäneet lasta.

Vierailija
24/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa. Ystäväni on joskus kertonut että heidän seksielämänsä oli laimeaa lapsen syntymän jälkeen ja toinen siitä kuinka terveysongelmat ovat vaikuttaneet seksiin, mutta hyvin yleisellä tasolla ja ensisijaisesti omasta näkökulmastaan.

Vierailija
25/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kertonut. Minulla ei mielestäni ole mitään hävettävää niissä asioissa.

Vierailija
26/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kun harrastin jonkun verran yhden yön juttuja ja mulla oli seksisuhde, saatoin kertoa jotain sellaista, että joku vonkasi peppuseksiä, tai ettei seksi ollut kovin kummoista, mutta se ei mielestäni ollut kovin paha, kun kaverini eivät tunteneet kyseisiä miehiä.

Nykyään olen parisuhteessa, enkä puhu seksielämästäni muille mitään.

Vierailija
27/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Joskus teininä jätin poikaystävän ja sen seurauksena hän meni kertomaan kavereilleen kaikki yksityiskohdat minusta sängyssä. Miltä näytin ja millainen oli. Hävetti ja kuvotti.

Vierailija
28/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro. En halua kehuskella... 

Vierailija
29/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaa. Ystäväni on joskus kertonut että heidän seksielämänsä oli laimeaa lapsen syntymän jälkeen ja toinen siitä kuinka terveysongelmat ovat vaikuttaneet seksiin, mutta hyvin yleisellä tasolla ja ensisijaisesti omasta näkökulmastaan.

Tämäntyyppisiä kommentteja minunkin ystävätärpiirissäni joskus kuulee. Ei mitään tarkempaa.

Vierailija
30/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin. Lähimpien ystävien kanssa keskustellaan hyvin paljon seksistä ja seksuaalisuudesta, sekä yleisellä että henkilökohtaisemmalla tasolla.

Toki olen kumppanin kanssa sopinut, että on ok puhua puolin ja toisin. Enkä tietenkään puhu asioista joita kumppani on kertonut omasta seksihistoriastaan ym. Mutta meidän seksielämästä puhuminen on molemmille ok, sekä silloin kun toinen ei oo paikalla, kuin myös silloin kun toinen on paikalla itsekin kuulemassa.

Vierailija
31/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee niin, että täysin merkityksettömistä kertapanoista saatan puhua hyvinkin yksityiskohtaisesti kavereilleni mutta sitten kun olen oikeasti kiinnostunut/ihastunut miehestä niin haluan pitää tämän ihan kokonaan itselläni enkä kovin hanakasti kerro kavereilleni miehestä mitään muutakaan.

Vierailija
32/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Sinkkuelämää-tyyppinen parisuhteiden ja seksielämän ruotiminen on kamalaa. En todellakaan haluaisi kuulla yksityiskohtia kavereiden seksielämästä, enkä halua kertoa omastani.

Vierailija
33/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa. Koen kiusalliseksi seksistä puhumisen muiden kuin puolisoni kanssa. Eikä meidän seksielämä kuulu muille.

Vierailija
34/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin. Lähimpien ystävien kanssa keskustellaan hyvin paljon seksistä ja seksuaalisuudesta, sekä yleisellä että henkilökohtaisemmalla tasolla.

Toki olen kumppanin kanssa sopinut, että on ok puhua puolin ja toisin. Enkä tietenkään puhu asioista joita kumppani on kertonut omasta seksihistoriastaan ym. Mutta meidän seksielämästä puhuminen on molemmille ok, sekä silloin kun toinen ei oo paikalla, kuin myös silloin kun toinen on paikalla itsekin kuulemassa.

Sama itsellä. Enkä puhu myöskään kumppanini asioista vaan lähinnä omista kokemuksistani. Eikä tarvitse myöskään liian yksityiskohtaisesti kuvailla, mutta koen asian kuitenkin luonnolliseksi, enkä ymmärrä miksi siitä ei saisi puhua.

Vierailija
35/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabut voimissaan näemmä.

Mulle seksi ja seksuaalisuus on erittäin tärkeetä ja tosi mielenkiintoisia aiheita muutenkin. Ihan kauheeta ois, jos ei niistä vois keskustella.

Vierailija
36/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu, enkä halua kuulla myöskään ystävieni avautumisia . Useimmat ovat meidän molempien ns parikavereita ja olisi kiusallista kuulla jonkun kaveriparin miehen suorituksista. Kerran yksi läheinen ystävättäreni halusi kertoa mutta pyysin että lopettaa. Olimme myös erittäin hyviä ystäviä hänen miehensä kanssa ja pidin tilannetta erittäin kiusallisena. En myöskään ole kiinnostunut ystävättärieni omista suorituksista, hepenistä, leluista, pluikkareista enkä muustakaan.

Vierailija
37/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN puhu eikä toivottavasti puhu miehenikään kenellekkään toiselle. Jos saisin tietää, että puhuu seksistämme muille niin varmaan aika iso luotto häviäis. minusta nuo on niin intiimejä asioita et kuuluu vaan meille kahdelle (ehkä mahdollisesti korkeintaan lääkärille tai terapeutille jos siihen olis joskus asiaa seksin takia). Parisuhdeasiat muuten menkööt, jos vain lähimmälle luottokaverille puhuu ja hakee neuvoa tai tukea johonkin asiaan mihin ei itse osaa tai pysty tekemään ratkaisua tai mikä mietityttää ja kyse on jostain mitä ei heti puolisolle voi tai kannata kertoa. Mutta seksiasiat ei mielestäni kuulu kellekkään D: yhdenyön jutut erikseen. 

Vierailija
38/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabut voimissaan näemmä.

Mulle seksi ja seksuaalisuus on erittäin tärkeetä ja tosi mielenkiintoisia aiheita muutenkin. Ihan kauheeta ois, jos ei niistä vois keskustella.

No kunhan miehellesi/naisellesi tämä on ihan 100% ok että puhut teidän seksiasioita muille niin go for it! mut usein näin ei ole ja silloin se on epäkunnoittavaa ja ainakin itselläni luottamuksen pettämistä ja ainakin tulisi selväksi ettei jaeta samoja arvoja näissä asioissa. 

Vierailija
39/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohtaisesti en, mutta parhaan ystäväni kanssa puhutaan seksistä yleisellä tasolla.

Vierailija
40/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabut voimissaan näemmä.

Kukin puhuu henk. koht. asioistaan niin paljon kuin haluaa, ei se välttämättä tarkoita, että aihe on tabu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän