Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käy jos ei-masentunut syö masennuslääkkeitä?

Vierailija
14.01.2019 |

Oon aina tätä mietiskellyt. Tuleeko siitä jotenkin todella hyvä olo?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa hiukan pihalla olotila joka kovin miellyttävä ja siksi ei suosittu päihtymiseen?

Vierailija
2/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä lääkkeistä päihdy. Lääkkeet leikkaa huiput pahalta ja hyvältä ololta pois. Asiat ei enää ahdista ja helposti muuttuu flegmaattiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kouluampuja. 

Vierailija
4/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tulee vain huono olo.

Vierailija
5/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää paneta - koskaan.

Vierailija
6/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutukset ja tunteiden latistuminen

Vierailija
7/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä konsultoinut lääkäriä.

Vierailija
8/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä lääkkeistä päihdy. Lääkkeet leikkaa huiput pahalta ja hyvältä ololta pois. Asiat ei enää ahdista ja helposti muuttuu flegmaattiseksi.

Kysykää jos kiinnostaa kuulla lisää, olen 10v popsinut ja en ole ollut masentunut.

Vierailija
9/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummallista. Eihän niitä muutenkaan pelkästään masennukseen käytetä.

10/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI- lääkkeet tuskin aiheuttavat mitään. Voxra voi piristää ja viedä ruokahalun. Trisykliiniset masennuslääkkeet lihottavat ja väsyttävät. Mitään säväreitä noista ei saa, siihen tarvitaan paremmat aineet.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykää jos kiinnostaa kuulla lisää, olen 10v popsinut ja en ole ollut masentunut.

Minä olen käyttänyt yli 20 vuotta paniikkihäiriöön. En popsi niitä vaan käytän ohjeen mukaan. Tunteet ovat pysyneet ihan ennallaan. Muuta vaikutusta ei ole kuin sairauden oireiden pysyminen kurissa.

Vierailija
12/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TäH

Vierailija
13/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt yli 20 vuotta paniikkihäiriöön. En popsi niitä vaan käytän ohjeen mukaan. Tunteet ovat pysyneet ihan ennallaan. Muuta vaikutusta ei ole kuin sairauden oireiden pysyminen kurissa.

Ravistele pikkarisi.

Vierailija
14/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut unohtaa miltä okeat tunteet tuntuvat. 20 vuotta on pitkä aika. Sinkkuko

Vierailija
15/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut unohtaa miltä okeat tunteet tuntuvat. 20 vuotta on pitkä aika. Sinkkuko

Muistan oikeen hyvin miltä tuntui , kun ainoa tunne oli ahdistus. Kyllä minulla nykyisin on ihan aidot tunteet.

Vierailija
16/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain piloillasi kysyä. Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ovat käyttäneet vaikka kuinka paljon masennuslääkkeitä turhaan eikä heille ole mitään käynyt. Jos sairastat esim maanisdepressiota niin sitten masennuslääkkeet saattavat aiheuttaa sinulle vakavaa haittaa, mutta jos olet edes jotakuinkin "normaali terve" ihminen niin masennuslääkkeet eivät tee sinulle yhtään mitään, paitsi että saatat kyllä saada sivuvaikutuksia (seksivaikeuksia, unettomuutta,...) ja vieroitusoireita.

Vierailija
17/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvä olo, puhutaanhan mielialalääkkeistä onnellisuuspillereinä. Toisaalta lähes jokainen noita pillereitä popsinut osaa vastata tähän kysymykseen, ovathan he itse kokeneet tuntumukset. Eivät pillereiden popsijat oikeasti ole sen masentuneempia kuin perusjamppakaan. Ihan perusvatutuksesta heilläkin vaan on kyse.

Vierailija
18/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin niistä tuli sivuoireita kuten väsymys ja pahoinvointi. Nykyään vaikutusta ei huomaa sen enempää kuin D-vitamiinipillerin. Mitään kicksejä niistä ei todellakaan saa. Tehokkaita ovat kyllä, läheisetkin päivittelee muutosta. Tekivät mega-ahdistuneesta toimintakyvyttömästä normaalista käyvän.

Vierailija
19/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sama vaikutus kuin lobotomialla.

Vierailija
20/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todennäköisesti vaikuta perusterveellä juuri mitenkään. Mitään piristeitähän ne eivät ole vaan pyrkivät muuttamaan aivojen muuttunutta aineenvaihduntaa normaalimmaksi. Jotain huhuja on joskus ollut, että ne voisivat ei-masentuneella parantaa keskittymiskykyä tai tehostaa ajattelua, mutta mitään todisteita tällaisesta ei kuulemma ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi