Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavilla ajonevoilla

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavi
14.01.2019 |

Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno kirjoitus olen samaa mieltä. tule joskus meidän tapaamisiin.

jarska

Vierailija
2/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin sinun osoitteen cyperlinkkienkautta ja siitä eiseuraa hyvää.. karma is a bitch!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mis sä asut tuun pari kaveri kaa vähä moikkaa

Vierailija
4/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoin noita kaikkia. En hauku. Haluaisin,.että ihmiset toimisivat ennen kuin on pakko. Pelkät uudet keksinnöt eivät pelasta maailmaa. Kun öljy loppuu, niin maailman pinta-ala ei riitä biopolttoaineen tuotantoon. Turha öljyn käyttäminen olisi hyvä lopettaa. Kestäisi sitten pidempään tärkeisiin juttuihin.

Vierailija
5/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan!

Vierailija
6/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
7/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin unohdin sanoa että minulla on useita autoja ja yksi autoistani kuluttaa diisseliä 30l/100km mitäs siihen sanotte? Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jos joku homo lääppimään tuleen varmasti pieksen.

Vierailija
8/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs rahtilaivat

Vierailija
9/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
10/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemuksia tästä. Miltä se tuntui. Oletko homppeli?

Vierailija
11/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttosolmu on vanha ja tunnettu solmu, joka on kuuluisin käytöstään hirttämisessä. Hirttosolmu ei löysty helposti vaan pikemminkin vain kiristyy. Hirttosolmussa on perinteisesti kuudesta kahdeksaan kierrosta, joidenkin mielestä oikea määrä on epäonnen luku.

Solmun tekeminen

Ota pätkä narua ja tee siitä lenkki, jonka toinen pää on lyhyempi kuin toinen. Tee lyhyemmällä päällä toinen lenkki ja kierrä lyhyempää päätä pidemmän ympäri niin monta kertaa kuin haluat, yleensä kahdeksan. Ollessasi tyytyväinen kierrosten määrään vedä lyhyempi pää kierrosten päässä olevasta pienestä lenkistä ja kiristä solmu.

siitä kokeilemaan, hyötyy koko yhteiskunta..

Vierailija
12/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet siis aivan kuin Timo Soini kasvis-homo-fillarikommentteineen.

Vierailija
13/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa

Vierailija
14/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä pesunkestävää rasistia on varmasti nussittu pienenä

Vierailija
15/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi itsemurhaa se maksaisi yhteiskunnalle liikaa, enkä suosittele sinullekkaan vaikka varmasti mietit sitä tällä hetkellä kun provoisoduit liikaa.

Vierailija
16/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viron mersu

Vierailija
17/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavi kirjoitti:

Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?

Persu pistää rotumääritelmät taas uusiksi, ikäänkuin "valkoinen lihaa syövä heteromies" olisi jonkun rodun määritelmä. Väsynyttä hallaläppää.

Vierailija
19/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan Isolla G-mersulla ja amerikan autolla! provosoitukaa siittä kuinka paljon saastutan

Vierailija
20/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta se mersu ja osta  hyndai hybrid sähkö kaasu polkuauto