Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"pitääks sun aina sanoo älä lääpi kun mä kosketan ja pitääks sun aina kysyy mitä tuijotat kun katson sua kauan hei pitääks sun aina kääntyy pois kun mä yritän koskettaa sua kaulaan pitääks sun aina olla niin helvetin hankala "

Vierailija
14.01.2019 |

Hyvät sanat kappaleessa. Elettiin vielä aikoja kun mies sai laulaa tällaisesta ja naiset vielä lauloivat mukana :D
Ei tietoakaan mistään metoo- hömpötyksistä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuossa nyt ei lauleta jollekin random-naiselle, vaan tyttöystävälle. Jonka kanssa siis seurustellaan. Ja joka on hankala. Että ei sitä tuon laulun kirjoittamisen aikoihinkaan ihan jokaista satunnaista vastaantulevaa naista saanut lääppiä ja sitten vain väittää naista hankalaksi, jos tämä moisesta loukkaantuu. Mutta kun on yksinkertainen ihmninen, ei tajua edes laulun sanoja. Eipä siis ole ihme, ettei ymmärrä mitään normaalista kanssakäymisestäkään.

Sinä joka haukut toista yksinkertaiseksi, kertoisitko mitä tarkoittaa tuo ihmninen?

Sulla taitaa olla joku paha hahmotushäiriö tms., jos et ymmärrä sanaa, jossa on yksi pieni kirjoitusvirhe.

Sinä ilmeisesti jaat täällä diagnooseja ihmisille niiden tänne kirjoittamien viestien perusteella. Saako nämä diagnoosit halutessaan myös kirjallisena?

Vierailija
22/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tosi surullista, että joku kokee naisten oikeuden keholliseen koskemattomuuteen ja seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen "hömpötykseksi". Mutta sitten toisaalta, näitähän löytyy, joiden mielestä vaikka orjuus on ihan ok. Se on hauskaa niin kauan kun itse ei ole alisteisessa asemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tosi surullista, että joku kokee naisten oikeuden keholliseen koskemattomuuteen ja seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen "hömpötykseksi". Mutta sitten toisaalta, näitähän löytyy, joiden mielestä vaikka orjuus on ihan ok. Se on hauskaa niin kauan kun itse ei ole alisteisessa asemassa. 

No kukaan tuskin kyseenalaistaa tuota itsemääräämisoiketta eikä se koske vain naisia vaan yhtälailla miehiä. Monesti nämä kampanjat vain tuppaaavat menemään yli ja kääntyvät lopulta itseään vastaan. Niiden varjolla tehdään paljon myös vääryyttä.

Vierailija
24/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lauluako tarkoitat, miten nainen on alisteisessa asemassa tässä? Onko miehen yksin oikeus "koskettaa kaulaan", eikö nainen voi tehdä samaa? Vai oletko sitä mieltä että spontaanit hellyyden osoitukset ovat parisuhteessa kiellettyjä kokonaan, ilman että kysytään lupa ensin?

Vierailija
25/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lauluako tarkoitat, miten nainen on alisteisessa asemassa tässä? Onko miehen yksin oikeus "koskettaa kaulaan", eikö nainen voi tehdä samaa? Vai oletko sitä mieltä että spontaanit hellyyden osoitukset ovat parisuhteessa kiellettyjä kokonaan, ilman että kysytään lupa ensin?

Nyt en ymmärrä kysymystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi