Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi olla ainoa jota inhottaa tämä "kaikki samaa sarjaa", "kaikki samanväristä eli siis valkoista" buumi?

Vierailija
14.01.2019 |

En elä millään kirpparilla, mutta jotenkin ajatus siitä, että pyyhkeet ovat kaikki samaa sarjaa, astiat, lusikat ja kaikki olisi sitä samaa. Jokseenkin myös vaivaa, kun tutut ja läheiset olettivat ilman muuta kun tyhjentelin asuntoamme, että kai alan käyttämään hillittyjä vaalean sävyjä ja mieluiten sillä nk. mummoskaalalla. Kuulemma less is more. Itseäni taas viihdyttää italialaistyyppinen keittiö, missä on yrtit ja kaikki kädenulottuvilla, ja että huoneisto näyttää eloisalta eikä korkeakiiltoiselta mausoleumilta.
Jotenkin inhottaa vain, kun saan alituisesti kuulla olevani hakoteillä enkä ole kuulemma tajunnut jotain kun istutin taas uuden viherkasvin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ok.

Vierailija
2/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se buumi meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa?

Ei mua inhota ollenkaan. Mä sisustan ja  hankin mitä tahdon ja muut tekevät samoin.

Kusessa olisin jos mua alkais tommoset asiat inhottamaan

Vierailija
4/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha buumi

Vierailija
5/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ranskalaistyyppinen sissustus on antiikkia ja kaikkea kivaa maalauksia ja kukkia ja värejä. Kotoisaa. Yhtään räsymattoa ei tietenkään ole eikä askoa ja iskua ja ikeaa löydy! kaiki aitoa ja kaunista. Eikä samaa.

Vierailija
6/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan inhota.

Mä osaan käyttää aivojani ja tehdä kodistani sen näköinen kun haluan.

Ap taitaa olla ....no joo, olkoon ny sanomatta..

Vierailija
7/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta on hyvä ostaa paitoja koska löytyy kaikkea kivaa hauskaa vaihtelevaa mitäsattuu.

Kaupasta on hyvä ostaa paitoja koska löytyy helposti juuri oikeanlaista.

Tahdon tehdä elämästäni helppoa joten ostan kaupasta, aina 10kpl samanlaisia kerralla.

Mutta ymmärrän niitä joilla on vapaa-aikaa niin paljon että he mieluummin ostavat kirpparilta saadakseen piristäviä vaatteita. Minä piristän itseäni jollain ihan muulla kuin vaatteilla.

Vierailija
8/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään koristeista ja kaikista ihanista yksityiskohdista ym.

MUTTA! Suurin haaveeni olisi liinavaatekaapin räjähtäminen atomeiksi, että saisin ostaa kahdet valkoiset lakanat parivuoteeseen ja vain turkooseja (meidän kylppärin väri) kylpy ja käsipyyheitä. Mun silmiä särkee meidän eriväriset lakanat kun en petaa petiä muuta kuin jos tulee vieraita. :D 1st world problems jne...

Vierailija
9/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan että tuo värittömyysvillitys on ihan Ikea-kaman syytä. Halvalla saa, mutta pääasiassa väritöntä (valkoista, mustaa, puunnäköistä).

Vierailija
10/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan että tuo värittömyysvillitys on ihan Ikea-kaman syytä. Halvalla saa, mutta pääasiassa väritöntä (valkoista, mustaa, puunnäköistä).

Opponoin. Vertaa Ikean ja Vepsäläisen katalogeja: kummassa on enemmän värejä?

Vierailija
11/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ikea ole aikalailla yesterday - kuka sieltä muka enään ostaa? Eikä Ikea ole edes halpa!

Vierailija
12/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ikea ole aikalailla yesterday - kuka sieltä muka enään ostaa? Eikä Ikea ole edes halpa!

Mihin tää ajatus perustuu, että Ikea on "yesterday"? Ootko koskaan mennyt vaikka Ikean ohi ja katsonut, miten paljon parkkipaikalla on autoja? Mitähän ne kaikki ihmiset siellä mahtavat tehdä, hengatako vain?

Vierailija
13/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea ei todellakaan ole halpa, siihen voin yhtyä aiemmin kommentoineen kanssa. Myös ne esittelyhuonekalut ovat usein ei-niin-mallikelpoisia. Mutta se siitä Ikeasta sitten.

En jaksaisi ottaa stressiä siitä, että joku ei tykkää sisustusmaustani. Yhtälailla minun pitäisi muuttaa pukeutumistyyliäni ja miksei vaikka samalla autoanikin, sillä ainahan joku löytyisi moittimaan. Ja varmasti helposti löytyisikin, onhan jokainen ihminen erilainen.

Vierailija
14/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tää ajatus perustuu, että Ikea on "yesterday"? Ootko koskaan mennyt vaikka Ikean ohi ja katsonut, miten paljon parkkipaikalla on autoja? Mitähän ne kaikki ihmiset siellä mahtavat tehdä, hengatako vain?

Sielläkö yhän on yhtä paljon autoja kuin 20 vuotta sitten? Voi jeesus. Siinä tapauksessa se on voimissaan yhän. Hämmentävää.

Vierailija
15/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne käy siellä syömässä lihapullia?