Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso kokoero peniksessä aiemman ja nykyisen kumppanin välillä. Kokemuksia?

Vierailija
14.01.2019 |

Kysyisin naisilta, jotka ovat olleet vastaavassa tilanteessa miten olette tottuneet siihen, että uudella kumppanilla on aiempaa selvästi pienempi penis? Ja siis ihan normaali on tämä nykyinenkin, mutta entisellä aviomiehellä oli poikkeuksellisen iso ja nyt seksi uudessa suhteessa - vaikka on ollut yli vuoden tauko - tuntuu omituiselta. Ehkä itsellä tilannetta vielä hankaloittaa se, että tämä mies on ylipäätään toinen seksikumppanini, joten kokemuksia normaalikokoisista peniksistä ei ole. Hyvältä tuntuu kyllä tämäkin, mutta orgasmi ei ole vielä ollut kyllä lähelläkään pelkällä yhdynnällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Ensimmäiseni -ja silloin ainoani- oli iso- ja paksukaluinen mies. Hänen kanssaan olimme yhdessä 25 vuotta.

Nykyinen mieheni on huomattavasti vaatimattomammin varusteltu -ja oli ennen minua kokematon.

Fyysisesti jäin miinukselle, mutta silti olen varma, että voitin. Mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
2/7 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin, eli pienempivehkeinen vaihtui isompivehkeiseen. Ehdottomasti parempi ratkaisu minulle, kun en itsekään ole mikään ylitiukka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli iso, mutta seksi on toiminut ollenkaan. Nyxällä on pienempi, ja seksi erinomaista. Siis eihän vehkeen koko ole kuin yksi osa kokonaisuutta.

Vierailija
4/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Ensimmäiseni -ja silloin ainoani- oli iso- ja paksukaluinen mies. Hänen kanssaan olimme yhdessä 25 vuotta.

Nykyinen mieheni on huomattavasti vaatimattomammin varusteltu -ja oli ennen minua kokematon.

Fyysisesti jäin miinukselle, mutta silti olen varma, että voitin. Mielenkiintoinen juttu.

Mitä tarkoitat, että fyysisesti jäit miinukselle?

Vierailija
5/7 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se iso on parempi, sen nyt tietää kaikki.

Vierailija
6/7 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmän kanssa saan yhdynnässä kun hän on rajumpi ja minä kiihottuneempi. Isommalla riittää pari työntöä. Toki vähän tylsää, tavallaan. Tai sitten ei, koska saan oikeastaan loputtomiin jos stimulaatio on riittävää, mikä taas oikeasti uuvuttaa. Etenkin jos toinen haluaa keskittyä siihen yhdyntäosuuteen ilman että minä riehun ja reuhdon alla tai päällä. Ne orkut kun on yhtä tärinää kaikkien kanssa.

Mutta on parisuhteessa muutakin tärkeää kuin yhdyntäorkut!

Vierailija
7/7 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että fyysisesti jäit miinukselle?

Että iso muna tuotti voimakkaammat ja paremmat orkut. Mutta jälkikäteen en koskaan ollut onnellinen ja hyvillä mielin. Nyt orgasmit ovat lyhytkestoisempia ja ’miedompia’, mutta itse fiilis ja jälkihehku lyövät vanhan mennen tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän