Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan kapinoi sitä vastaan, että kaikki palvelut ja kortit yritetään muuttaa vain älykännykällä toimiviksi, esim ajokortti

Vierailija
14.01.2019 |

kiltisti vain kuunnellaan mitä hullumpia ehdotuksia muutoksiin tulee, muutoksia otetaan vaion vastaan kiroillen, että hulluksi on mennyt, mutta missään ei näe että asialle löytyisi vastustusta.
Viimeisin älynväläys kuului aamutelkkarissa, en muista kummalla kanavalla, että ajokorttikin aiotaan siirtää "äly"laitteeseen.

Mitä helvettiä saatana, eikö tälle vatipäisyydelle löydy mitään rajaa enää. Minulla ei älykännykkää ole, eikä tule. Mutta ilmeisesti kohta ei voi elää ellei sitä paskalaattaa pidä kokoajan kädessä, kun kaikki toimin not on sen takana.

Herätkää.

Kommentit (1127)

Vierailija
1081/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei digihullujen marsiin lähettäminen on vaikeampi juttu.

On helpompaa vaan siirtää kehityksen jarrut sinne marsiin ja jättää edistykselliset digihörhöt maahan realiaikaisen nettinsä kanssa.

On tosiaan helpompaa siirtää vaikka kaikki maailman eläimet ja kasvit sekä ilmakehä sinne toiselle planeetalle kuin saada hullu ihminen luopumaan välittömästä yhteydestä instaperseeseen.

Harmi vaan ettei sinne voi lähettää ainoastaan kehityksestä jälkeen jääneitä. Miten ne siellä toimeen tulisi kun pitäisi käyttää uusia monimutkaisia järjestelmiä elossa pysymiseen.

Paremmin kuin paskalaatan pitelijät. Siellä pitää varmaan tehdä jotain itsekin, eikä paskalaatta tee puolestasi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia ihmisiä jotka ovat omistaneet kymmeniä vuosia elämästään mahdollistamaan matkapuhelinteknologian kehityksen nykypisteeseen. Et sinä voi olla niin tyhmä, että kuvittelisit että tuo halveksuntasi ei loukkaisi näiden ihmisten elämäntyötä.

Vítun paskapææ.

Vierailija
1082/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka palvelujen digitaalisaatio periaatteessa helpottaa monessa asiassa, niin kyllä minuakin tulevaisuuden kehitys huolestuttaa. Kaiken voi hoitaa kotona istumalla joo, mutta tekeekö se yhteiskunnalle tai ihmisille hyvää, että palveluja ei varsinaisesti enää ole eikä ihmisiä enää kohdata muualla kuin jonkun apin tai netin foorumin kautta? Olen introvertti ja en siten erityisen yhteisöllinen, mutta voin kuvitella että mielenterveysongelmat ja yksinäisyys ei ainakaan vähene tulevaisuudessa.

Tämä on juuri  se asia mikä tässä huolestuttaakin. Pidän todella (siis äärimmäisen) hölmöinä ja yksinkertaisina ihmisiä jotka eivät näe kaiken "maailma muuttuu ja digitalisaatio on nykypäivää" vouhotuksen keskellä tätä näkökulmaa ollenkaan. Mun puolesta ne ihmiset sais lähettää vaikka avaruuteen. Voisivat sitten joukossa siellä ihmetellä kuinka eteenpäin ollaankin menty.

Sopisivat muuten oikein hyvin varmaan sinne Marsin tukikohtaan keskenään.

Saisivat ladata äpsejä joka päivä ja ei tarvitsisi tuijottaa tyhmiä harakoita ja kärsiä mikä se oli "luddiitteista" tai lutikoista.

Matka ei kestä kuin muutaman kuukauden ja sehän sujuu rattoisasti kun on kultajeesusmussukkalaatta mukana.

Problem solved.

Ihan hyvä muuten mutta ei tuolta paljon nettiä käytellä johtuen signaalin melkein 14 minuutin viiveestä yhteen suuntaan.  

Ei vielä. Äkkiäkös sekin ongelma ratkaistaan! Tärkeysjärjestys ennen kaikkea. Jos Marsiin tarvitaan nettiyhteys, se tottavie sinne luodaan!

Miten ajattelit kasvattaa valon nopeutta? Tiedeyhteisö kuulisi mielellään vastauksesi.

Turha on trollilta mitään kysellä. Paskalaatta-hullu taitaa tänäänkin vetää aamusta iltaan. Hoitoon tommonen kuuluis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta tivaat tienvarren näkymiä, mutta saanen kertoa kuitenkin.

Joka päivä näen eri lintulajeja ja välillä muita metsän eläimiä. Syksyllä näen luonnon syysasussa ja talvella talviasussa puhumattakaan kaikesta mitä näen keväällä ja kesällä.

Mutta,.. nämä asiathan ovat jo kännyyn tuijottajalta jääneet unholaan. Ei liikuta minua tuo ollenkaa, vastasinpa vain kaverin puolesta.

Olen nähnyt nuo kaikki jo kymmeniä kertoja ja ehdin niitä nähdä päivittäin ihan tarpeeksi vaikka en herkeämättä sitä piennarta tuijottaisi.

Niin, netissähän on koko ajan uutta ja jännää.

No itse asiassa nimenomaan näin. Mitä sinä kuvittelet, että luurissa näkyy? Ikitoistona joku kissavideo?

Netissä kuules nimenomaan pääsee näkemään asioita, joita ei muuten näkisi, vaikka miten tarkkaan sitä pientaretta tuijottelisi. Myös sitä luontoa. Oletko kuullut esim norppalivestä? Ei tule norppa pientareelle tai kotipihaan, mutta puhelimeen tulee.

Ei olla kuultu.

Hyvä kun kerroit.

No niin hyvä, että sinäkin vastaanotat edes pieniä tiedonmurusia. Ehkä sinustakin vielä saadaan ihan yhteiskuntakelpoinen, joskus.

Vierailija
1084/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos "kaikki" toiminnot menevät älypuhelimeen, se kauhuskenaarioko on se, että kaikki tuijottavat vain puhelinta? En nyt muunlaista pointtia saa tästä keskustelusta irti.

Mistä tällainen johtopäätös siis tulee? Jos ajatellaan, että sinä käytät perinteisillä menetelmillä esim parkkimittaria, sanomalehteä, kirjaa, ajanvarauspuhelua ja ajokorttia, miksi kuvittelette, että näiden käyttöön yhtäkkiä meneekin päivässä 10 tuntia. Jos noihin toimintoihin menee päivästäsi n 15 minuuttia, ei nämä toiminnot älyluurillakaan kestä yhtään sen enempää. Eli missä se zombius sitten tulee? Samalla tavalla sinun ympäristön harakkahavainnoinnistasi on pois se, kun kaivelet kolikoita ja luet kirjaa. Ja ajallisesti myös saman verran.

Ihmiset joilla on älypuhelin, ovat siinä laatassa kiinni koko ajan.

Eivät enää tajua itse miltä ulkopuolisen silmin näyttävät.

Jos kaikkien on pakko omistaa älykännykkä, koska ei saa palveluja muuten, niin silloin kaikki tuijottavat koko ajan sitä laattaansa.

Ihmiset eivät tosiaan itse ole mitään maailman parhaita sanomaan omasta älypuhelimen käytöstään, että onko se vähäistä vai ei.

Toiset sen huomaavat, ketkä eivät käytä.

Se on niin tiedostamatonta ja tavaksi muodostunutta, ettei sitä varmaan tajua.

Niin, eli vastaatko vielä kysymykseen, miksi vaikka siihen ajokortin tuijottamiseen menee 10 tuntia, jos se viedään puhelimeen? Mitä sinä kuvittelet, että siinä ruudulla tuijotetaan?

En minä vastaa tuollaisiin räkänokka kysymyksiin.

Et sinä vastaa mihinkään muuhunkaan. Koska sinulla ei ole vastauksia. Sinulla ei ole mitään substanssia tuoda koko keskusteluun, koska et ymmärrä aiheesta mitään etkä ole kyvykäs käymään normaalia keskustelua.

Kaikki kysymykset joissa on virheellinen väittämä ovat paskoja kysymyksiä.

Vierailija
1085/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta tivaat tienvarren näkymiä, mutta saanen kertoa kuitenkin.

Joka päivä näen eri lintulajeja ja välillä muita metsän eläimiä. Syksyllä näen luonnon syysasussa ja talvella talviasussa puhumattakaan kaikesta mitä näen keväällä ja kesällä.

Mutta,.. nämä asiathan ovat jo kännyyn tuijottajalta jääneet unholaan. Ei liikuta minua tuo ollenkaa, vastasinpa vain kaverin puolesta.

Olen nähnyt nuo kaikki jo kymmeniä kertoja ja ehdin niitä nähdä päivittäin ihan tarpeeksi vaikka en herkeämättä sitä piennarta tuijottaisi.

Niin, netissähän on koko ajan uutta ja jännää.

No itse asiassa nimenomaan näin. Mitä sinä kuvittelet, että luurissa näkyy? Ikitoistona joku kissavideo?

Netissä kuules nimenomaan pääsee näkemään asioita, joita ei muuten näkisi, vaikka miten tarkkaan sitä pientaretta tuijottelisi. Myös sitä luontoa. Oletko kuullut esim norppalivestä? Ei tule norppa pientareelle tai kotipihaan, mutta puhelimeen tulee.

Ei olla kuultu.

Hyvä kun kerroit.

No niin hyvä, että sinäkin vastaanotat edes pieniä tiedonmurusia. Ehkä sinustakin vielä saadaan ihan yhteiskuntakelpoinen, joskus.

Ehkä sinustakin saadaan yhteiskuntakelponen, joskus.

Tuollaisten kanssa pitäisi keskustella.

Vierailija
1086/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka palvelujen digitaalisaatio periaatteessa helpottaa monessa asiassa, niin kyllä minuakin tulevaisuuden kehitys huolestuttaa. Kaiken voi hoitaa kotona istumalla joo, mutta tekeekö se yhteiskunnalle tai ihmisille hyvää, että palveluja ei varsinaisesti enää ole eikä ihmisiä enää kohdata muualla kuin jonkun apin tai netin foorumin kautta? Olen introvertti ja en siten erityisen yhteisöllinen, mutta voin kuvitella että mielenterveysongelmat ja yksinäisyys ei ainakaan vähene tulevaisuudessa.

Tämä on juuri  se asia mikä tässä huolestuttaakin. Pidän todella (siis äärimmäisen) hölmöinä ja yksinkertaisina ihmisiä jotka eivät näe kaiken "maailma muuttuu ja digitalisaatio on nykypäivää" vouhotuksen keskellä tätä näkökulmaa ollenkaan. Mun puolesta ne ihmiset sais lähettää vaikka avaruuteen. Voisivat sitten joukossa siellä ihmetellä kuinka eteenpäin ollaankin menty.

Saisivat ladata äpsejä joka päivä ja ei tarvitsisi tuijottaa tyhmiä harakoita ja kärsiä mikä se oli "luddiitteista" tai lutikoista.

Matka ei kestä kuin muutaman kuukauden ja sehän sujuu rattoisasti kun on kultajeesusmussukkalaatta mukana.

Problem solved.

Ihan hyvä muuten mutta ei tuolta paljon nettiä käytellä johtuen signaalin melkein 14 minuutin viiveestä yhteen suuntaan.  

Ei vielä. Äkkiäkös sekin ongelma ratkaistaan! Tärkeysjärjestys ennen kaikkea. Jos Marsiin tarvitaan nettiyhteys, se tottavie sinne luodaan!

Miten ajattelit kasvattaa valon nopeutta? Tiedeyhteisö kuulisi mielellään vastauksesi.

Turha on trollilta mitään kysellä. Paskalaatta-hullu taitaa tänäänkin vetää aamusta iltaan. Hoitoon tommonen kuuluis. 

Kuitenkin eilen koko päivä meni kysellessä, ja itse ei koeta millään tavalla olevansa epänormaaleja kun näin toimitaan.

Koko päivä vähän nerokkaan fiksusti "näpäytellään" ja nimitellään paskatrollia ja ihmetellään miksei se jo ala kumartamaan ja nöyristelemään.

Vierailija
1087/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helpompaa vaan siirtää kehityksen jarrut sinne marsiin ja jättää edistykselliset digihörhöt maahan realiaikaisen nettinsä kanssa.

On tosiaan helpompaa siirtää vaikka kaikki maailman eläimet ja kasvit sekä ilmakehä sinne toiselle planeetalle kuin saada hullu ihminen luopumaan välittömästä yhteydestä instaperseeseen.

Harmi vaan ettei sinne voi lähettää ainoastaan kehityksestä jälkeen jääneitä. Miten ne siellä toimeen tulisi kun pitäisi käyttää uusia monimutkaisia järjestelmiä elossa pysymiseen.

Paremmin kuin paskalaatan pitelijät. Siellä pitää varmaan tehdä jotain itsekin, eikä paskalaatta tee puolestasi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia ihmisiä jotka ovat omistaneet kymmeniä vuosia elämästään mahdollistamaan matkapuhelinteknologian kehityksen nykypisteeseen. Et sinä voi olla niin tyhmä, että kuvittelisit että tuo halveksuntasi ei loukkaisi näiden ihmisten elämäntyötä.

Vítun paskapææ.

En minä halveksi niitä ihmisiä jotka oikeasti kehittelevät noita juttuja.

SInua taasen säälin sekaisesti hyvin paljonkin.

Sinä luulet paskalaatan hivelyyn kykenevänä olevasi paskalaatan kehittäjä.

Ei et ole.

Et osaa mitään. Osaat pyyhkiä sormella.

Vierailija
1088/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Problem solved.

FYI:

Tietopläjäys sinulle. Tiesitkö että jokaisessa tämän ketjun viestissä näkyy kellonaika, jolloin se on lähetetty.

On hoettu että MINÄ olen ollut täällä aamusta iltaan.

Yhtäkään viestiä minulta ei ole yhtenäkään AAMUNA tänne tullut, koska nukun aina puolille päivin.

Etsi vaikka joku aamulla lähetetty viesti jonka luulet olevan minun.

Aamu on 7-11:59

Jos itse on aamusta iltaan yhdessä ketjussa, niin sitä varmaan LUULEE että toinenkin on, mikäli aivot ovat hapantuneet.

Vierailija
1089/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät halua älypuhelinta. Ok. selvä, mitäs sitten. Ei kaikki halua lemmikkipapukaijaa, tai vaikkapa parisuhdetta. Mitäpä tuosta.

Mistä siis johtuu tuo hyperventilointi ja kauhunsekainen psykoosi joka ihmisille on puhjennut tästä asiasta?

Onko nyt oikeasti osuttu johonkin muurahaispesään jota ei saa sohaista vai mikä tässä älypuhelin asiassa on niin tunteisiin menevää?

Mieleen tulee vain että joku epäterve riippuuvuus tai häpeä.

En todellakaan ymmärrä.

Hirveästi vaan nimittelyä, raivoamista, haukkumista, vihaa, halveksuntaa ja äksyilyä.

Harvassa on neutraalit viestit.

Vierailija
1090/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Problem solved.

Kuitenkin eilen koko päivä meni kysellessä, ja itse ei koeta millään tavalla olevansa epänormaaleja kun näin toimitaan.

Koko päivä vähän nerokkaan fiksusti "näpäytellään" ja nimitellään paskatrollia ja ihmetellään miksei se jo ala kumartamaan ja nöyristelemään.

Et varmaan yhteenkään kysymykseen ole vastannut asiallisesti täällä vaan öyhötät tuota samaa, ihan sama vaikka se ei liittyisi asiaan mitenkään. Myönnä nyt jo itekin että täällä paskalaatan toistaminen ja muu yleinen trollaaminen aamusta iltaan ei ole tervejärkisen aikuisen touhua vai oletko eri mieltä? Tuskin tuohonkaan mitään vastausta tulee, korkeintaan jotain "paskalaatan näplääjät ovat psykoosissa". Olet pelkkä trolli kunnes toisin todistetaan. Koita skarpata vähän jooko

Vierailija
1091/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoksia on tullut vuoden 2000 jälkeen jo liikaa,  on menty jo hyvän maun rajan yli. Enää ei tapahdu muutoksia parempaan suuntaan, enää mennään vain huonompaan suuntaan, ylin piste on ohitettu.

"Kehitys" sana taitaa nuoria hämätä, ei tämä ole kehitystä, vaan taantumista.

Niinpä.

Ne eivät ole eläneet aikaa, jolloin vielä elettiin IRL ja palvelutkin pelasi IRL. Eivät tiedä muusta kuin apseista ja papseista, ajattelevat sen olevan parasta mitä elämällä on tarjota.

Me jotka ei synnytty eilen, tiedetään paremmin, ettei tää ole edistystä.

Vierailija
1092/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset eivät halua älypuhelinta. Ok. selvä, mitäs sitten. Ei kaikki halua lemmikkipapukaijaa, tai vaikkapa parisuhdetta. Mitäpä tuosta.

Mistä siis johtuu tuo hyperventilointi ja kauhunsekainen psykoosi joka ihmisille on puhjennut tästä asiasta?

Onko nyt oikeasti osuttu johonkin muurahaispesään jota ei saa sohaista vai mikä tässä älypuhelin asiassa on niin tunteisiin menevää?

En todellakaan ymmärrä.

Hirveästi vaan nimittelyä, raivoamista, haukkumista, vihaa, halveksuntaa ja äksyilyä.

Kyllä se olet sinä, joka tässä hyperventiloi etkä pysty neutraaliin keskusteluun. Muut yrittävät sinulle selittää asioita rauhassa perustellen, mutta sinun pääsi kilisee ylikierroksilla. Tässä on vaikka miten paljon asiallisia kommentteja ja kysymyksiä, mutta sinulta tulee vain tuota samaa meuhkaamista.

Vierailija
1093/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vítun paskapææ.

Ei et ole.

Jaa. Muistaakseni sanoin jotain siitä sinun tiedosta suhteessa minun tietoon mitä tulee minun elämääni.

Vítun paskapaa.

T. 1997-2011 Nokialla.

Vierailija
1094/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutoksia on tullut vuoden 2000 jälkeen jo liikaa,  on menty jo hyvän maun rajan yli. Enää ei tapahdu muutoksia parempaan suuntaan, enää mennään vain huonompaan suuntaan, ylin piste on ohitettu.

"Kehitys" sana taitaa nuoria hämätä, ei tämä ole kehitystä, vaan taantumista.

Niinpä.

Ne eivät ole eläneet aikaa, jolloin vielä elettiin IRL ja palvelutkin pelasi IRL. Eivät tiedä muusta kuin apseista ja papseista, ajattelevat sen olevan parasta mitä elämällä on tarjota.

Me jotka ei synnytty eilen, tiedetään paremmin, ettei tää ole edistystä.

No ainakin me 60-luvulla syntyneet tiedämme että tämä on aivan hitonmoista edistystä, ja vielä edistystä jota me olemme olleet luomassa. Jopa siinä määrin että voidaan puhua kansallisesta saavutuksesta.

Vierailija
1095/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ymmärrä.

Kyllä se olet sinä, joka tässä hyperventiloi etkä pysty neutraaliin keskusteluun. Muut yrittävät sinulle selittää asioita rauhassa perustellen, mutta sinun pääsi kilisee ylikierroksilla. Tässä on vaikka miten paljon asiallisia kommentteja ja kysymyksiä, mutta sinulta tulee vain tuota samaa meuhkaamista.

Miten minä en mitään rauhassa perusteltua löydä siitä että nimitellään tyyliin 90 prosentissa viestejä ja jos ei nimitellä niin esitetään kysymyksiä tyyliin "joko olet lakannut pieksämästä vaimoasi".

Vierailija
1096/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vítun paskapææ.

Ei et ole.

Jaa. Muistaakseni sanoin jotain siitä sinun tiedosta suhteessa minun tietoon mitä tulee minun elämääni.

Vítun paskapaa.

T. 1997-2011 Nokialla.

Saanko kysyä miksi et voinut jättää kirjoittamatta tuota keskimmäistä "lausetta", jos luulet olevasi fiksu?

Vai onko se sinun nimimerkkisi?

Vierailija
1097/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi joka allekirjoittaa viestinsä vitunpaskapaaana luulee olevansa joku huippuälykäs tuleva astronautti.

No kaikki tietävät että hän on korkeintaan aastronautti.

Vierailija
1098/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vítun paskapææ.

Ei et ole.

Vítun paskapaa.

T. 1997-2011 Nokialla.

Saanko kysyä miksi et voinut jättää kirjoittamatta tuota keskimmäistä "lausetta", jos luulet olevasi fiksu?

Vai onko se sinun nimimerkkisi?

Heti kun sinä paskapaa lopetat minun haukkumisen.

Vierailija
1099/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka allekirjoittaa viestinsä vitunpaskapaaana luulee olevansa joku huippuälykäs tuleva astronautti.

No kaikki tietävät että hän on korkeintaan aastronautti.

Se että sinun suurin saavutuksesi elämässä on olla laskematta allesi ei tarkoita sitä, etteikö täällä kävisi ihmisiä jotka ovat joskus jotain tehneetkin.

Vierailija
1100/1127 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meitä tasapäistetään korteilla ym. säännöillä helposti hallittaviksi zompeiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan