Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Myös perheellinen mies kirjoitti:
Vinkkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sovin panotreffejä jodelissa kun mies on työmatkalla. Poistan sovelluksen aina tämän jälkeen, ja kun mies on kotona ei minulla ole koko sovellusta puhelimessani.
Suosittelen käyttämään hinge dating nimistä sovellusta.
Sen voi poistaa puhelimesta vain yhdellä klikkauksella ja se on helppo ladata takaisin,eikä se hukkaa valmiiksi tehtyä profiilisi,taikka viestejäsi lainkaan ja kaikki pysyy ja palautuu kunhan muistat käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Jos taas haluat poistaa tilisi pysyvästi niin sekin on vain yhden napin painalluksella hoidettu.
Vilkas ja erittäin hyvä yhteisöllinen tarkoitukseen soveltuva . Suosittelen.
Itseään en tietystikään käytä jos joku moista erehtyisi kysymään. Pois sellainen minusta,olen perheellinen mies.Miten hommat käytännössä hoidetaan? Mennää vaan jonkun vieraan luokse hommiin ja pokkana kotiin? Ei koskaan vaivaa päätä jälkikäteen? Pelkäättekö tauteja tai raskauksia? Ei tulisi itselle mieleenkään niin ihan vaan mielenkiinnosta.
Mä usein tapaan ensin lounaalla, kerron tällöin miehelle että olen näkemässä vanhaa työkaveria niin ei tule sanomista jos joku meidät näkisi. Hyvä varmistua että ei ole tekemisissä minkään sekopään kanssa. Sitten kutsun jälkiruoalle omaan kotiini, joskus hotelliin. Usein nämä treffit ei edes johda sänkyyn, miehet tuppaa pitämään itseään aika paljon paremman näköisenä kuin he ovatkaan ja pettymyksiä tulee sen suhteen usein. Aina toki kondomi käytössä, en pelkää tauteja. Pettämiskumppanit on usein itsekin perheellisiä.
Oltiin yhdessä 10.v Muutin yhteisten lasten kanssa pois eksän yllättävän väkivaltaisuuden takia ja miehen oma lapsi kertoi kertoi saaneensa tietää, että isällään on ollut toinen perhe jo yli vuoden ajan.
TTeini oli saanut snäpissä viestin uuden puolison lapselta ja on todella vihainen, kun ei iskä ole hälle kertonut uudesta suhteestaan, vaikka hengailee siellä lasten kanssa ihan avoimesti.
Tästä on nyt kohta 2.vkoa eikä eksä tiedä vieläkään, että teini tietää valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sovin panotreffejä jodelissa kun mies on työmatkalla. Poistan sovelluksen aina tämän jälkeen, ja kun mies on kotona ei minulla ole koko sovellusta puhelimessani.
Sen voi poistaa puhelimesta vain yhdellä klikkauksella ja se on helppo ladata takaisin,eikä se hukkaa valmiiksi tehtyä profiilisi,taikka viestejäsi lainkaan ja kaikki pysyy ja palautuu kunhan muistat käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Jos taas haluat poistaa tilisi pysyvästi niin sekin on vain yhden napin painalluksella hoidettu.
Itseään en tietystikään käytä jos joku moista erehtyisi kysymään. Pois sellainen minusta,olen perheellinen mies.Miten hommat käytännössä hoidetaan? Mennää vaan jonkun vieraan luokse hommiin ja pokkana kotiin? Ei koskaan vaivaa päätä jälkikäteen? Pelkäättekö tauteja tai raskauksia? Ei tulisi itselle mieleenkään niin ihan vaan mielenkiinnosta.
Mä usein tapaan ensin lounaalla, kerron tällöin miehelle että olen näkemässä vanhaa työkaveria niin ei tule sanomista jos joku meidät näkisi. Hyvä varmistua että ei ole tekemisissä minkään sekopään kanssa. Sitten kutsun jälkiruoalle omaan kotiini, joskus hotelliin. Usein nämä treffit ei edes johda sänkyyn, miehet tuppaa pitämään itseään aika paljon paremman näköisenä kuin he ovatkaan ja pettymyksiä tulee sen suhteen usein. Aina toki kondomi käytössä, en pelkää tauteja. Pettämiskumppanit on usein itsekin perheellisiä.
Olet ällöttävä. Miten voit katsoa itseäsi peilistä! Karma tulee karma nappaa. Vaikka kaltaisillesi ei kait millään ole mitään väliä. Mikset samantien ole avoimessa suhteessa, olisit edes rehellinen itsellesi ja kumppanillesi.
Mitä mahdollisuuksia korona-ajan etätyöt antoikaan monelle pettäjälle, mentiin möksälle 'töihin'.
Vaadin suutelemista juuri pikkujouluista tulleelta mieheltäni. Posket haisivat pillulta ja suu selvästi perseeltä. Oli ilmeisesti ollut "onnistunut" ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin suutelemista juuri pikkujouluista tulleelta mieheltäni. Posket haisivat pillulta ja suu selvästi perseeltä. Oli ilmeisesti ollut "onnistunut" ilta.
Jo tuo sun tekstisi tappaa halut. Millainen mies yleensä haisee pllulta ja prseeltä? Intiimin kanssakäymisen jälkeen fiksu pesee naamansa, kätensä ja alapäänsä ja kurlaa suutaan jollain, vaikka viskipaukulla, kun kerran oli juhlatunnelmissa alun perinkin.
Sain kenkää. Oli ihan selvä tapaus. Valmisteltu ainakin kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimet ei olleet "yksityisiä" ja ei ole kaikilla kännykätkään. Meillä toisen kännykän katsominen ei ole rikos, vaan ihan sallittua normaalia toimintaa. Kännykkä ei ole mikään salaisuuksien kammio, vaan se on ihan vaan puhelin, vekotin jossa toki on monia toimintoja mutta ei se siitä "yksityisasiaa" meillä tee. Tänään viimeksi mies on katsonut mun viesteistä saamiani matkavinkkejä ja minä hänen kännykkänsä sähköpostista yhtä laskua ja sitä milloin hän on soittanut viimeksi. Ei mitään pahaa.
Näin meilläkin. Ihan oma puhelimeni, siis minun ikioma on autotallissa.
Tätä ketjua lukiessa tulee surulliseksi ja usko ihmisyyteen kyllä horjuu. Hirvittävä ketju, miten toiselle ihmiselle voi tehdä noin? Siis että näkee noin kovasti vaivaa pettääkseen? Tai yleensä muutenkin, miksi pettää jos puolisoa rakastaa? Millainen ihminen pettäjä on?? Jollain tapaa persoonallisuushäiriöinen nyt ainakin. 😟 Raukkamaista hääräillä toisen selän takana, erotkaa ensin edellisestä. 😞 Ja näitä kokemuksia tässä ketjussa on aivan järkyttävän paljon!!!! Minkähän ikäisiä nää pettäjät yleensä on? Vai onko mitään erityistä ikähaarukkaa? Mummot ja papatkin varmaan tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kysymys oli se, että etkö koe mitään tunnontuskia? Et pelkää seuraamuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdollisuuksia korona-ajan etätyöt antoikaan monelle pettäjälle, mentiin möksälle 'töihin'.
Jep, korona-aika mahdollisti kaikenlaista pettämisen helpottavaa. Oma mies kertoi töissä olevansa kotona etätöissä ja mulle sanoi olevansa pakosta toimistolla, todellisuudessa oli salap*nonsa kanssa tämän luona tai hotellissa. Hotelleissa oli pahimpaan korona-aikaan helppoa ja edullista käydä p*nemassa, kun hotellit vuokrasivat päivähuoneita edullisesti etätyöskentelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, korona-aika mahdollisti kaikenlaista pettämisen helpottavaa. Oma mies kertoi töissä olevansa kotona etätöissä ja mulle sanoi olevansa pakosta toimistolla, todellisuudessa oli salap*nonsa kanssa tämän luona tai hotellissa. Hotelleissa oli pahimpaan korona-aikaan helppoa ja edullista käydä p*nemassa, kun hotellit vuokrasivat päivähuoneita edullisesti etätyöskentelyyn.
Ällöttävää. Miks pitää pitää jotain salap*noa?!!!! Mä en ymmärrä. Kyllä outo on tämän maailman meininki.
Olen itse pettänyt ja nyt hieman aikuisempana kadun kyllä tekojani kovasti. Käyttäydyin välillä tosi sikamaisesti kumppaneitani kohtaa. Saatoin etsiä seuraa tinderistä niin, että oli pelkästään kroppakuvaa tai sellaista hämyistä mustavalkokuvaa mistä ei naamaa tunnistanut. Myös nimi oli muutettu, ettei kukaan osaa vahingossa yhdistää. Kahta aikasempaa kumppania tuli petettyä kymmeniä kertoja eri naisten kanssa.
Huomasin, että itse petin huonon itsetunnon takia. Hain jotain oman egon kohotusta sillä, että sainpas tuonkin naisen lankeamaan minulle. Näin jälkikäteen ajateltuna aivan sairas ja twisted ajatusmaailma.
Ymmärsin kyllä jo pidemmän aikaa, että minulla on paha ongelma itseni ja tämän pettämisen takia. Kävin terapiassa asiasta johtuen, tein itsetutkiskelua ja mietin pitkään mistä tämä johtuu.
Nykyään olen ollut onnellisessa suhteessa jo monta vuotta, ei ole kertaakaan tullut mieleen pettää. Monia tilanteita olisi ollut, mutta jokin tuolla päässä on parantunut tämän asian suhteen. Uskon ja toivon, että sanonta "kerran pettäjä, aina pettäjä" ei aina pidä paikkaansa.
Pilluni valui vieraan miehen spermaa ja alkkarit oli mäihässä.
Jäi kiinni, kun käytös muuttui omituiseksi. Sattumalta olin paikalla erään puhelun aikana. Kysyin ilman mitään epäilyksiä ohimennen, että kuka soitti. Mies alkoi huutaa ja sekoili sanoissaan. Jätin asian siihen ja heti tilaisuuden tullen tutkin sähköpostit ja puhelimen. Siltäpä se selvin sanoin löytyi.
Pikku-Marjukan froteeshortseissa oli jälkiä vieraasta siemennesteestä.
Raimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tämähän on helppoa muutenkin, ihan ilman koronaakin nykyään. Tietysti jos kumppani pistää palloa jalkaan lisää ja tulee samaan työpaikkaan, täytyy taas keksiä jotain muuta. 🙄 Mutta jos haluaa niin kyllä keinot keksii.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pettänyt ja nyt hieman aikuisempana kadun kyllä tekojani kovasti. Käyttäydyin välillä tosi sikamaisesti kumppaneitani kohtaa. Saatoin etsiä seuraa tinderistä niin, että oli pelkästään kroppakuvaa tai sellaista hämyistä mustavalkokuvaa mistä ei naamaa tunnistanut. Myös nimi oli muutettu, ettei kukaan osaa vahingossa yhdistää. Kahta aikasempaa kumppania tuli petettyä kymmeniä kertoja eri naisten kanssa.
Huomasin, että itse petin huonon itsetunnon takia. Hain jotain oman egon kohotusta sillä, että sainpas tuonkin naisen lankeamaan minulle. Näin jälkikäteen ajateltuna aivan sairas ja twisted ajatusmaailma.
Ymmärsin kyllä jo pidemmän aikaa, että minulla on paha ongelma itseni ja tämän pettämisen takia. Kävin terapiassa asiasta johtuen, tein itsetutkiskelua ja mietin pitkään mistä tämä johtuu.
Nykyään olen ollut onnellisessa suhteessa jo monta vuotta, ei ole kertaakaan tullut mieleen pettää. Monia tilanteita olisi ollut, mutta jokin tuolla päässä on parantunut tämän asian suhteen. Uskon ja toivon, että sanonta "kerran pettäjä, aina pettäjä" ei aina pidä paikkaansa.
Havaintojeni perusteella olet harvinainen poikkeus. Mutta ilahduttavaa kuulla, että edes joku on tajunnut paskamaisuutensa ja muuttanut tapojaan.
Niin hirveältä kuin tämä kuulostaa, kannattaa jokaisen naisen lähteä siitä olettamuksesta, että mies pettää. Ihan kaikki ovat siihen kykeneväisiä ja lähes kaikki haluavaisia. Toki jotkut naisetkin pettävät, mutta silloin on yleensä kyse jonkin sortin persoonallisuushäiriöstä. Tunnen yhden narsistinaisen ja hän tekee tasan mitä huvittaa. Pokaa vaikka kavereidensa miehet, jos sattuu siinä onnistumaan. Miesten kohdalla persoonallisuushäiriö löytyy yleensä niiltä, jotka harrastavat systemaattista pettämistä. Eli pettävät mahdollisimman monen kanssa, kaikissa suhteissa. Pettäjät eivät ole kaikki todellakaan mitään pahoja poikia, josta tämän taipumuksen näkisi ulospäin.
Minua mies on kutsunut pari kertaa exänsä nimellä helliessään. En tiedä mitä ajatella. Pettämistä ei, mutta henkisesti ehkä?