Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Pari vuotta sitten tulin töistä kotiin etuajassa. Olkkarissa istui lomalla oleva avomieheni ja hänen bestiksensä. Olivat jotenkin säikähtäneen näköisiä. En sitä sen kummemmin ihmetellyt kuitenkaan. Kaveri lähti siitä sitten kotiinsa ja minä aloin siivota. Makkaria imuroidessa sängyn alta tarttui imuriin kalsarit jotka eivät olleet mieheni. Ällistyin näkyä mutta sitten välähti että niiden on oltava sen bestiksen. Olivat siis olleet sängyssä ja säikähtäneet ovella rapisteluani niin että jätkä ehti vetää jalkaan vain verkkarinsa.
Minulla ei koskaan ollut mitään aavistuksia mieheni tällaisesta puolesta. Kovat sanat siinä tuli sanottua mutta tunsin itseni ikään kuin tuplapetetyksi. Ero tuli.
- N28
Kyllä ihminen vaan on ihmiselle susi.
Ei suostunut pitämään kädet kädessä kiinni, ei huomioi, koko ajan kännykällä, valehtelua, salailua, yms. Kohteli todella ilkeä/julmasti... Vuosia harrastanut henkisiä väkivaltaisia, mutta se viimeinen yö töni ja valvotti minut koko yön vieressä. En silloin tajunnut että kuuluu väkivaltaisia..
Tiesin pettämisestä ja kenen kanssa. Se naikkoinen tiesi on varattu mutta teki kaikkensa saadakseen mitä haluaa. Se nainen harrastaa manipulointi ja on narsisti. Kopioi hiustyylejä yms. Huuteli someissa löytävän sen oikean ja tägätykset jatkuvasti.
Masennuin todella pahasti ja paniikkikohtauksia. Jouduin sairauslomalle. Se kokemukset tuhosi minut täysin. Yritän toipua kokemuksista, mutta jätti traumoja kun tajunnut minut käytettiin hyväksi... kaikessa asioissa. En uskalla seurustella ollenkaan. Unelmat otettiin pois.
Naiset luottakaa itseänne! Älkää antaa kenenkään kohdella teitä huonosti. Kuuntelekaan vaistonne koska se on aina ja usein oikeassa.
PS.en tule takaisin lukemaan tänne.
Myös perheellinen mies kirjoitti:
Vinkkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sovin panotreffejä jodelissa kun mies on työmatkalla. Poistan sovelluksen aina tämän jälkeen, ja kun mies on kotona ei minulla ole koko sovellusta puhelimessani.
Suosittelen käyttämään hinge dating nimistä sovellusta.
Sen voi poistaa puhelimesta vain yhdellä klikkauksella ja se on helppo ladata takaisin,eikä se hukkaa valmiiksi tehtyä profiilisi,taikka viestejäsi lainkaan ja kaikki pysyy ja palautuu kunhan muistat käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Jos taas haluat poistaa tilisi pysyvästi niin sekin on vain yhden napin painalluksella hoidettu.
Vilkas ja erittäin hyvä yhteisöllinen tarkoitukseen soveltuva . Suosittelen.
Itseään en tietystikään käytä jos joku moista erehtyisi kysymään. Pois sellainen minusta,olen perheellinen mies.Miten hommat käytännössä hoidetaan? Mennää vaan jonkun vieraan luokse hommiin ja pokkana kotiin? Ei koskaan vaivaa päätä jälkikäteen? Pelkäättekö tauteja tai raskauksia? Ei tulisi itselle mieleenkään niin ihan vaan mielenkiinnosta.
8v. takana ja varattuja molemmat. Elämäntilanne ei vielä anna periksi heittäytyä kokonaiseen suhteeseen. Syvä yhteys ja ystävyys, yhdistettynä loistavaan seksiin. Paljon menee aikaa hukkaan, mutta sitten kunhan lapset on lähteneet pesästä jätän mieheni.
Näistä tarinoista on 7/6 keksittyjä
Mies ei ole oikein kiinnostunut autoista. Tai mietään. Meillä on niinpäin että minä olen kiinnostuneempi ja luen käyttöihjeet. Latasin kännykkääni auton appin josta voi katsoa auton tiedot ja se näyttää myös sijainnin. Sillä voi myös parkkihallissa vilkutella valoja ja panna torvet soimaan.
Minusta tuntui että miehellä oli salaisuus. Oli tuntunut että hän kieroilee jotain. Ja yhä harvemmin hän halusi pukille kunnes seksi loppui kokonaan.
Eräänä tiistaina hän sanoi lähtevänsä "asioille" autolla. Aavistin pahaa (ja kun epäilet jotain, siihen on yleensä aihetta). AJoin taksilla lähistön kahvilaan ja käynnistin rästä auton appista tööttailyn. Mies tuli 5 minuutin päästä ovesta takkia päälleen. Kiskoen, ja silmin nähden vttuuntuneena availemaan omalla avaimellaa auton ovia ja tööttäys loppui. Odotin 10 minuuttia ja taas....kolme kertaa ehdin tehdä tämän ja sitten näin että mies antoi periksi ja kurvasi tiehensä kumit kiljuen.
Illalla mies oli normaali apaattinen itsensä. Hän kysyi epäluuloisena miksi minä olen niin iloinen. Sanoin vaan että tykkään syksystä. Oikeasti tu sin oloni tosi voimaantuneeksi.
Viikkoa myöhemmin mies meni - tällä kertaa ilman autoa. Ja seuraavalla viikolla häm uskoutui minulle että oli ruvennut käymään terapiassa tiistai-iltaisin. Hänellä oli keskivaikea masennus
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole oikein kiinnostunut autoista. Tai mietään. Meillä on niinpäin että minä olen kiinnostuneempi ja luen käyttöihjeet. Latasin kännykkääni auton appin josta voi katsoa auton tiedot ja se näyttää myös sijainnin. Sillä voi myös parkkihallissa vilkutella valoja ja panna torvet soimaan.
Minusta tuntui että miehellä oli salaisuus. Oli tuntunut että hän kieroilee jotain. Ja yhä harvemmin hän halusi pukille kunnes seksi loppui kokonaan.
Eräänä tiistaina hän sanoi lähtevänsä "asioille" autolla. Aavistin pahaa (ja kun epäilet jotain, siihen on yleensä aihetta). AJoin taksilla lähistön kahvilaan ja käynnistin rästä auton appista tööttailyn. Mies tuli 5 minuutin päästä ovesta takkia päälleen. Kiskoen, ja silmin nähden vttuuntuneena availemaan omalla avaimellaa auton ovia ja tööttäys loppui. Odotin 10 minuuttia ja taas....kolme kertaa ehdin tehdä tämän ja sitten näin että mies antoi periksi ja kurvasi tiehensä kumit kiljuen.
Illalla mies oli normaali apaattinen itsensä. Hän kysyi epäluuloisena miksi minä olen niin iloinen. Sanoin vaan että tykkään syksystä. Oikeasti tu sin oloni tosi voimaantuneeksi.
Viikkoa myöhemmin mies meni - tällä kertaa ilman autoa. Ja seuraavalla viikolla häm uskoutui minulle että oli ruvennut käymään terapiassa tiistai-iltaisin. Hänellä oli keskivaikea masennus
Että miten meni niinkuin omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä teidän klassiset merkit josta pettämisen tunnistaa.
Koska ne koskee itseäni moni, mutta en mä petä.
Esim. puhelin äänettömällä, mulla on aina kun en tykkää niistä äänistä.
Otan puhelimen mukaan vessaan ja vauvailen, kuten nyt. En ole pettämässä.
Puhun puheluni ollessani yksin, en tykkää että kukaan kuulee, vaikka en ole pettämässä.
Aloin laihduttaa ja etsin uuden harrastuksen, ihan itselleni toki sekin.
Pidän itsestäni huolta vaikken petä.Saatan myös viestitellä ystävilleni ja naureskella niille yksinäni. En silti anna kenenkään päästä tai nähdä minun viestejä, ne on henk koht minun vaikka en petä.
Mitäs muuta. Kumma kun jos ihminen ihan vaan arvostaa omaa yksityisyyttä myös suhteessa, niin hän selkeästi pettää?
Ei se ei mene noin aina, ainakaan omalla kohdallani.
Pointtihan noissa onkin se että käytös yhtäkkiä selkeästi muuttuu. Jos aikaisemmin ei ole ollut kovin tarkka puhelimestaan, yksityisyydestään, tai puhumistaan puheluista, mutta yhtäkkiä nuo kaikki ovatkin kovin tärkeitä yhdistettynä vaikka yleiseen kiukkuisuuteen se on outoa ja siihen on yleensä myös jokin syy. Eri asia jos on aina ollut, kuin sinä niin siinä ei tietenkään ole mitään epäilyksiä herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Niin hirveältä kuin tämä kuulostaa, kannattaa jokaisen naisen lähteä siitä olettamuksesta, että mies pettää. Ihan kaikki ovat siihen kykeneväisiä ja lähes kaikki haluavaisia. Toki jotkut naisetkin pettävät, mutta silloin on yleensä kyse jonkin sortin persoonallisuushäiriöstä. Tunnen yhden narsistinaisen ja hän tekee tasan mitä huvittaa. Pokaa vaikka kavereidensa miehet, jos sattuu siinä onnistumaan. Miesten kohdalla persoonallisuushäiriö löytyy yleensä niiltä, jotka harrastavat systemaattista pettämistä. Eli pettävät mahdollisimman monen kanssa, kaikissa suhteissa. Pettäjät eivät ole kaikki todellakaan mitään pahoja poikia, josta tämän taipumuksen näkisi ulospäin.
No minäpä tiedän yhden narsistinaisen, tai oikeastaan kaksi, sisarukset, molemmat sanovat vievänsä kenen miehen vain haluavat, tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä teidän klassiset merkit josta pettämisen tunnistaa.
Koska ne koskee itseäni moni, mutta en mä petä.
Esim. puhelin äänettömällä, mulla on aina kun en tykkää niistä äänistä.
Otan puhelimen mukaan vessaan ja vauvailen, kuten nyt. En ole pettämässä.
Puhun puheluni ollessani yksin, en tykkää että kukaan kuulee, vaikka en ole pettämässä.
Aloin laihduttaa ja etsin uuden harrastuksen, ihan itselleni toki sekin.
Pidän itsestäni huolta vaikken petä.Saatan myös viestitellä ystävilleni ja naureskella niille yksinäni. En silti anna kenenkään päästä tai nähdä minun viestejä, ne on henk koht minun vaikka en petä.
Mitäs muuta. Kumma kun jos ihminen ihan vaan arvostaa omaa yksityisyyttä myös suhteessa, niin hän selkeästi pettää?
Ei se ei mene noin aina, ainakaan omalla kohdallani.
Pointtihan noissa onkin se että käytös yhtäkkiä selkeästi muuttuu. Jos aikaisemmin ei ole ollut kovin tarkka puhelimestaan, yksityisyydestään, tai puhumistaan puheluista, mutta yhtäkkiä nuo kaikki ovatkin kovin tärkeitä yhdistettynä vaikka yleiseen kiukkuisuuteen se on outoa ja siihen on yleensä myös jokin syy. Eri asia jos on aina ollut, kuin sinä niin siinä ei tietenkään ole mitään epäilyksiä herättävää.
Kiukkuisia, ärtyneitä tai sitten ihan päinvastoin, liiallisen hyvällä tuulella, seksiäkin haluaa enempi (uusia temppuja, pitäähän sitä oman muijan kanssa harjoitella että osaa sitten vieraissakin temput).
Olin vauvan jälkeen sairaalassa.
Tyttökaverini tuli ystävänsä kanssa katsomaan miten mies jaksaa lasten kanssa
" Voi voi hellanlettas kun miehelle hän on pari iltaa tosi rankkaa vahtia omia lapsia kun toinen on sairaalassa "
No tämä ystäväni kaveri- sosionomi opiskelija jäi sitten jostakin syystä meille.
Oli sitten tykännyt auttaa niin paljon että jäi yöksi.
" Kyllähän sen haistaa lakanoista"--
Myöhempiäkin visiittejö tuli.
Mutta tuolloin mies hätäpäissään olikin pessyt lakanat ja vaihtanut.
Kiire kyllä tuli ettei jäänyt rysään.
Vuosia kului
Lastenhoitajaa treffattiin Lempäälässä ja kukonkoivussa.
Toisinaan oltiin niin ylpeänä kun " työkaveri" meni opiskelemaan yliopistoon sosiologiaa
No sehän on hienoa " ettei kaveria jätetä""
Mutta perhe. Ja lapset jätetään.
Tosin jokainen "Patrik tarvitsee oman jeaninsä"
Eron jälkeen mies itse uhriutuivaikka oli pettänyt vuosia
Rakenteli neljän vuoden " riitelyn"
Haki käräjäoikeudet ja pesänjakajat jotta hänen tarinansa oli niin uskottava...
" Sillä eihän kukaan normaali olisi niin hullu""
Että on pakko huvikseen tehdä hakemuksia kaikkiin instansseihin.
No joskus ne pahimmat petturi ovatkin juuri niitä taitavimpia ja silloin myös niitä kaikista vaarallisimpia.
Hyvä että hänellä on nyt kivaa kivivasaran kanssa
Tuli pelastuslaitoksen toimittamana kotiin. Jää oli pettanyt.
Nainen lähetti vahingossa minulle videopätkän panosessiostaan toisen miehen kanssa. Amatöörimäistä!
Vähättely on kans aika selvä merkki. Aiemmin on kysytty vaimon mielipide, mutta pikkuhiljaa alkaa hiipiä sellainen ivallinen virne naamalle, ja käytös muuttuu, ja on kuin pikkulapselle alettaisiin puhua, tyyliin ethän sä mitään ymmärrä kuitenkaan. Omakohtainen kokemus, vaikka olin koulutetumpi kuin ex-mies. (Vähättelijän ei silti tarvitse aina olla pettäjä kuitenkaan, mutta matala kynnys on hakea uutta ja kiinnostavaa, kuten meillä meni).
Muistelen aikoinaan, kun Ashton Kutcher julkaisi hyvin ikävän kuva vaimostaan Demi Mooresta, missä tämä pyllistää pikkuhousuissaan, oisko ollut keräämässä jotain lattialta.
Tuli oitis mieleen, ettei paljon kunnioitusta enää ole. Ja eroilmoitushan tuli melkein heti sen jälkeen. Oli kaveri pettänyt pidempäänkin, kirjoittivat useat julkaisut.
Even The cyberwatch Will not safe her from him kirjoitti:
Tyttökaverini tuli ystävänsä kanssa katsomaan miten mies jaksaa lasten kanssa" Voi voi hellanlettas kun miehelle hän on pari iltaa tosi rankkaa vahtia omia lapsia kun toinen on sairaalassa "
No tämä ystäväni kaveri- sosionomi opiskelija jäi sitten jostakin syystä meille.
Mutta tuolloin mies hätäpäissään olikin pessyt lakanat ja vaihtanut.Kiire kyllä tuli ettei jäänyt rysään.
Vuosia kului
Toisinaan oltiin niin ylpeänä kun " työkaveri" meni opiskelemaan yliopistoon sosiologiaa
Että on pakko huvikseen tehdä hakemuksia kaikkiin instansseihin.No joskus ne pahimmat petturi ovatkin juuri niitä taitavimpia ja silloin myös niitä kaikista vaarallisimpia.
Minäkin pettäisin ja jättäisin noin surkeaa suomea kirjoittavan akan.
Muistatteko kun Jorma Reini toi jokun vosun kotiin jyystettäväksi ja koko muu perhe emäntää myöten oli paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tyttökaverini tuli ystävänsä kanssa katsomaan miten mies jaksaa lasten kanssa" Voi voi hellanlettas kun miehelle hän on pari iltaa tosi rankkaa vahtia omia lapsia kun toinen on sairaalassa "
Mutta tuolloin mies hätäpäissään olikin pessyt lakanat ja vaihtanut.Kiire kyllä tuli ettei jäänyt rysään.
Vuosia kului
Että on pakko huvikseen tehdä hakemuksia kaikkiin instansseihin.No joskus ne pahimmat petturi ovatkin juuri niitä taitavimpia ja silloin myös niitä kaikista vaarallisimpia.
Mies on itse halunnut tuon kirjoittajan, ja tuskin hänen kielitaitonsa tai kirjoituskykynsä on siitä ensi tutustumisesta ainakaan huonontunut.
Sinä sen sijaan olet ällöttävä. Kukaan fiksu ihminen ei halua kaltaistasi. Täytyy olla samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Jorma Reini toi jokun vosun kotiin jyystettäväksi ja koko muu perhe emäntää myöten oli paikalla.
Alffa!
Vierailija kirjoitti:
Vuosia kului
And what would' Be suitable languages for toi to choose
Que queres?
Hurdant är den språk som du Vill förståd
PS.
Kaikki vapaat aka. Vapautetut naiset eivät ole akkoja
Mutta on totta Suomen cyyppari piirit ovat harmillisen sisäänpäin lämpeneviä silti
Totuus ei pala tulessakaan.
Katso- ja vuodet näyttävät totuuden menneisyydestä.
Miksi, kun voi sekä säästää kakun, että syödä sen.