Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta oltiin seurusteltu mutta ei asuttu yhdessä. Nähtiin silti lähes joka päivä/yö. Kerran kun olimme pari päivää erossa ja menin hänen luokseen niin näin ovien päälle heitettynä 2 isoa kylpypyyhettä, joista näin että oli käytetty, oli ehkä hieman rypyssä tai jotain. Käytössä oleva pyyhe, joka oli ollut vain pari päivää pesun jälkeen niin roikkui kylpyhuoneen naulassa. Minulle tuli outo tunne ja katsoin häntä silmiin ja kysyin suoraan asiasta että oliko toinen nainen luonasi ja sitten kävitte suihkussa molemmat. Hän säikähti, mutta ei kehdannut valehdella ja myönsi että oli.
Tuon olisi nokkela hyvin pystynyt kääntämään niin, että oli kaveri yötä, kun oli vaimon kans riitaa. Syötiin meillä, istuttiin iltaa ja hän kävi suihkussa. Sopivat seuraavana päivänä riitansa. Ei siis noin epätoivoisena selityksen virtana, vaan ihan vaan että kaveri kävi ja sitten lisäkysymyksiin lungisti vastaten.
Ei tuo nokkeluutta vaadi vaan paatuneisuutta.
No paatuneisuutta löytyi ainakin sen verran, että petti. Ei sellainen vahingossa tapahdu. Eikä se asiaa paranna tai muuta mitenkään, että tunnusti. Ja tunnusti joko sen takia, että häkeltyi, eikä ollut tarpeeksi nokkela tai sitten ymmärsi, ettei kannata lässyttää, kun oli fiksu vastassa. Tai ehkä ei ollut täysillä mukana suhteessa, minkä taisi tuo pettäminenkin jo todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta oltiin seurusteltu mutta ei asuttu yhdessä. Nähtiin silti lähes joka päivä/yö. Kerran kun olimme pari päivää erossa ja menin hänen luokseen niin näin ovien päälle heitettynä 2 isoa kylpypyyhettä, joista näin että oli käytetty, oli ehkä hieman rypyssä tai jotain. Käytössä oleva pyyhe, joka oli ollut vain pari päivää pesun jälkeen niin roikkui kylpyhuoneen naulassa. Minulle tuli outo tunne ja katsoin häntä silmiin ja kysyin suoraan asiasta että oliko toinen nainen luonasi ja sitten kävitte suihkussa molemmat. Hän säikähti, mutta ei kehdannut valehdella ja myönsi että oli.
Tuon olisi nokkela hyvin pystynyt kääntämään niin, että oli kaveri yötä, kun oli vaimon kans riitaa. Syötiin meillä, istuttiin iltaa ja hän kävi suihkussa. Sopivat seuraavana päivänä riitansa. Ei siis noin epätoivoisena selityksen virtana, vaan ihan vaan että kaveri kävi ja sitten lisäkysymyksiin lungisti vastaten.
-Fiksu nainen varmaan tajusi, että mies ei olisi ottanut kolmatta pyyhettä ,vaan antanut vain kaverille kaapista puhtaan pyyhkeen. Entäpä jos miehellä ei edes ollut kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Fiksu nainen varmaan tajusi, että mies ei olisi ottanut kolmatta pyyhettä ,vaan antanut vain kaverille kaapista puhtaan pyyhkeen. Entäpä jos miehellä ei edes ollut kavereita.
Miehet on miehiä, kaikki eivät mieti onko jossain entisestäänkin jo pyyhe, vaan ottavat kaapista uuden ja viikatun. Ja jos nainen on pari pv poissa, on pyyhkeeseen saattanut vaikka roiskahtaa edellisen suihkupäivän yhteydessä kaljaa, kun on pyyhe lanteilla istunut vaikka partsilla, ja se on laitettu jonnekin oven päälle kuivumaan, ei siis pyykkikoriin jne. Ihan hyvin ois voinut olla vaikka lattialla rytyssä. Tällaisia olen kuullut. Ja ap ei kertonut kavereista mitään, joten voi päätellä ihan mitä vaan.
Milläs kumoat, kun toinen tapittaa silmiin ja kertoo hellyttävän stoorin kaverin auttamisesta. Jos ei todisteita ole, kuten just käytettyä kortsua. "Kaverin kortsu" ei sentään mene kuitenkaan läpi kellekään, olettaisin.
Yhtäkkiä alkoi tulemaan äkillisiä kaverien kahvikutsuja tai, "ei hitsinvitsi mun paketin noudon viimeinen päivä on tänään pakko mennä heti!"-äkkilähtöjä.
Yleensä näitä äkkilähtöjä oli edeltänyt pidempiaikainen puhelimennäppäyspiipitusshow hymyillen, ja kun kysyin että mikä on noin hauskaa, niin vastaus oli et "ei mikään, yks juttu vaa".
Epäilyt heräsi kun kahvilta tultiin kotiin suihkunraikkaina.
Ärrällä käynnin jälkeen syöksyttiin aina suoraan suihkuun.
Ihmetystä herätti myös se, että miten Kelan mammarahoilla olevalla naisella on jatkuvasti varaa uusiin vaatteisiin, kenkiin, sisustusesineisiin jne.
Lopulta se totuus tuli ilmi, hän oli voimaantunut nykynainen joka harrasti maailman vanhinta ammattia.
Pöljänä oli unohtanut sen, että kaiken mitä hän iphonellaan näppää, näkyy meidän kotona olevalla tabletilla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...........
Selasin asian akuuttina ollessa jo asuntoja. Ja nyt on sellainen olo jälleen. Mies ei tajua mitä tuhoa on jo pelkällä salaamisella suhteelle aiheuttanut. Eikä myönnä mitään. Mistä saisin tietää mitä oikeasti on tapahtunut?
Kyllä se vaisto yleensä on se mikä on oikeassa. Nuo puhelinkäyttäytymiset jne.
Unohdin että olin kirjoittanut ketjuun ja olin itse asiassa unohtanut tämän keissin kokonaan. Välillä on saattanut käydä mielessä, varsinkin jos mies lähtenyt sukuloimaan ilman mua.
Tän vanhan viestin luettuani alkoin taas ärtymään. Tosiaan sen jälkeen kun mies jäi kiinni viestittelystä, riideltiin paljon (lähinnä minä kun halusin tietää totuuden) ja haavojen paikkailun jälkeen mies alkoikin yltiö-rehelliseksi suorastaan. Kertoi oma-aloitteisesti että kuka, missä, mitä, milloin. Oli niin pahoillaan ja selvästi tiesi tehneensä virheen. Jopa niin pahoillaan että oliko muutakin salattavaa? Mies on selvästi tehnyt asioita suhteen eteen jne.
Mutta olisiko tuo kupla särkynyt ja milloin jos ei olisi jäänyt kiinni? Jotenkin semmonen olo että siitä katosi miehen puolelta hohto/jännitys ja se oli elämää värittävä ja kutkuttava salainen juttu. Mulle siis sanoi että ei kertonut koska olisin suuttunut.
Kysehän oli siis naisen aloitteesta eräästä avunpyynnöstä (alunperin harrastesioissa) joka sitten karkasi pitkiksi salaa soitetuiksi puheluiksi ja viestittelyksi. Kerran tapasivat selkäni takana tietääkseni. En tiiä tapahtuiko mitään fyysistä mutta ajallisesti oli siellä paikkakunnalla vajaan tunnin. Oli kylmä talvipäivä ja nainen (tai melkein tyttö, oli miestä 12v nuorempi) majaili tilapäisesti vanhemmillaan joten en usko että olisivat mihinkään muualle kuin huoltoasemalle menneet (pieni paikka eikä siellä oikein mitään kahvilaa jne). Mies oli siis reissussa ja soitti kyseisen päivän iltana ja oli jotenkin omituinen, ihmettelin sitä jo silloin.
Itsekin näin tän naisen kun satuttiin "sattumoisin" samaan tilaisuuteen (lue: järjestin naisen oveluudella itseni sinne kun kuulin ketä osallistuu). Tapaaminen oli ihan ok.
Tosiaan mies ei ollut yhteydenpidon kiivaimmillaan ollessa maininnut mua tälle ollenkaan. Sen mainitsi tälle vasta sitten kun olin jo tietoinen ja itse asiassa pakotin kertomaan (missä oli mun itsekunnioitus ja olisi pitäny erota??) erittäin erittäin vastahakoisesti sanoi, ja erittäin epäluonnollisesti. Ei olisi halunnut kertoa. Mikä ihme lapanen mäkin oikeasti olen?? Mies vain vastahakoisesti kertoo hänelle että seurustelee.
Kuitenkin, toista kertaa ei tule, olen sen päättänyt. Toivottavasti havaitsen tällä kertaa merkit itse niin että ei jää sattuman varaan kiinni jääminen. Kyllähän se kalvaa ja edelleen, luottamus saanut kolauksen ja tiedän miten mies toimii, eli pyrkii salaamaan ja kieltämään kaiken vaikka miten lupailisi että jatkossa on rehellinen.
Edelleen olisko pitänyt vaan erota voi helkkari
Meillä oli vastaavaa muutama vuosi sitten, ja kyllähän se jäljet jätti. Luottamuksen kanssa muutenkin vaikeaa ja sen jälkeen vielä vaikeampaa. Erota en halua, mutta en halua enää tässäkään suhteessa elää jos homma toistuu muodossa tai toisessa.
Tai sitten sut jätetään näyttävästi sitten kun olet heikoimillasi.
Kyllä sen tiesi. Pienistä merkeistä ja eleistä sen aisti.
Ex käyttäytyi pirun kummallisesti koko illan. Menimme yhdelle ja hän käyttäytyi pirun stressaantuneesti koko ajan. Ei voinut koskettaa tai tulla lähelle, pälyili baarin oville ja oli vain todella erikoinen. Yhtäkkiä hän ehdotti, että mitäpä jos ajaisimme toiseen kaupunkiin siskoni luokse. Suostuin, vaikka ihmettelin. Siitä sitten lähdettiin hakemaan autoa, ja koko matkan ex stressasi jotain.
Siinä samassa kun pysähdyimme tien päälle - en tie mikä juttu oli - ja nousin autosta, niin ex kaivoi puhelimen esille. Siitä tiesin, että jotain on meneillään, kun hän seurasi minua ja menoani kun kuljin auton ohi ja räpläsi samalla kuumeisesti kännykkää. Palattuani takaisin hän laittoi puhelimen heti piiloon. Myöhemmin tajusin, että hän oli yrittänyt sopia tapaamisia yhtä aikaa jonkun muijan kanssa ja stressaili tätä.
Myöhemmin itselleni tuli täysin puun takaa ajatus kuin salama, että mies haluaa laittaa jutun poikki kanssani. Se asia vaivasi itseäni ihan hirveästi. En saanut sielunrauhaa, joten menin ja kysyin asiaa aivan suoraan tyypiltä itseltään. Ex käyttäytyi taas todella oudosti, hän ei ihmetellyt yhtään miten tuollaista olen keksinyt vaan tyynnytteli minua siinä aikansa eikä oikein sanonut mitään.
Puoli vuotta myöhemmin tyyppi sammui kone päällä, ja sieltähän viesteistä sitten selveni että hän oli tosiaan vokotellut muitakin ja juuri noihin aikoihin suunnitellut eroa, koska silloinen yritelmä oli näyttänyt vihreää valoa.
Nainen sammui sohvalle baari illan jälkeen ja kortsu roikkui edelleen haarovälissä
Vierailija kirjoitti:
Nainen sammui sohvalle baari illan jälkeen ja kortsu roikkui edelleen haarovälissä
Vahingoniloa hei, oli löytänyt ainakin pienivehkeisen kaverin ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Sanoinko et haluan sen miehen itselleni? 😁 Tiedän et jos laitan viesteistä kuvankaappaukset todisteet on niin vedenpitävät kolmen vuoden ajalta, ettei miehellä jää mitään saumaa selitellä yhtään mitään, sen verta paksua tekstiä ja lupauksia on tullut luriteltua. Ja tajuan et mies suuttuu mulle myös silloin niin et ei mitään saumaa jatkoon mut se ei ole mun tarkoituskaan. Haluan vaan että mies ei pääse livistämään kuin koira veräjästä.
tilanteita toki monenlaisia, mutta kyllä se taistelutahto vanhan suhteen eteen herää aika monella heti kun kuvoihin tulee ulkoinen uhka. Varaudu siihen, että sinä yksin saat kuraa niskaasi, muttet suinkaan haluamaasi paybackia.
Mä saattaisin ihan v+uillessani pakottaa miehen jättämään panonsa (eli pilaamaan sivusuhteen) ja sitten lähtisin itse lätkimään.
Jos erehdyt varatun kanssa petiin niin pliis jätä oikeasti joku koru, hiustuppo, pinni, pikkarit, mikä vaan tai jopa useita! Itse ainakin haluan tietää jos selkäni takana vehdataan ja olisin kiitollinen
Ensin tuli herbes, sitten kondylooma
ja sittenkään ukko ei myöntänyt.
Olin kuulemma saanut nuo taudit äidiltäni synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos erehdyt varatun kanssa petiin niin pliis jätä oikeasti joku koru, hiustuppo, pinni, pikkarit, mikä vaan tai jopa useita! Itse ainakin haluan tietää jos selkäni takana vehdataan ja olisin kiitollinen
Aikoinani tein tätä, mutta lopetin kun sängyn petaamisesta tuli yhtä helvettiä eikä nukkuminen myöskään auvoa ollut, kun karvatuppoja, likaisia kalsareita yms oli sänky täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oliskin ihan asiallinen juttu. Mutta moni on täällä miehen pettämisen paljastuttua (siis että vaimo on löytänyt omasta sängystään/kotoaan juurikin jotain toiselle naiselle kuuluvaa) manaillut, kuinka röyhkeä miehen hoito oli ollut, kun jättänyt kylpytakin taskuun tampaxia tai jopa just ne pikkarit jälkeensä.
Ja syynä ilmeisesti se, että kakkonen haluaa ykkösen paikan, ja merkkasi reviirinsä. Mutta tämä kääntyykin näin ihan päinvastaiseksi, eli siskot vetävätkin yhtä köyttä.
Mistä tuon tietäisi, kumpaa tarkoitetaan, jos itse löytää vieraan naaraan merkit kotoaan :D
Mies meni festareille, pani "tuntematonta" naista, joka olikin sitten minun kaverini läheinen ystävä. Kaverini sai tietää tämän naisen festarihurvitteluista ja tunnisti miehen minun miehekseni. Nyt on jo ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Sanoinko et haluan sen miehen itselleni? 😁 Tiedän et jos laitan viesteistä kuvankaappaukset todisteet on niin vedenpitävät kolmen vuoden ajalta, ettei miehellä jää mitään saumaa selitellä yhtään mitään, sen verta paksua tekstiä ja lupauksia on tullut luriteltua. Ja tajuan et mies suuttuu mulle myös silloin niin et ei mitään saumaa jatkoon mut se ei ole mun tarkoituskaan. Haluan vaan että mies ei pääse livistämään kuin koira veräjästä.
tilanteita toki monenlaisia, mutta kyllä se taistelutahto vanhan suhteen eteen herää aika monella heti kun kuvoihin tulee ulkoinen uhka. Varaudu siihen, että sinä yksin saat kuraa niskaasi, muttet suinkaan haluamaasi paybackia.
Mä saattaisin ihan v+uillessani pakottaa miehen jättämään panonsa (eli pilaamaan sivusuhteen) ja sitten lähtisin itse lätkimään.
Kokemukseni mukaan näin se menee. Merkitystä ei lopulta ole niinkään sillä, että se alkuperäinen suhde pelastuisi, vaan sillä, ettei pettäjä ainakaan päädy yhteen 'sen toisen' kanssa. Naisen loukattu ylpeys, varmaan, mutta toisaalta olen miettinyt, että on siinä toinen inhimillinen puolikin. Nimittäin itselle olisi todella vaikeaa elää heti eron jälkeen sen tietoisuuden kanssa, että se oma rakas menee sänkyyn joka ilta jonkun toisen viereen, rakastelee ja suutelee sitä ja kertoo sille ne samat asiat joita mullekin puhui alussa kun rakastumisen huuma oli vielä päällä. Ihan siis mustasukkaisuuttani en kestäisi sitä, että mut korvattaisi heti toisella.
Se kumpuaa sitten ihan pettäjän häpeästä ja syyllisyydestä, että aluksi aletaan yhdessä vaimon kanssa haukkumaan tätä kolmatta osapuolta. Se on alhaisinta mitä pystyn edes keksimään ja jos olisin se petetty osapuoli, aukeaisi silmät viimeistään tässä vaiheessa oettäjän suhteen. Monet petetyt taas tarttuvat tähän kuin hukkuva oljenkorteen. Heikkoutta, äärimmäistä heikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan näin se menee. Merkitystä ei lopulta ole niinkään sillä, että se alkuperäinen suhde pelastuisi, vaan sillä, ettei pettäjä ainakaan päädy yhteen 'sen toisen' kanssa. Naisen loukattu ylpeys, varmaan, mutta toisaalta olen miettinyt, että on siinä toinen inhimillinen puolikin. Nimittäin itselle olisi todella vaikeaa elää heti eron jälkeen sen tietoisuuden kanssa, että se oma rakas menee sänkyyn joka ilta jonkun toisen viereen, rakastelee ja suutelee sitä ja kertoo sille ne samat asiat joita mullekin puhui alussa kun rakastumisen huuma oli vielä päällä. Ihan siis mustasukkaisuuttani en kestäisi sitä, että mut korvattaisi heti toisella.
Se kumpuaa sitten ihan pettäjän häpeästä ja syyllisyydestä, että aluksi aletaan yhdessä vaimon kanssa haukkumaan tätä kolmatta osapuolta. Se on alhaisinta mitä pystyn edes keksimään ja jos olisin se petetty osapuoli, aukeaisi silmät viimeistään tässä vaiheessa oettäjän suhteen. Monet petetyt taas tarttuvat tähän kuin hukkuva oljenkorteen. Heikkoutta, äärimmäistä heikkoutta.
Tässäpä pointtia kerrakseen :) En kyllä itse haluaisi kuulla, petetyksi tulemisen jälkeen, jotain selityksiä, kuinka ei mitään haluja oikeastaan ollut pettää, nainen oli löysäkin kaikin puolin, tyhmä ja sellainen suttura, ja joku outo napsaus päässä varmaan tapahtui. Sinä sen sijaan olet kaunis, ja ehkä mulle tulikin sellainen alemmuuskompleksi, ja pelkäsin että jätät, koska en ole sinun tasoinen, blaa blaa"
Vierailija kirjoitti:
Olen aina jättäny käytetyn kondoomin siihen yöpöydälle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oliskin ihan asiallinen juttu. Mutta moni on täällä miehen pettämisen paljastuttua (siis että vaimo on löytänyt omasta sängystään/kotoaan juurikin jotain toiselle naiselle kuuluvaa) manaillut, kuinka röyhkeä miehen hoito oli ollut, kun jättänyt kylpytakin taskuun tampaxia tai jopa just ne pikkarit jälkeensä.
Ja syynä ilmeisesti se, että kakkonen haluaa ykkösen paikan, ja merkkasi reviirinsä. Mutta tämä kääntyykin näin ihan päinvastaiseksi, eli siskot vetävätkin yhtä köyttä.
Mistä tuon tietäisi, kumpaa tarkoitetaan, jos itse löytää vieraan naaraan merkit kotoaan :D
Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä kakkosen päässä liikkuu?
Pääasia että ukko jää kiinni että voi tehdä omat johtopäätökset ja ratkaisut.
hajusta