Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
701/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jonkinlainen epäilys, että naisystäväni pettää minua ainakin jollain tavalla. Sitten eräänä päivänä hän yhtäkkiä vain kertoi, että oli pettänyt minua ulkomailla ollessaan (tämä reissu oli tapahtunut kuukauden tai kahden sisällä). Heti tämän kerrottuaan hän ilmoitti halustaan erota. Menin hetkeksi täysin sekaisin. Pettämien ei "luonnollisestikaan" hänen mielestään ollut hänen syynsä vaan hän oli ollut "haavoittuvassa tilassa" jolloin eräs matkalla mukana ollut juippi oli käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. Tiedän sen verran, että näitä "haavoittuvia tiloja" hänellä on ollut monta tuonkin jälkeen ja hän väittääkin nykyään, että hänet on raiskattu lukuisia kertoja.

Minun olisi itse pitänyt älytä erota jo aikaisemmin mutta en osannut. Hän käytti kaikenlaisia päihteitä minulta salaa. En tiedä käyttääkö nykyään. Hän on ollut monta kertaa psykiatrisessa hoidossa. Hän on kova syyllistämään muita ja käyttämään muita hyväkseen. Sellainen ihminen siis josta kaikkien pitäisi pysyä erossa.

Vierailija
702/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen paljastui vahingossa. Minulla oli kuitenkin ollut epäluuloinen olo, ja sellainen että kaikki ei ole kohdallaan. Merkit joita en tajunnut etukäteen, mutta jälkeenpäin ovat päivänselviä:

-Kummallinen viivyttely asioiden päättämisessä ja isoissa kysymyksissä, ja välillä täysin päinvastainen käytös. Esimerkiksi suhtautuminen yhteisen lomapaikan hankintaan oli aluksi to-del-la nihkeää (syventäisi sitoutumista minuun), mutta yhtäkkiä se pitikin hankkia heti (mies kun hoksasi että sehän on kätevä paikka pettää. Suhtautui intohimolla paikan sisustamiseen ja siivoamiseen, mitä ei kotona niinkään harrastanut). Selitteli viivyttelyä harkitsevalla luonteellaan, ja minä uskoin.

-Naurettavan iso tarve "omaan aikaan", hänhän on introvertti. Joo klassinen merkki pitkäksi venyneet työpäivät, teki kuulemma mieluummin töitä toimistolla illalla yksin, kuin päivän hälinässä. Paitsi ei kyllä viettänyt iltojaan yksin. Yhtäkkiä toimistolla saikin myös yöpyä, vaikka ennen sieltä piti poistua klo 22 mennessä.

-Huvittavin (ja vähän epätoivoinen) merkki oli ehkä yhtäkkinen innostus koiran hankintaan. Ennen häntä ei eläimet eikä lemmikin hankinta liikuttanut tippaakaan, mutta yhtäkkiä agility oli kiinnostavin juttu ikinä. :D Uskomattomia temppuja pettäjä on valmis tekemään muodostaakseen yhteisiä kuvioita rikostoverinsa kanssa.

Onneksi emme ehtineet koiraa hommata, sillä pettäminen tuli tietoon sekin klassisella tavalla. Minulla on yleensä tarkat päivärutiinit, joista harvoin poikkean, ja exä hyödynsi sitä aika rohkeasti. Hänpä ei arvannut että olinkin normaalin lounaspaikkani sijasta päättänyt käydä vähän kauempana, kun piti joka tapauksessa hoitaa työasioita sielläpäin. Nätti ilma houkutteli romanttiseen kesäkahvilaan. Oli houkutellut exänkin salamuijansa kanssa. Siellä he istuivat keskellä päivää käsi kädessä kuherrellen. Ei jäänyt epäselväksi tilanne. Exä näki minut vain kääntymässä kavilan ovella, ja lähti sönköttäen perään.

En vieläkään ymmärrä, miksi ei vain eronnut. Munatonta tuollainen varmistelu, että roikotti minua ikäänkuin varalta, jos juttu uuden muijan kanssa ei onnistukaan. Selitteli että ei tiedä mitä haluaa, että on sekaisin tunteidensa kanssa. En jäänyt katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tavallinen tarina itsellänikin. Miehellä oli yllättäen kova kiire koko ajan töissä ja muualla, jota ei oikein osannut selittää. Silti pystyi roikkumaan myöhäiseen yöhön facen messengerissä. Minä olin ihme vainohrahainen kyttääjä kun kysyin tästä, että miten hän siellä roikkuu koko ajan kun on niin kiire.

Tuo oli myös iso merkki, että alkoi yhtäkkiä sanomaan minua hulluksi, mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi, jos kysyin ylipäätään yhtään mitään hänen elämästään. 

oltiin sovittu että nähdään illansuussa, mutta kuinnkas ollakaan, miehenllä venyy töissä ja sen jälkeen pitäisi vielä sitä ja tätä. Noh, kaverini kysyi sitten että lähdenkö hänen kanssaan käymään yksillä. 

Lähdin, ja kun istuimme pöytään niin huomasin miehen toisessa pöydässä kahden naisen ja yhden miehen kanssa. Vaikka niin piti olla myöhälle töitä. Siinä hän kauluaili toista naista niin rakastuneen näköisenä, ja käsistä pidettiin kiinni. Laitoin huvikseni viestin sitten että mites töissä jaksaa näin pitkää päivää, katsoin kun mies otti puhelimen ja näpytti minulle että aika nihkeästi jaksaa töissä, kun pitää aina olla näin myöhään. Nousin pöydästä ja kävelin miehen pöydän ohi niin kuin en olisi huomannutkaan heitä, ja jäin katsomaan kauempaa miten hän alkoi hätäilemään lähtöään.

Vartin päästä tuli viesti että jos hän tulisi käymään vielä tälle illalle, kun sai jo työt valmiiksi eikä ole mitään muuta tekemistä, ja ikäväkin on kova.

En vastannut hänelle enää ikinä mitään.

Vierailija
704/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa ne petturit,

Vit tu mitä rottia.

Vierailija
705/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkurit eivät koskaan osaa olla rehellisiä. Pelkurit ja valehtelijat jäävät kiinni sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
706/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehellä oli toinen. Mies oli muutenkin menevää tyyppiä, oli harrastusta ja luottamustoimea joka illalle ja Whatsapp piippaili koko ajan. Kaverini eli hänen avovaimonsa kertoi, ettei mies mitenkään whatsappiaan salaillut, näytti sieltä viestejä ja niitä näkyi myös puhelimen näytöllä, ihan viattomia kaikki. Facebookissa ei epäilyttävää toimintaa.  Mutta yhteydenpito olikin hoidettu vanhanajan tekstiviesteillä...  Ilmeisesti tekstarien ilmestymisen näytölle voi estää?

Vierailija
707/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen paljastui hyvin äkkiarvaamatta. Oltiin vaimon kanssa mökillä ja istuttiin vanhaan keinuun, joka alkoi uhkaavasti natista ja petti alta samalla hetkellä kun pomppasimme pystyyn. Emme onneksi loukanneet itseämme.

Ensin nolotti, mutta sitten jo nauratti.

Vierailija
708/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi sitten vaaleita pitkiä hiuksia mustien sukkien alta...

Vierailija
709/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.

Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...

Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.

Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...

No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.

Olen eri, mutta ei minusta pettämisen jälkeen suhteessa ole enää samanlaista uskollisuusoletusta kuin aiemmin. Jos on mennyt pettämään, niin täytyy hyväksyä että toinen saattaa tehdä samoin, ja myös se että toisen tapa pettää saattaa olla erilainen kuin se oma tapa.

Valehtelemista en sen sijaan ymmärrä. Siinä mielessä tuo ei minusta ole reilu diili, että vain toinen tietää toisen uskottomuudesta. Luultavasti vaimon syyllisyydentuntokin helpottuisi jos tajuaisi että molemmat on käyneet vieraissa ja ollaan ikäänkuin "tasoissa". Se on minusta kohtuutonta, että mies pettää vuoden ajan päästäkseen tasoihin, mutta jättää silti toisen yksin elämään syyllisyyden kanssa. Jos haluaa leikkiä uhria ja marttyyria niin sitten ei tarvitse juosta vieraissakaan.

Omat pettämiset on mennyt aina tuolla kaavalla että toinen on pettänyt ensin, jonka jälkeen olen itse tehnyt omat ratkaisuni ja pettänyt itse, ja sitten vasta eronnut. Kyllä, minusta on tuntunut paremmalta niin että toinen on saanut samalla mitalla takaisin kuin itse on ensin antanut. Ja olen joka kerta lähtenyt suhteesta, en ole kenenkään kanssa jäänyt enää katselemaan sen jälkeen. 

En ole myöskään keskustellut enkä selvitellyt mitään enää sen jälkeen, en vaikka toinen olisi halunnut. Minun kirjoissani parisuhde päättyy valheteluun ja petturuuteen, enkä ole sen jälkeen mitään velkaa enää toiselle, enkä ainakaan mitään uskollisuutta.

Miksi alentua pettäjän tasolle??? Eikö ole parempi säilyttää oma itsekunnioitus ja arvokkuus, omat arvot ym? Siinähän lilluu tunnevammainen pettäjä omissa liemissään, kun sinä suoraselkäisenä tyynen rauhallisesti kävelet ulos uuteen elämääsi!

Nuo ovat sinun käsityksiäsi itsekunnioituksesta, arvoista sun muista. Minun käsitykseni on se ettei minun tarvitse piitata enää pätkääkään minua kaltoinkohdelleesta, eikä myöskään ajatella miltä HÄNESTÄ mahtaa tuntua. En kaipaa mitään tunnetta siitä että olen jotenkin suoraselkäinen petturin edessä. En myöskään alennu kenenkään tasolle, vaan parisuhde on irtisanottu sillä sekunnilla kun toinen on minulle valehdellut ja luottamukseni pettänyt. 

Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Olen kanssanne täysin eri mieltä.

Vierailija
710/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avokilla oli useita naisia yhtäaikaa.. Joka naisen luona oli hänen hankkimansa kelloradio että hän herää töihin.

Kondylooman häneltä löysin... Oli varmaan aika selvittäminen keneltä saanut ja kenet tartuttanut (minuun ei tarttunut)

Onneksi kuoli jo 6-kymppisenä-loppui naisten naurattaminen. Eikä muuten ollut edes komee mies ja ihan tavis rakastelija aika huononpuoleinen..

Vierailija
711/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies soitti minulle, olin silloin töissä, ja kertoi kuinka häntä vituttaa kun automme on väärin parkkeerattu keskustassa.

Mieheni piti olla työmatkalla muualla, mutta auto oli siis ollut edellisen yön tämän soittajan kerrostalon pihassa väärin parkkeerattuna.

No eipä tarvinnut kauaa pohtia mikä on tilanne.

Mies oli majaillut tämän naisen luona jo useasti, tämä kävi ilmi kun soittaja käytti muotoa autonne on TAAS...

siihen loppui se avioliitto.

Ettei vaan ollut mun piha, sillä täysin vastaava tapahtuma omassa elämässä, tosin soitin poliisit sakottaa väärin pysäköidyn auton ja kytät soitti auton omistajalle ( nainen ) ja ukon piti olla työmatkalla, polii totes et tais köydä käry

Vierailija
712/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän toisenlainen antipettämistarina:

Ex-tyttöystävälläni lähti helposti mopo käsistä oman mielikuvituksensa kanssa. Kun siihen yhdistettiin hänen yleinen epäluottamuksensa ihmisiä kohtaan, niin hän näki tässäkin ketjussa monta kertaa mainittuja "pieniä vihjeitä pettämisestä" ihan oman mielikuvituksensa tuottamana. En siis todellakaan kertaakaan edes harkinnut pettämistä, välitin hänestä paljon ja seksikin sujui mahtavasti.

Lopulta homma kaatui näihin ja muihinkin perättömiin epäilyihin ja syytöksiin. En koskaan voinut tietää, mistä homma lähti hänellä keulimaan.

Omat fiilikset vaihtelivat syvästi loukkaantuneesta huvittuneisiin, kun välillä tilanteet olivat niin absurdeja. Esim. se oli exästäni epäilyttävää, etten halunnut puhua hänen kanssaan puhelimessa, kun kävelin ulkona sateessa. Ja tietenkään mikään selitys tai vakuutteluni ei auttanut, koska hän näki vain oman värittyneen todellisuutensa. Puhuminen meni lopulta mahdottomaksi. Toivon hänelle edelleen pelkkää hyvää, mutta en kyllä toivo häntä tyttöystäväksi kenellekään.

Kannattaa joko hankkia todisteita tai puhua avoimesti ennen kuin alkaa toista syyttelemään pettämisestä. Perätön syytös loukkaa ihan samalla tavalla kuin pettäminen ja vie luottamuksen, voin sanoa kokemuksesta.

Vierailija
713/1762 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden exän alapää haisi suuta antaessa niin paljon kortsulle vaikka me emme olleet panneet viikkoon että ei jäänyt epäilystä.

Toisen exän paljasti avattu kondomipaketin kuori joka ei ollut sitä merkkiä jota minä käytin.

Vierailija
714/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen ja mieheni olivat saunoneet meillä ja viettäneet ilmeisesti viikonlopun kotonamme. Saunatakin taskussa oli selvät vihjeet, tuntematon koru, joka oli kuulemma vahingossa unohtunut. Petivaatteissa oli tuntematon tuoksu, samoin wc-tilassa. Miehen mukaan mitään ei ole tapahtunut ja koroista ei tiedä mitään.

Vierailija
715/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nimenomaan käsky käyttää vieraissa "kumia".

Vierailija
716/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa loiskittaa. kirjoitti:

Ja minkä ikäisiä sitä ollaan, 17v? Kun se kumi ei nykyään suojaa juurikaan. Suihinotto ilman kumia on riski, spermasta ja munasta muutenkin saa kaikki samat sukupuolitaudit kuin muistakin reijistä. Ja suuhinoton vuoksi erityisesti nuorilla on yhä enemmän klamydiaa, sukupuoliherpestä jne. Ja nykyään apinarokko on vasta huimassa leviämisvaiheessa.

Tietädätkö, mikä on esim. nuorten yleisin sukupuolitauti Euroopassa? HIV.

Ja Afrikan maissa jo lähes yli puolella 15v pojista on HIV.

Näin muutaman esimerkin mainitakseni, kumin käyttö ei ole tae mistään taudittomuudesta, kuin pettäjien luuloissa, EI TODELLISESSA TIEDOSSA.

Vierailija
717/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasteltiin seksiä ja mies siinä ähisi takanani: oooh PIRJO kultaseni, aah!

Ja mun nimi ei ole tuo em. eikä mies koskaan ennen ole sanonut mulle kultaseni, missään yhteydessä ikinä!

Lopun tiedätte.

Vierailija
718/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ikäisiä sitä ollaan, 17v? Kun se kumi ei nykyään suojaa juurikaan. Suihinotto ilman kumia on riski, spermasta ja munasta muutenkin saa kaikki samat sukupuolitaudit kuin muistakin reijistä. Ja suuhinoton vuoksi erityisesti nuorilla on yhä enemmän klamydiaa, sukupuoliherpestä jne. Ja nykyään apinarokko on vasta huimassa leviämisvaiheessa.

Näin muutaman esimerkin mainitakseni, kumin käyttö ei ole tae mistään taudittomuudesta, kuin pettäjien luuloissa, EI TODELLISESSA TIEDOSSA.

No ei taatusti ole. Jotain rajaa liioittelussakin.

Vierailija
719/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa siitä auki WHO:n nettisivut ja katsoo aivan itse!

Vierailija
720/1762 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa yksinkertaisuudessa! Mutta kun olet vielä tyhmäkin!

Luetko koskaan mitään muuta, kuin näitä vauvasaitteja ja aku ankkaa???

Oikeesti, kuinka tyhmiä nää amistyypit on?

Kun osaat tänne parkkeerata, niin osast varmaan googlettaa esim. WHO:n sivustot, josta löytyy tietoa! Lue ja ylläty, et sairastu.