Juuri 18v täyttänyt "mies" ja aikuinen nainen,27v
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Lain puolesta on ok, ellei ole lukio-oppilas ja opettaja.
Minkä lain? Täysi-ikäinen saa panna vaikka mummoaan jos se on molemmille ok.
Tuo opettaja/valta suhde pätee vasta silloin kun nuori on 16-17v. Täysi-ikäistä ei koske.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä pitäisi olla tai olla olematta ok? Asianosaisille ilmeisesti sopii ja muille asia ei kuulu.
Käännetään roolit normaaleiksi eli 27 vuotias mies ja 18 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain puolesta on ok, ellei ole lukio-oppilas ja opettaja.
Minkä lain? Täysi-ikäinen saa panna vaikka mummoaan jos se on molemmille ok.
Tuo opettaja/valta suhde pätee vasta silloin kun nuori on 16-17v. Täysi-ikäistä ei koske.
Ei muuten saa! Sukurutsa on edelleen kielletty.
Mä olen juuri täyttänyt 43 ja mun esikoinen on 7v. Pikkusisarukset ovat neljä. Naapurin kissa on vasta vuoden. Onko ok, vai onko ikä nykyään olotila jonka saa valita?
Alle 25 vuotias on lapsi. Sitähän naiset on jo kauan sanoneet niin tuohan on naisten omien määritelmien mukaan pedofiliaa sen 27 vuotiaan naisen toimesta
Suosittelen enintään noin 5v ikäeroa, silloin kun on itse vielä nuori. Tuollainen että toinen on vielä teini ja toinen kohta Keski - ikäinen ei toimi.
Kummallakin aivojen fyysinen kehitys kesken. Fyysisesti keskenkasvuisten keskinäinen seukkailu on tietenkin ok.
Kulla minä tykata vanhempi nainen, ullautus edessä velipojat tulla perässä
Vierailija kirjoitti:
Nainen on petofiili. 18 vuotias on vielä lapsi ja pitää ensin seurustella ja opetella nuorempien naisten kanssa ennen kuin on tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
18-vuotiaan pitäisi opetella ja seurustella samanikäisten kanssa. 18-vuotias on tosiaan liian nuori olemaan 27-vuotiaan kanssa.
Sairastahan tuo on. Jos mies olis 27 ja nainen 18 niin silloin olis ok.
Lain puolesta ok. Itselleni ei olisi ok olla aikuisena teinin kanssa. Kuitenkin kyse on käytönnössä lapsesta.
Pakko olla jotenkin jälkeenjäänyt jos 27-vuotiaana pitää teini-ikäistä potentiaalisena kumppanina. Aivan lapsihan 18-vuotias on vaikka kuinka onkin lain silmissä täysi-ikäinen. Moraalisesti arveluttavaa kaikin puolin.
Melkein 30-vuotias seurustelee teinijannun kanssa. Nainen kuulostaa vähän vajaalle, sori.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen enintään noin 5v ikäeroa, silloin kun on itse vielä nuori. Tuollainen että toinen on vielä teini ja toinen kohta Keski - ikäinen ei toimi.
Miksi ei toimisi?
Itse olen 49 ja 17v tyttikseni käyttää rahojani just mihin hän tarvitsee. Luuletko että jollain 18-20v nulikalla olisi siihen varaa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on petofiili. 18 vuotias on vielä lapsi ja pitää ensin seurustella ja opetella nuorempien naisten kanssa ennen kuin on tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
Tää on just hyvä ikäero opettaa nuorelle kollille seurustelutaitoja. Oppii kunnioittamaan naista ja toteuttamaan hänen toiveitaan.
On ok. Oma vaimo oli 16, kun alettiin seurustella
Mika-58
Ei kannata. Olin 17 vuotias ja mieheni oli 26 kun aloimme seurustella. Täyttä h*lvettiä on ollut kaikki nämä vuodet, aina olen se nuorempi ja tyhmempi. Vanhempi osapuoli on valta-asemassa ja manipuloi kokematonta ja naiivia. Ajattelin silloin alussa itsekin että se on vain höpöhöpöä kun ihmiset varoittelee suuresta ikäerosta, vain todetakseni itsekin että ihan oikeassa he olivat.
Naikaa muutama kerta, että se poika saa kunnolla naista. Lopettakaa siihen, parempi niin.
Kenen mielestä pitäisi olla tai olla olematta ok? Asianosaisille ilmeisesti sopii ja muille asia ei kuulu.