Juuri 18v täyttänyt "mies" ja aikuinen nainen,27v
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Alle 25 vuotias on lapsi. Sitähän naiset on jo kauan sanoneet niin tuohan on naisten omien määritelmien mukaan pedofiliaa sen 27 vuotiaan naisen toimesta
Naiset keksii omia sääntöjä. Oikeudenmukaisuutta on turha vaatia. siksi naisen oikeus työhön ja äänestää ja vaikuttaa yhteiskunnallisesti tulisi rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on petofiili. 18 vuotias on vielä lapsi ja pitää ensin seurustella ja opetella nuorempien naisten kanssa ennen kuin on tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
18-vuotiaan pitäisi opetella ja seurustella samanikäisten kanssa. 18-vuotias on tosiaan liian nuori olemaan 27-vuotiaan kanssa.
Miksi naisille ei kelpaa samanikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Lain puolesta ok. Itselleni ei olisi ok olla aikuisena teinin kanssa. Kuitenkin kyse on käytönnössä lapsesta.
Ei ole kyseessä lapsi.
-juridisesti
-biologisesti
-kulttuurillisesti.
Lapsi ainoastaan sun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla jotenkin jälkeenjäänyt jos 27-vuotiaana pitää teini-ikäistä potentiaalisena kumppanina. Aivan lapsihan 18-vuotias on vaikka kuinka onkin lain silmissä täysi-ikäinen. Moraalisesti arveluttavaa kaikin puolin.
Hän saa kuitenkin mennä avioliittoon, ajaa ajoneuvoa, tehdä lapsia, äänestää, puolustaa maata. eli täydelliset aikuisuuden vastuut. Se miksi pidät häntä lapsena johtuu siitä ette voi kuvitella että tuon ikäistä kasvatetaan aikuiseksi. Nykyään monien mielestä 35 vuotias on vielä lapsi. tämä johtuu yksinkertaisesti naiviudesta ja haluttomuudesta ottaa vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on petofiili. 18 vuotias on vielä lapsi ja pitää ensin seurustella ja opetella nuorempien naisten kanssa ennen kuin on tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
Tää on just hyvä ikäero opettaa nuorelle kollille seurustelutaitoja. Oppii kunnioittamaan naista ja toteuttamaan hänen toiveitaan.
tätä minäkin olen sanonut tyttöystävälleni joka on 17.
M32
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Olin 17 vuotias ja mieheni oli 26 kun aloimme seurustella. Täyttä h*lvettiä on ollut kaikki nämä vuodet, aina olen se nuorempi ja tyhmempi. Vanhempi osapuoli on valta-asemassa ja manipuloi kokematonta ja naiivia. Ajattelin silloin alussa itsekin että se on vain höpöhöpöä kun ihmiset varoittelee suuresta ikäerosta, vain todetakseni itsekin että ihan oikeassa he olivat.
eli petit miestä ja hän ei antanut anteeksi ja nyt olet katkera ja yksin?
"Huippukokeneet / johtavat scoutit: voivat ansaita yli 150000USD/vuosi, joskus bonuksia."
eli Görän tienas sellaset 10 tonnia per kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Eli miten yleinen asenne?
Ihan vaan palstan peruslässytys aloitus. Mutta jatka vaan samaan malliin aloituksiasi. Minua ei häiritse kun en läheskään jokapäivä täällä käy.
Huvittaa kyllä kun aina kumminkin samantapaiset jutut täällä, ei jää paljosta paitsi.
No mun miesserkku alkoi 20-vuotiaana seurustella tai oikeastaan olla toyboy 30-vuotiaalle kahden lapsen yh-mutsille. Se oli tavallaan hyvä diili serkulleni, kun hän sai ilmaisen asumisen ja ylläpidon naisen luona. Nainenkin oli tyytyväinen, kun ei hän kelvannut kenelläkään muulle
Mitä kukaan tasokas 27-vuotias nainen näkee 18-vuotiaassa miehessä?
Eli kumpiko tässä yhtälössä on se voittaja?
10 alapeukkua kertoo että suomalaiset naiset eivät hyväksy tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta eikä sitä että nuori nainen ja vanhempi mies voisi olla pariskunta.