Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei kiinnostunut minusta ylipainoisena, eikä nyt hoikkanakaan, missä vika?

Vierailija
13.01.2019 |

Jään aina yksin, näytinpä miltä tahansa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät jotenkin jälkeenjääneeltä? Joidenkin naisten olemuksessa on jotakin keharimaista, ei sellaista halua naisystäväkseen. Laitapuolenkulkijat ja sählyt on niitä, joille tuollainen nainen kelpaa.

Vierailija
42/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset luulee, että elämä muuttuu laihtumisen myötä? Ei se siitä muuksi muutu.

Eihän se itsestään muutu, vaikka kolminkertaistaa miestarjontaa semmoista etsivälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lyhyet hiukset? Miehet eivät innostu, jos on.

Palstalta olen lukenut tämän oudon käsityksen. Mikä vikana lyhyissä hiuksissa? Menis hermot jos pitäs pitkää tukkaa pestä ja kuivatella ja kammata.

Vierailija
44/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteessa...?

Niin..? En varmasti kaikkien mieleen ole. Olen kiltti ja ystävällinen, ujokin. Joidenkin mielestä ehkä liian lammasmainen, mutta en usein pääse edes siihen tutustumisvaiheeseen.

Kiltteys ja ujous ei ole haitta. Mutta lammasmaisuus on. Kukaan ei halua perässävedettävää, jolla ei ole omia mielipiteitä tai jota täytyy hyysätä ja varoa jatkuvasti. Lammasmaiset ihmiset latistavat täysin vuorovaikutuksen. 

Mulla on omia mielipiteitä, tuon ne ilmi, mutta en jyrää niillä. Olen usein se, joka antaa periksi. En oikein ymmärtänyt mitä tuo hyysääminen tai varominen tarkoittaa. Olen päinvastainen, itse olen se joka auttaa ja huolehtii muistakin. Mua ei tarvi varoa, suutun tai menetän malttini harvoin.

No tuokin voi ärsyttää monia, että antaa jatkuvasti periksi. Se tekee keskusteluista ja kanssakäymisestä tylsää. Mitä tehtäisiin? - Ihan mitä sä haluat. Minne mentäisiin? - Ihan minne sä haluat. Ja varsinkin, jos joku tykkää vaihtaa mielipiteitä ja jopa vähän väitelläkin, niin henkilö, joka heti alkaa myötäillä toisen mielipidettä tai ei viitsi keskustella kun tajuaa, että toisella on erilainen mielipide, voi olla vähän tylsä kumppani. 

Vierailija
45/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ääliöt luulevat kelpaamattomuutensa aina johtuvan ulkonäöstä?

Kuule ap, onko itsellesi mikä tahansa käytös- ja luonnevikainen mies ok, kunhan vain on laiha?

Millä perusteella miehet lähestyvät tuntemattomia naisia? Monia lähestytään arjessa kun ei edes tiedetä nimeä. Ulkonäkö ratkaisee.

Suurin osa lähestyvistä miehistä on pelimiehiä, jotka fiiliksestä riippuen haluavat joko nopeasti sutinaa tai haastetta. Tämän perusteella valkkautuu sopiva kohde. Ap tuskin kuitenkaan haluaa tämmöistä seuraa. Fiksut ja asialiset miehet harvemmin tekevät alotteita, joten ap:n pitää itse olla aloitteellinen

- eri

Ahaa?

Niin. Likimain kaikki kaveripiirini fiksut miehet ovat pariutuneet niin, että nainen teki ensimmäisen aloitteen

Vierailija
46/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lyhyet hiukset? Miehet eivät innostu, jos on.

Palstalta olen lukenut tämän oudon käsityksen. Mikä vikana lyhyissä hiuksissa? Menis hermot jos pitäs pitkää tukkaa pestä ja kuivatella ja kammata.

Eksäni, aina ollut lyhyttukkainen, toki myös siro ja pitkä, elegantilta ranskattarelta näyttävä nainen, sai tuon tuosta kehuja ja iskuyrityksiä miehiltä. Vaikkei siis ole pitkä tukka. Kummallista?

Vierailija
47/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teet aloitteita? Siis selviä sellaisia eikä mitään vilkuiluja

Harvoin. Juttelen kyllä jos tilaisuus tulee. Tyrkky en halua olla.

Siinä syy. Nykypäivänä jos haluaa tutustua on itse oltava aktiivinen. Näin joutuu kaikki tekemään. Vanhanajan lihatiski-menetelmä ei enää toimi.

Vierailija
48/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani ruma naama toimii tehokkaana miehenkarkottimena, vaikka kroppani on aina ollut ok. 

Useimmille vartalotyypeille löytyy ihailijoita, myös ylipainoisille. Rumasta naama sen sijaan ei viehätä ketään. 

Enkä nyt tarkoita että sinä ap olisit ruma - kerron vain oman kokemukseni. 

Naamaa tärkeämpi on mm lantion muoto, ja kapea vyötärö. Ainakin minulle. Lihavat on suoraan out.

On ollut kaikennäköisiä naisia, tai, kasvoista kaikennäköisiä siis. Hoikkia/treenattuja muuten. Lyhyin sen 150 senttiä ja pisin yli 180. 

Vierailija
49/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet aloitteita harvoin ja ajattelet vian olevan meikkaamisessa? Oikeasti nyt

Näinkin, baarissa kaverit tullaan iskemään ympäriltäni.. Meikkaan kyllä baariin, arkena harvemmin

Entä jos menet yksin?

Yksin siellä saa yleensä istua. Poikkeuksiakin on, viimeksi tuli joku varattu liikematkailija valittelemaan yksinäisyyttään ja kerran menin itse juttelemaan yksinäiselle miehelle. Hän sanoi ettei olisi ikinä uskaltanut tulla mulle juttelemaan. Harmi kun kemiat eivät kohdanneet, vaikka mukava mies olikin. Käyn toisinaan baarissa myös yksin.

Vierailija
50/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, onko itsellesi mikä tahansa käytös- ja luonnevikainen mies ok, kunhan vain on laiha?

Millä perusteella miehet lähestyvät tuntemattomia naisia? Monia lähestytään arjessa kun ei edes tiedetä nimeä. Ulkonäkö ratkaisee.

Suurin osa lähestyvistä miehistä on pelimiehiä, jotka fiiliksestä riippuen haluavat joko nopeasti sutinaa tai haastetta. Tämän perusteella valkkautuu sopiva kohde. Ap tuskin kuitenkaan haluaa tämmöistä seuraa. Fiksut ja asialiset miehet harvemmin tekevät alotteita, joten ap:n pitää itse olla aloitteellinen

- eri

Joo, en ole helppo. En lähde tuntemattoman matkaan baarista.

Vierailija
51/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin, baarissa kaverit tullaan iskemään ympäriltäni.. Meikkaan kyllä baariin, arkena harvemmin

Entä jos menet yksin?

Yksin siellä saa yleensä istua. Poikkeuksiakin on, viimeksi tuli joku varattu liikematkailija valittelemaan yksinäisyyttään ja kerran menin itse juttelemaan yksinäiselle miehelle. Hän sanoi ettei olisi ikinä uskaltanut tulla mulle juttelemaan. Harmi kun kemiat eivät kohdanneet, vaikka mukava mies olikin. Käyn toisinaan baarissa myös yksin.

Noniin, siinä kuulit vastauksen ihan mieheltä itseltään

Vierailija
52/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteessa...?

Niin..? En varmasti kaikkien mieleen ole. Olen kiltti ja ystävällinen, ujokin. Joidenkin mielestä ehkä liian lammasmainen, mutta en usein pääse edes siihen tutustumisvaiheeseen.

Kuinka ujo? Josset uskalla puhua lähestyvän miehen kanssa mitään niin olettavat ettei sinua kiinnosta. Se että naiselle tulee hymy suuhun ja jatkaa keskustelua on se selvin "nyt tärppäsi!"-hetki aloitteen tekevälle miehelle.

Uskallan puhua, hymyilenkin. Isossa porukassa tosin jään toisten varjoon helposti.

Vierailija
53/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos menet yksin?

Joo, mutta miksei? Istuin yksin tuopin verran ja hän sanoi huomanneensa että istun yksin, mutta oletti minun odottavan seuraa.

Vierailija
54/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteessa...?

Kiltteys ja ujous ei ole haitta. Mutta lammasmaisuus on. Kukaan ei halua perässävedettävää, jolla ei ole omia mielipiteitä tai jota täytyy hyysätä ja varoa jatkuvasti. Lammasmaiset ihmiset latistavat täysin vuorovaikutuksen. 

Mulla on omia mielipiteitä, tuon ne ilmi, mutta en jyrää niillä. Olen usein se, joka antaa periksi. En oikein ymmärtänyt mitä tuo hyysääminen tai varominen tarkoittaa. Olen päinvastainen, itse olen se joka auttaa ja huolehtii muistakin. Mua ei tarvi varoa, suutun tai menetän malttini harvoin.

No tuokin voi ärsyttää monia, että antaa jatkuvasti periksi. Se tekee keskusteluista ja kanssakäymisestä tylsää. Mitä tehtäisiin? - Ihan mitä sä haluat. Minne mentäisiin? - Ihan minne sä haluat. Ja varsinkin, jos joku tykkää vaihtaa mielipiteitä ja jopa vähän väitelläkin, niin henkilö, joka heti alkaa myötäillä toisen mielipidettä tai ei viitsi keskustella kun tajuaa, että toisella on erilainen mielipide, voi olla vähän tylsä kumppani. 

Keskustelu menis ehkä näin: Mitä tehtäisiin? Mulla tekis mieli vähän herkkua, mentäiskö syömään tai tehtäiskö ruokaa. Vai pitäiskö vaan syödä pakkasesta sitä kaalilaatikkoa ja mennä lenkille. Minne mentäis? Itsehän tykkään rossosta ja amarillosta, mutta vaihtelukin virkistää. Kiinalaisesta en tykkää, että mielellään ei sinne.

Vierailija
55/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos menet yksin?

Joo, mutta miksei? Istuin yksin tuopin verran ja hän sanoi huomanneensa että istun yksin, mutta oletti minun odottavan seuraa.

Tuskin mistään sinusta johtuvasta syystä

Vierailija
56/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ketjun mukaan olen päätellyt että kannattaa

-lähestyä itse miehiä rohkeammin, hymyillä ja jutella, katsoa silmiin

-kertoa rohkeammin mielipiteitä

-meikata myös arjessa

Vierailija
57/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet seuraa pääosin baarista mutta et mene kenenkään matkaan sieltä? Sitten itket kun ei miesseuraa löydy? Täh?

Vierailija
58/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Mietin kanssa tuossa etten kyllä tiedä kovin montaa miestä, jotka tekisivät randomeja lähestymisiä arjen tilanteissa. Just sellainen pelimies ja sitten yksi joka ei ihan käy kaikilla pytyillä eikä ilmeisesti osaa kovinkaan kummoisesti lukea sosiaalisia tilanteita. 

Vierailija
59/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteessa...?

Keskustelu menis ehkä näin: Mitä tehtäisiin? Mulla tekis mieli vähän herkkua, mentäiskö syömään tai tehtäiskö ruokaa. Vai pitäiskö vaan syödä pakkasesta sitä kaalilaatikkoa ja mennä lenkille. Minne mentäis? Itsehän tykkään rossosta ja amarillosta, mutta vaihtelukin virkistää. Kiinalaisesta en tykkää, että mielellään ei sinne.

Voitteko kertoa mikä tässä ärsyttää? Juttelen tosi usein tähän tyyliin, eli onko tämä mun ongelma, koska alapeukut. Juttelen, kerron mielipiteeni, vastaan kun kysytään, kysyn itsekin toisen mielipidettä, mutta en jyrää enkä pomota

Vierailija
60/71 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet seuraa pääosin baarista mutta et mene kenenkään matkaan sieltä? Sitten itket kun ei miesseuraa löydy? Täh?

En etsi satunnaista seikkailua vaan parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan