Kukaan mies ei kiinnostunut minusta ylipainoisena, eikä nyt hoikkanakaan, missä vika?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian pitkä, et pukeudu massaan, sinulla ei ole ovaalin muotoiset kasvot...?
En ole pitkä enkä lyhyt, pukeudun toisinaan massaan, mutta välillä erikoisemmin. Voisiko tämä olla turn Off? Kasvonpiirteeni ovat vähän kirveellä veistetyn näköiset.
Ei, vaan se mainitsemasi lammasmaisuus on turn off.
Todennäköisin selitys on se, ettet itse huomaa/halua huomata miesten sinuun kohdistamaa kiinnostusta.
Ja tähän taas syinä saattaa olla; huono itsetunto tai se ettet huomaa muita kuin monaconprinssejä jotka eivät välttämättä olekaan sinusta kiinnostuneet
Itsetunto kiinni ulkonäössä...turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteessa...?
Niin..? En varmasti kaikkien mieleen ole. Olen kiltti ja ystävällinen, ujokin. Joidenkin mielestä ehkä liian lammasmainen, mutta en usein pääse edes siihen tutustumisvaiheeseen.
Kiltteys ja ujous ei ole haitta. Mutta lammasmaisuus on. Kukaan ei halua perässävedettävää, jolla ei ole omia mielipiteitä tai jota täytyy hyysätä ja varoa jatkuvasti. Lammasmaiset ihmiset latistavat täysin vuorovaikutuksen.
Mulla on omia mielipiteitä, tuon ne ilmi, mutta en jyrää niillä. Olen usein se, joka antaa periksi. En oikein ymmärtänyt mitä tuo hyysääminen tai varominen tarkoittaa. Olen päinvastainen, itse olen se joka auttaa ja huolehtii muistakin. Mua ei tarvi varoa, suutun tai menetän malttini harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Onko lyhyet hiukset? Miehet eivät innostu, jos on.
Hiukseni ovat pitkät
Vierailija kirjoitti:
Miksi ääliöt luulevat kelpaamattomuutensa aina johtuvan ulkonäöstä?
Kuule ap, onko itsellesi mikä tahansa käytös- ja luonnevikainen mies ok, kunhan vain on laiha?
Millä perusteella miehet lähestyvät tuntemattomia naisia? Monia lähestytään arjessa kun ei edes tiedetä nimeä. Ulkonäkö ratkaisee.
Av:n sunnuntain arvausleikki. Minä arvaan että ap on mies
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet miestä etsinyt?
Baarista ja netistä, mutta toivoisin enemmänkin kohtaavani kumppanini irl.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, onko itsellesi mikä tahansa käytös- ja luonnevikainen mies ok, kunhan vain on laiha?
En halua huonokäytöksistä miestä.
Miehiä on sen parhaan 10% ulkopuolellakin. Olet nyt siinä perustamassa, missä 80% naisista kilpailee parhaiden miesten suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella miehet lähestyvät tuntemattomia naisia? Monia lähestytään arjessa kun ei edes tiedetä nimeä. Ulkonäkö ratkaisee.
Suurin osa lähestyvistä miehistä on pelimiehiä, jotka fiiliksestä riippuen haluavat joko nopeasti sutinaa tai haastetta. Tämän perusteella valkkautuu sopiva kohde. Ap tuskin kuitenkaan haluaa tämmöistä seuraa. Fiksut ja asialiset miehet harvemmin tekevät alotteita, joten ap:n pitää itse olla aloitteellinen
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein teet aloitteita? Siis selviä sellaisia eikä mitään vilkuiluja
Harvoin. Juttelen kyllä jos tilaisuus tulee. Tyrkky en halua olla.
Teet aloitteita harvoin ja ajattelet vian olevan meikkaamisessa? Oikeasti nyt
Näinkin, baarissa kaverit tullaan iskemään ympäriltäni.. Meikkaan kyllä baariin, arkena harvemmin
Entinen deittailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Millaisia aloitteita olet tehnyt kiinnostaville miehille?
Olen 31-vuotias. Olen yrittänyt avata keskustelua irl, ja lähestynyt kiinnostavia miehiä nettideiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteessa...?
Niin..? En varmasti kaikkien mieleen ole. Olen kiltti ja ystävällinen, ujokin. Joidenkin mielestä ehkä liian lammasmainen, mutta en usein pääse edes siihen tutustumisvaiheeseen.
Kiltteys ja ujous ei ole haitta. Mutta lammasmaisuus on. Kukaan ei halua perässävedettävää, jolla ei ole omia mielipiteitä tai jota täytyy hyysätä ja varoa jatkuvasti. Lammasmaiset ihmiset latistavat täysin vuorovaikutuksen.
Siis, terveet ja tasa-arvoisen suhteen haluavat eivät halua alistuvaa puolisoa. Jotkut luonnevikaiset kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein teet aloitteita? Siis selviä sellaisia eikä mitään vilkuiluja
Harvoin. Juttelen kyllä jos tilaisuus tulee. Tyrkky en halua olla.
Teet aloitteita harvoin ja ajattelet vian olevan meikkaamisessa? Oikeasti nyt
Näinkin, baarissa kaverit tullaan iskemään ympäriltäni.. Meikkaan kyllä baariin, arkena harvemmin
Entä jos menet yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteessa...?
Kuinka ujo? Josset uskalla puhua lähestyvän miehen kanssa mitään niin olettavat ettei sinua kiinnosta. Se että naiselle tulee hymy suuhun ja jatkaa keskustelua on se selvin "nyt tärppäsi!"-hetki aloitteen tekevälle miehelle.
Patemies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lähestyvistä miehistä on pelimiehiä, jotka fiiliksestä riippuen haluavat joko nopeasti sutinaa tai haastetta. Tämän perusteella valkkautuu sopiva kohde. Ap tuskin kuitenkaan haluaa tämmöistä seuraa. Fiksut ja asialiset miehet harvemmin tekevät alotteita, joten ap:n pitää itse olla aloitteellinen
- eri
Ahaa?
Olisit tyytyväinen vain. Miehistä on harvoin mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset luulee, että elämä muuttuu laihtumisen myötä? Ei se siitä muuksi muutu.
Onhan täälläkin ollut juttuja, miten miehiltä alkaa ehdotuksia sadella, kun nainen laihtuu.
Lapset lapset! Luonne ja käytös ratkaisevat. Eivät mitkään ulkonaiset sivuseikat. Vaikka Laasas-hullut mitä väittäisivät.
Tasoja ei ole, on vain reppanoita, jotka eivät tajua omaa paskamaisuuttaan. En nyt tarkoita ap:tä. Sinä olet ehkä liian passiivinen itse. Ota katsekontakti, hymyile.