Haluton ja mansentunut puoliso
Mitähään te tekisitte tilanteessa, jossa puoliso ei halua seksiä kun kerran kuukaudessa. Jos alote tulee omalta suunnalta saan pakit tai lahna seksiä.. puoliso on muutenki saamaton, kotitöihin ei juuri osallistu. Töissä käy ja sohvalla makaa. Ero alkaa olla taas mielessä.. lääkäriin puoliso ei suostu masennuksen takia menemään. Erosta olen puhunut muutaman kerran jolloin aina hetkeksi ryhdistäytyy..
Kommentit (3)
Eihän tuossa muu auta kuin mennä sinne lääkäriin, niin kuin varmasti itsekin ymmärrät.
Meillä samaa, mutta mielestäni ihan aiheesta.
Avopuolisoni on kerännyt lähivuosien aikana sellaiset 25 kg ylimääräistä, mutta kuitenkin siinä samalla vihjaillut että minun pitäisi laihduttaa. Olen laihduttanutkin ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Olen painoltani normaali.
En voi enää himoita puolisoani, kuten aikanaan (laihempana) himoitsin. Hänen löysä olemuksensa, kyltymätön ruokahalunsa (syö enemmän kuin minä), siiderinjuonti ja muiden miesten kehuminen (työkaverit) ei vaan enää saa haluja hyrräämään - menen ennemmin vaikka lenkille, kuntosalille tai töihin.
Haiskahtaa rankasti masennuksen oireilta (tunnistan myös samoja piirteitä omasta edellisestä suhteesta).
No mä en paljon voi muuta sanoa kun koittaa puhua tilanne auki ettei homma voi näin jatkua, jotainhan tossa tarvii korjaantua pysyvästi kuitenkin.