Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin eilen synttäreillä, miten nopeasti vakavat

Vierailija
13.01.2019 |

myrkytysoireet ilmaantuu?

Kyse oli yhden sukulaislapsen pienistä synttäreistä. Kun mentiin juhliin niin siellä oli jo kaikki muut ja myös mieheni ex joka vihaa meitä niin paljon ettei 10vuoden jälkeenkään katso edes päin. No siinä ei ole mitään uutta, mutta sairastuminen kumpikin siellä syötyämme ja hän niitä syömisiä käpälöi siellä. Minulla painoi rintaa tai/ja vatsaa, vatsa tuntui ja tuntuu edelleen täydeltä, en pystynyt syömään mitään eilen koko päivänä, enkä pysty edelleenkään. Rintakehä tuntuu painavalta ja vähän kipeltä. Pahoinvointia ei ole. Mies oli myös hereillä koko yön kun sai vilunväreitä niin, että koko sänky tärisi, leposyke hakkasi 90-100 väliä ja ei ole myöskään pystynyt eilisen jälkeen syömään. Söimme siellä kahden aikaan.
Mielestäni nämä ei ole ruokamyrkytyksen oireita, mutta jos ovat jotain muuta kuten, että joku olisi laittanut lääkkeitä tai jotain muuta epämääräistä meidän ruokaan niin joko vakavimmat oireet olisi ohi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ensin päästä yli tuosta katkeruudesta miehen exää kohtaan.

Vierailija
2/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa kyllä aika paljon luulotaudilta. On melko vakavaa väittää että joku olisi myrkyttänyt toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole syytä olla katkera, en tunne koko ihmistä. Olen yrittänyt olla ystävällinen ja tehnyt heidän yhteisten lapsien eteen paljon. Ex vain jatkaa vihaamistaan, tietääkseni ei vihaa minua vaan miestäni.

Tästä exän vihasta ja katkeruudesta kuulee jatkuvasti lapsilta ja myös tutuilta. Hänen nykyinen miehensäkin on sanonut meille tästä viha-asiasta. Ex suuttui myös siitä kun hänen miehensä sanoi meitä mukaviksi ja siitä tuli sellainen riita heille, että lapset joutuivat menemään väliin.

Vierailija
4/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän, että kuulostaa luulotaudilta, mutta en voi kertoa mitä kaikkea muuta tähän liittyy hänen puoleltaan.

Ap

Vierailija
5/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin älä nyt vaan mene tutkituttamaan asiaa kun myrkyt on vielä verestä havaittavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan