Millainen ihminen on sinusta tylsää seuraa?
Kommentit (31)
Tylsä seura on joko sellaista että puhuu koko ajan tauotta vain itsestään tai vaihtoehtoisesti sellaista josta ei saa mitään irti. Vastaukset ovat tyyliin joo tai ei, mistään ei ole oikein mielipidettä eikä tyyppi tee yhtään mitään keskustelun eteen.
Kolmas tylsimysryhmä on täysin huumorintajuttomat tyypit.
Mä olen sosiaalisesti taitava ja aidosti kiinnostunut toisista ihmisistä ja panostan siihen ettei kukaan jää tahtomattaan yksin.
Ihmiset jotka julistavat fanaattisesti vain yhtä asiaa josta he tietenkin tietävät kaiken, oli se sitten dieetti, lastenkasvatus, uskonto tai ihan mikä vaan.
Sellainen joka puhuu vain itsestään ja päivittäisistä kokemuksistaan jotka eivät kiinnosta ketään. Pahimmassa tapauksessa kuulen saman yhdentekevän jutun monta kertaa kun täytyyhän se nyt jokaiselle vastsaantulevalle kertoa erikseen vaikkei se ketään kiinnnostaisikaan.
Vastaan hiljaiset vaikka en itsekään ole kovin ekstrovertti. Nuorena oli kaveri joka ei puhunut mitään. Nähtiin sitten aina liikunnan merkeissä, jolloin minä puhuin ja hän kuunteli. Jos kysyin jotain niin vastaukset oli todella lyhyitä. Halusi kuitenkin aina nähdä kun ehdotin joten ehkä hän sai niistä tapaamisista itselleenkin jotain. Ei kuitenkaan koskaan itse ehdottanut mitään joten siihen se sitten lopahti jossain vaiheessa.
Huumorintajuttomat on toinen. Koska joutuu olemaan ns. varpaillaan mitä sanoo niin keskustelu on jäykkää.
Yleisesti yksinkertaiset ihmiset, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä ja jotka eivät osaa ajatella kriittisesti. Ihmiset jotka kulkevat virran mukana, ovat naiiveja, ja samalla eivät ole kiinnostuneet muusta kuin omasta navasta/omasta pienestä piiristään.
Lapsenlapsiaan hehkuttavat ja joka inahduksen tai sattumuksen kertaavat mummoikäiset ystävät. On itselläkin lapsenlapsia, mutta tuskin ne ketään tai niiden jutut aivan kamalasti vierasta koskettaa ja kiinnostaa.
Vaikka tavattaisi 3 x viikossa, aina uusia kuvia joita pitää sitten pällistellä. Kerran sanonutkin ettei ihan hirveesti kiinnost,a mutta ei mene perille. FB:stä poistanut seurannasta, koska metrikaupalla päivityksiä edestä ja takaa. Jatkuvasti. Päivästä päivään. Mikä näitä naisia vaivaa?
Toinen ryhmä joita ei kiinnosta mikää omien ympyröiden ulkopuolinen elämä.
Aikuiset, joilta pitää kaikki "lypsää". Eivät mukavaatimattomuuttaan ikinä puhu päälle, eivät ota puheenvuoroa, mutta joilta on puhe ehtynyt, että pitää kysellä asiat kuin taaperolta. Enkä nyt tarkoita ihmistä, jolla olisi vaikka neurologinen vamma puheen tuottamisessa.
-Valittaa koko ajan
-Puhuu lähes koko ajan jotain negatiivista
-Arvostelee muita jatkuvasti
-Ei suostu tekemään mitään tai menemään minnekään
-Ei voi kertoa asioita tai ideoita koska on heti lyttäämässä yms.
Tai ehkä tää ois enemmänki epämiellyttävää seuraa, mutta en oo oikein koskaan ajatellut kenestäkään että ois tylsä.
On vaikea viettää aikaa ihmisen kanssa mikäli
- hän tuijottaa puhelinta jatkuvasti eikä keskity siihen mitä puhut (tämä on todella epäkohteliasta ja inhoan tätä kun jatkuvasti joku näin tekee, sitten ihmetellään kun en halua enää viettää aikaa)
-mielenkiinnot eivät kohtaa/ihminen ei kykene keskustelemaan mistään muusta kuin tietyistä asioista jotka sattuvat häntä kiinnostamaan
- tylsää seuraa on sekin jos ei koskaan halua tehdä mitään, ei ehdota itse mitään, yksipuolisuus
- jos puhutaan toisille tuntemattomista henkilöistä tai vasta tutustuneista niin tylsää on jos joku puhuu vain itsestään eikä huomioi keskustelussa muita
- tylsää on viettää aikaa kaikin puolin passiivisen ja negatiivisen ihmisen