Olin treffeillä - arvioikaa kuulenko miehestä vielä
Tapasin miehen tänään ensimmäistä kertaa, ollaan viestitelty netissä pari viikkoa.
Olimme kävelyllä ja kahvilla, miehellä ei tuntunut olevan kiire kotiin. Juteltavaa riitti. Erotessa mies tarjoutui viemään minut kotiin, mutta kävelin, koska oli lyhyt matka. Halasi kun erottiin, mutta ei kysynyt koska nähdään uudestaan.
Mitä luulette, kuulenko hänestä vielä?
Raportoin tänne sitten miten käy.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliko kipinää?
Mitään fyysistä kontaktia halauksen lisäksi?
Miten kehonkieli; tuliko lähelle, vaikuttiko varautuneelta, miten katsoi sua?
Löytyikö yhdistäviä tekijöitä?(Harrastukset, työ tms.)Tuli lähelle, koski muutaman ketran, katsoi intensiivisesti.
Olen aika varautunut ihminen, mulla menee aikaa päästää ketään lähelle. Toivottavasti hän ei kokenut sitä torjunnaksi.
Treffit kesti yhteensä 2,5 tuntia, mun mielestä sopiva aika.
T. Ap2.5 tuntia, huh huijaa! Okei nyt nostan prosentin 75% --> 90% varmuudella tapaamiseen. Jos ei halua nähdä toista enää niin miten ihmeessä kukaan kestäisi puolta tuntia kauempaa? Hyvät merkit!
Olen ollut kuudenkin tunnin ensitreffeillä mukavan ihmisen kanssa, mutta ei silti ole ollut kiinnostusta tavata uudelleen. 2,5 h ei mulle tarkoittaisi sitä, että olisin halukas uusintatapaamiseen. Itse olen puhelias ja minusta on helppo jutella ja tutustua uusiin ihmisiin.
Jep. Mulla ei oo varmaan koskaan kestänyt treffit alle 2h, yleensä menin treffeille lähtökohtaisesti kiinnostavien tyyppien kanssa, joiden kanssa juttua riitti vaikkei mitään kipinää syntynytkään.
Mieheni kanssa ekat treffit kestivät noin 12h, eikä ollut seksiä eikä kumpikaan jäänyt yöksi, se tapahtui sitten useamman tapaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75% todennäköisyydellä tapaatte.
Itse tinderöidessäni en tosiaan ehdottanut kotiinsaattamista jos ei nainen napannut. Ja toisekseen, en IKINÄ kasvotusten ehdottanut uudelleen näkemistä. Se on kiusallista jos toinen ei haluakaan. Viestillä sen voi tehdä aina jälkikäteen.
Tsemii!
Noin puhuu munaton mies!
Perustelut kiitos.
t. eri
Ettei ole kanttia tulla torjutuksi kasvokkain. Vähän sama kuin suhteen lopettaminen tekstiviestillä.
Ohis
Ap täällä.
Ollaan viestitelty muehen kanssa, hän laittoi eka viestiä. Uusia treffejä ei ole sovittu, eikä hän ole ehdottanut uutta tapaamista.
Etkö itse voi laittaa tapaamisehdotusta vai mitä oikein emmit?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Ollaan viestitelty muehen kanssa, hän laittoi eka viestiä. Uusia treffejä ei ole sovittu, eikä hän ole ehdottanut uutta tapaamista.
Oletko itse vielä kiinnostunut tapaamaan?
Mä olin kerran kahdeksan (!!) tunnin treffeillä. Vietettiin se koko aika ravintolassa ja oli valehtelematta yhdet parhaista treffeistä ikinä, ne loppuivat vain, koska tarjoilija tuli sanomaan että paikka meni kiinni.
Mies saattoi mut kotiin ja suuteli lähtiessä.
Siihen kosahti - mies ei osannut suudella ollenkaan! Eli en halunnut nähdä häntä enää toista kertaa, sillä kaikki seksuaalinen vetovoima häntä kohtaan lopahti tuohon hetkeen.
No, seuraavat treffit eri tyypin kanssa kestivätkin sitten 24h...mies tuli mun luokse ja jäi lopulta yöksi mun viereen ja siitä se lähti. Yhdessä ollaan edelleen :)