Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty - Abortti?

Vierailija
12.01.2019 |

Olen raskaana. Valitsin komean ja älykkään miehen, jotta saisin hyvälaatuisia lapsia. Kun kerroimme miehen sukulaisille raskaudesta kaivoi anoppi valokuvakansion esiin. Siinä oli mieheni rippikuva. Aivan järkyttävät harottavat hampaat. Oikomishoito oli loppunut vasta lukiossa.
Vatsassani kasvaa nyt tuommoinen harohammas. Olen niin pettynyt. Havaintojeni mukaan hampaiden kunto kertoo paljon muistakin geenien puutteista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lahjahevosta suuhun katsominen. Paina se kalloosi.

Vierailija
2/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono.Mieti huomiseen ja keksi parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa horohammas jo heti idullaan. Tuo riittää perusteeksi. Toimenpiteen jälkeen lakkaa tapaamasta ukkoa, joka ei ole kertonut harottavista hampaistaan. Hänellä saattaa olla muutakin salattavaa.

Vierailija
4/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti abortti,et voi ehdoitta rakastaa mitään tai ketään.Et voi tietää vaikka olisi suuhalkio tms ulkonäköseikka.Lapsia ei voi tilata katalogista.Eli ihan omasta mt-ongelmastasi johtuen abo,ei oikomishoidoista johtuen.

Vierailija
5/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain luulen nähneeni maailman huonoimman provon, mutta aina vaan rima alitetaan kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
6/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt. Olen leikkauttanut silmäni, tissini ja oiotuttanut hampaani. Oikein komean miehen sain pokattua ja lapset ovat onneksi ulkonäöllisesti tulleet isäänsä 😁

Vierailija
7/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusteltu huoli nykyoikeuskäytännön nojalla. Tunnetut viat pitää ilmoittaa vahaa Corollaakin kaupatessa.

Vierailija
8/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana. Valitsin komean ja älykkään miehen, jotta saisin hyvälaatuisia lapsia. Kun kerroimme miehen sukulaisille raskaudesta kaivoi anoppi valokuvakansion esiin. Siinä oli mieheni rippikuva. Aivan järkyttävät harottavat hampaat. Oikomishoito oli loppunut vasta lukiossa.

Vatsassani kasvaa nyt tuommoinen harohammas. Olen niin pettynyt. Havaintojeni mukaan hampaiden kunto kertoo paljon muistakin geenien puutteista.

Kyllä hampaiston viat ovat varoittava oire pahemmasta. Tässä tapauksessa taustalta löytyi vielä rippikoulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän