Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä vaatii paljon tahdonvoimaa olla kertomatta tunteista ihastuksen kohteelle

Vierailija
12.01.2019 |

Vertaistukea/tsemppiä/sääliä/haukkuja, mitä tahansa. Kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hyvä ihminen.

Vierailija
2/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ulos teelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kaksi vuotta ihastunut/rakastunut työkaveriin (ylläri!). Kunniakseni olen pysynyt asiallisena pientä silmäpeliä lukuun ottamatta, mutta tiukkaa tekee. Joku kaunis päivä saattaa olla etten pysty enää hillitsemään halujani ja sitten nolaan itseni totaalisesti :(

Vierailija
4/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut kaksi vuotta ihastunut/rakastunut työkaveriin (ylläri!). Kunniakseni olen pysynyt asiallisena pientä silmäpeliä lukuun ottamatta, mutta tiukkaa tekee. Joku kaunis päivä saattaa olla etten pysty enää hillitsemään halujani ja sitten nolaan itseni totaalisesti :(

Mullakin työkaveri. Ei onneksi olla samassa talossa töissä, mutta näemme esim. firman juhlissa silloin tällöin. Kertominen ei tule kyseeseen, sillä olemme perheellisiä molemmat.

Ap

Vierailija
5/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se meni ohi kolmen vuoden jälkeen kun oli selvää että se on yksipuolista koska toinen ei tehnyt aloitetta.

Vierailija
7/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ...

Vierailija
8/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perheellinen niin parempi ettei kerro.

Vierailija
9/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on perheellinen niin parempi ettei kerro.

Sepä se. En edes harkitse, joten tulin sitten vaan tänne avautumaan, kun muuallakaan en voi.

Ap

Vierailija
10/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla se meni ohi kolmen vuoden jälkeen kun oli selvää että se on yksipuolista koska toinen ei tehnyt aloitetta.

Aika erikoinem tilanne, jos kummallekin yksipuolista...

Vierailija
11/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinem tilanne, jos kummallekin yksipuolista...

Se on sitä kuuluisaa naisenlogiikkaa. 😂

Vierailija
12/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon.. varsinkin kun työsuhteeni loppui, toivoin Niiiiin kovasti et hän olisi tehnut aloitteen.. no, nyt ei enää nähdä. Vieläkin on kyllä ikävä.

Vierailija
13/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tuon.. varsinkin kun työsuhteeni loppui, toivoin Niiiiin kovasti et hän olisi tehnut aloitteen.. no, nyt ei enää nähdä. Vieläkin on kyllä ikävä.

Miksi et tehnyt aloitetta ennen kuin lähdit, kun ette enää kuitenkaan näe?

Vierailija
14/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt aloitetta ennen kuin lähdit, kun ette enää kuitenkaan näe?

Se on tasokkaampi kun minä. En vaan kehdannut, vaikka mieli teki.

Vierailija
15/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaahan se on, mutta aikanaan helpottaa. Kun liekki alkaa hiipua, voit revitellä sillä, ettet kertonut, vihjasit vain.

Vierailija
16/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan se on, mutta aikanaan helpottaa. Kun liekki alkaa hiipua, voit revitellä sillä, ettet kertonut, vihjasit vain.

En edes vihjaa. 😁

Ap

Vierailija
17/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes vihjaa. 😁

Ap

Joillain sivullisilla voi olla aavistuksensa.

Vierailija
18/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Ihastuksilta on tullut kahta vastausta:

"oon varattu"

tai

"en tykkää susta" (eräs tykkäsi mun kaverista, toisen mielestä olin liian ruma..)

Vierailija
19/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ette tee aloitetta, jos olette itse ja myös toinen on sinkku? Mitä siinä voi menettää? Itse varmasti tunnustaisin tunteeni, jos olisimme molemmat vapaita. Ja EHKÄ tunnustaisin, jos olisin vapaa edes itse.

Ap

Vierailija
20/22 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksi suuri ongelma nykyään on, että on niin paljon erilaisia parisuhteita joissa ei käytetä sormuksia ja joita ihmiset "piilottelevat" (esim. ei mainita kumppania vaikka kerrotaan matkasta jolla molemmat olleet mukana) ettei kiinnosta tehdä aloitteita ellen ole 100% varma siviilisäädystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan