Kylläpä vaatii paljon tahdonvoimaa olla kertomatta tunteista ihastuksen kohteelle
Vertaistukea/tsemppiä/sääliä/haukkuja, mitä tahansa. Kiitos!
Kommentit (22)
Mä olen ollut kaksi vuotta ihastunut/rakastunut työkaveriin (ylläri!). Kunniakseni olen pysynyt asiallisena pientä silmäpeliä lukuun ottamatta, mutta tiukkaa tekee. Joku kaunis päivä saattaa olla etten pysty enää hillitsemään halujani ja sitten nolaan itseni totaalisesti :(
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut kaksi vuotta ihastunut/rakastunut työkaveriin (ylläri!). Kunniakseni olen pysynyt asiallisena pientä silmäpeliä lukuun ottamatta, mutta tiukkaa tekee. Joku kaunis päivä saattaa olla etten pysty enää hillitsemään halujani ja sitten nolaan itseni totaalisesti :(
Mullakin työkaveri. Ei onneksi olla samassa talossa töissä, mutta näemme esim. firman juhlissa silloin tällöin. Kertominen ei tule kyseeseen, sillä olemme perheellisiä molemmat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla se meni ohi kolmen vuoden jälkeen kun oli selvää että se on yksipuolista koska toinen ei tehnyt aloitetta.
Jos on perheellinen niin parempi ettei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Jos on perheellinen niin parempi ettei kerro.
Sepä se. En edes harkitse, joten tulin sitten vaan tänne avautumaan, kun muuallakaan en voi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se meni ohi kolmen vuoden jälkeen kun oli selvää että se on yksipuolista koska toinen ei tehnyt aloitetta.
Aika erikoinem tilanne, jos kummallekin yksipuolista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinem tilanne, jos kummallekin yksipuolista...
Se on sitä kuuluisaa naisenlogiikkaa. 😂
Muistan tuon.. varsinkin kun työsuhteeni loppui, toivoin Niiiiin kovasti et hän olisi tehnut aloitteen.. no, nyt ei enää nähdä. Vieläkin on kyllä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan tuon.. varsinkin kun työsuhteeni loppui, toivoin Niiiiin kovasti et hän olisi tehnut aloitteen.. no, nyt ei enää nähdä. Vieläkin on kyllä ikävä.
Miksi et tehnyt aloitetta ennen kuin lähdit, kun ette enää kuitenkaan näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt aloitetta ennen kuin lähdit, kun ette enää kuitenkaan näe?
Se on tasokkaampi kun minä. En vaan kehdannut, vaikka mieli teki.
Vaikeaahan se on, mutta aikanaan helpottaa. Kun liekki alkaa hiipua, voit revitellä sillä, ettet kertonut, vihjasit vain.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaahan se on, mutta aikanaan helpottaa. Kun liekki alkaa hiipua, voit revitellä sillä, ettet kertonut, vihjasit vain.
En edes vihjaa. 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes vihjaa. 😁
Ap
Joillain sivullisilla voi olla aavistuksensa.
Jep.
Ihastuksilta on tullut kahta vastausta:
"oon varattu"
tai
"en tykkää susta" (eräs tykkäsi mun kaverista, toisen mielestä olin liian ruma..)
En tuomitse, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ette tee aloitetta, jos olette itse ja myös toinen on sinkku? Mitä siinä voi menettää? Itse varmasti tunnustaisin tunteeni, jos olisimme molemmat vapaita. Ja EHKÄ tunnustaisin, jos olisin vapaa edes itse.
Ap
Mun mielestä yksi suuri ongelma nykyään on, että on niin paljon erilaisia parisuhteita joissa ei käytetä sormuksia ja joita ihmiset "piilottelevat" (esim. ei mainita kumppania vaikka kerrotaan matkasta jolla molemmat olleet mukana) ettei kiinnosta tehdä aloitteita ellen ole 100% varma siviilisäädystä.
Kerro hyvä ihminen.