Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oriflame ruvennut niin ahneeksi

Vierailija
12.01.2019 |

pitäisi ostaa alle puolessa vuodessa 200 eurolla - kyllä asiakkaat kaikkoavat tuota menoa. Minä ainakin päätin lopettaan tän pelleilyn näiden kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha ja mitähän me tällä tiedolla teemme???

Vierailija
22/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kuullut kaikenlaisia tarinoita Ofilamesta ja pitkän ajan vastustin koko Oriflamea. Sain sieltä kuitenkin avun kuivan atoopikon ongelmiin ja kiinnostuin. Nyt olen saanut muutamia satasia ylimääräistä palkan päälle. Kannattaa siis itse miettiä, mitä haluaa. Jos ei yhtään kiinnosta kosmetiikka ja riitää perustuotteet Prismasta, en lähtisi. Mieti myös huolella, mihin tiimiin lähdet mukaan, väärässä tiimissä ollessa olen kuullut huonoja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos ostaa vähemmän?

Ei saa sitten enää sitä 25 % alennusta niistä tuotteista.

Siis jokainen, joka rupeaa edustajaksi, vaikka vaan itselle ostaisi saa tuon 25 % alennusta niistä tuotteista.

Mutta nyt tuli uusi sääntö, että pitää (3 viikkoa/1 jakso) x 6 jakson aikana ostaa vähintään 200 eurolla, jotta saa tuon alennuksen.

Luulin, että mammat olisi hyvinkin tietoisia tästä lafkasta, mutta eipä niin näy olevankaan??

Ihanko totta?

Vierailija
24/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet sai naaman täyteen näppylöitä. Loppui siihen mun ostokset, enkä ole käyttänytkään 30 vuoteen. 

Vierailija
25/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jokainen, joka rupeaa edustajaksi, vaikka vaan itselle ostaisi saa tuon 25 % alennusta niistä tuotteista.

Mutta nyt tuli uusi sääntö, että pitää (3 viikkoa/1 jakso) x 6 jakson aikana ostaa vähintään 200 eurolla, jotta saa tuon alennuksen.

Luulin, että mammat olisi hyvinkin tietoisia tästä lafkasta, mutta eipä niin näy olevankaan??

Alennuksista viis, mutta voiko tällä tienata mitään? Naapurin rouva yritti houkutella minua mukaan, kannattaako lähteä?

Vierailija
26/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alennuksista viis, mutta voiko tällä tienata mitään? Naapurin rouva yritti houkutella minua mukaan, kannattaako lähteä?

Ei, ellet halua menettää rahaa.

Vierailija
27/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä rahanhimoa on kaikilla yrityksillä. Olen irrottautunut kaikista mahdollisista manipulaatioista joista pystyn.