Mitä miehesi tekee yleensä seksin jälkeen?
Nukahtaako heti? Meneekö vessaan vai jääkö halailemaan sinua? Mistä löytäisi tällaisen halailevan miehen? Kukaan ei tunnu haluavan halailla vaan puhutaan rivoja ja ollaan itsekkäitä k*sipäitä. :(
Kommentit (52)
Joskus on vain pakko paeta suihkuun jos on niin hiki että ilettää jäädä lakanoille makaamaan. Ei sellaisena hikiukkona viitsi haliakaan. Pika suihkun jälkeen sitten halit tai jopa uusi nopeampi kierros jos voimia on jäänyt käyttämättä.
Yleensä alkaa viilaamaan moottorisahan ketjua ja lähtee metsähommiin.
Yleensä ollaan lähekkäin ja aletaan nukkumaan. Joskus on kiihottava alkaa nukkumaan spermat sisällä mutta yleensä käyn pesulla ja sitten halitaan tai aletaan katsomaan telkkaria. Riippuu ajankohdasta
Käy huuhtelemassa suun ja pesee naaman ja kädet. Tullee takaisin sänkyyn, en tiedä varmasti koska oloni on niin ihanan raukea ja olen yleensä jo unten mailla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen fysiologia on hyvin erilainen kuin naisen. Heti laukeamisen jälkeen kaikki endorfiinieritys lakkaa ja muut hormonit ottaa vallan, eli lähes kaikilla miehillä olo on laukeamisen jälkeen suht väsynyt ja myös sellainen ettei ole millään tavoin mikään seksiin liittyvä mielessä.
Naisena voisit ajatella vaikka tilannetta että et yhtään jaksaisi seksiä etkä edes haluaisi, ja mies tulisi kiehnäämään viereen ja puoliksi pakottaisi sänkyyn. Ja sitten ihmettelisi että "mikä on kun ei kelpaa".
Myös masturboonnin jälkeen olo voi hyvinkin olla "miksi ihmeessä mä nyt tähän aikaa käytin". :)
Tietysti kohteliasta silti hyväillä naista sen jälkeen, mutta ei se mieli enää yksinkertaisesti pysty olla enää täysin mukana. Se ei siis ole kusipäisyyttä.
No tuossa kuvasit hyvin sen mitä seksin jälkeen tapahtuvat asiat miehestä kertovat. Jos miestä ei sen jälkeen kiinnosta nainen enää tippakaan niin mies on nimenomaan kusipää koska silloin hän näyttää todellisen luonteensa endorfiiniumalan jälkeen. Jos taas mies jää siihen hellimään ja silittelemään niin hän on sitten ihan oikeasti sellainen mies eli naiselleen hyvä mies.
Mietin tätä juuri pari päivää sitten. Edellinen kumppani oli täydellinen seksin jälkeen, nykyinen möllöttää hiljaa maaten, ja hetikohta pukee vaatteet päälle ja menee pesulle. Mulla tulee sellainen olo tuosta, että ihan kuin hän olisi pettynyt, tai seksi olisi ollut ihan jees, mutta ilman olisi ollut ehkä parempi. Ensin on innoissaan kun aletaan peuhaamaan, ja sitten vain möllöttelee jälkeenpäin hiljaa, ei katso päin, ei ota kainaloon, ellen itse pyydä tai vaadi. Minä voin silitellä häntä, ja kehua, mutta hän ei tee sitä itsestään, pyytäessäni kyllä tekee, mutta mielestäni siinä menee vähän niin kuin se koko idea, jos hellyyteen, ja rentoutuneeseen keskusteluun pitää painostaa, tai sitä pitää vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Käy kohteliaasti pesulla. Sitten se tulee, ottaa mut kainaloon ja kertoo miten mä olen maailman kaunein ja miten hän on maailman onnellisin mies. Hän kertoo eri tavoin miten hän rakastaa minua, samalla kun hän sivelee hiuksiani. Hän katsoo minua syvälle silmiin ja kysyy haluanko niskahieronnan, ennen kuin hän lähtee valmistamaan minulle jotain syötävää. Niskahieronnan alkajaisiksi hän hakee minulle lasillisen shampanjaa ja muutaman suklaakuorutetun mansikan.
Miten kohtelias suihkussa käynti eroaa epäkohteliaasta?
Seksin jälkeen mieheni jää viereeni halailemaan ja suukottelee minua. Tai sitten hän nukahtaa viereeni. Joskus kuorsaa.
Ainakaan hän ei onneksi pakene vessaan tai suihkuun!