Mitä miehesi tekee yleensä seksin jälkeen?
Nukahtaako heti? Meneekö vessaan vai jääkö halailemaan sinua? Mistä löytäisi tällaisen halailevan miehen? Kukaan ei tunnu haluavan halailla vaan puhutaan rivoja ja ollaan itsekkäitä k*sipäitä. :(
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Käy kohteliaasti pesulla. Sitten se tulee, ottaa mut kainaloon ja kertoo miten mä olen maailman kaunein ja miten hän on maailman onnellisin mies. Hän kertoo eri tavoin miten hän rakastaa minua, samalla kun hän sivelee hiuksiani. Hän katsoo minua syvälle silmiin ja kysyy haluanko niskahieronnan, ennen kuin hän lähtee valmistamaan minulle jotain syötävää. Niskahieronnan alkajaisiksi hän hakee minulle lasillisen shampanjaa ja muutaman suklaakuorutetun mansikan.
:D sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Käy kohteliaasti pesulla. Sitten se tulee, ottaa mut kainaloon ja kertoo miten mä olen maailman kaunein ja miten hän on maailman onnellisin mies. Hän kertoo eri tavoin miten hän rakastaa minua, samalla kun hän sivelee hiuksiani. Hän katsoo minua syvälle silmiin ja kysyy haluanko niskahieronnan, ennen kuin hän lähtee valmistamaan minulle jotain syötävää. Niskahieronnan alkajaisiksi hän hakee minulle lasillisen shampanjaa ja muutaman suklaakuorutetun mansikan.
Ja sitten heräsit sen piereskelevän kaljamahan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkii mu£kun verhoihin
Katsoitko Modernit miehet
Vierailija kirjoitti:
Ihana , tää oli mun päivän viidenneks hauskin juttu.
Ottaa kainaloonsa, hyväilee vähän, suutelee ja sanoo minun suukkojen maistuvan spermalle.
Sanoo:”Pitääks tässä nyt vähän sitten vielä halia?” Ja pitää mua kainalossaan hetkisen. Sitten vie kortongin roskikseen, menee pesulle ja minä myös.
Ollaan juteltu asiasta, että tässä kohtaa naisilla ja miehillä on eri fiilis: miestä ei enää huvita maata pussailemassa seksin jälkeen. Olo on kyllääntynyt. Naisia taas huvittaa maata viekussa siliteltävänä. Naiset ei kyllästy koskaan!
Seksi myös virkistää miestä ja nukuttaa naista. Mies ei saa iltapanon jälkeen unenpäästä kiinni, minä taas nukahdan ekstranopeasti.
Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kainaloonsa, hyväilee vähän, suutelee ja sanoo minun suukkojen maistuvan spermalle.
Ei v..ttu repesin totaaliseen nauruun :D En kestä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-mies olisi sellainen, mutta eihän se teille kuitenkaan kelpaa.
Mikä se sellainen K-mies on?
K-kauppias.
Kauppias, joka ei hoida hommiaan. Ei kiitos!
Kyllä siinä ainakin puoli tuntia olen miehen kainalossa ja mies yleensä silittelee mun selkää, jutellaankin joskus. Sitten jossain vaiheessa mies käy pesulla ja yritetään alkaa nukkua koska kello on yleensä jo paljon. Minä käyn suihkussa vasta aamulla. Mies väittää että sillä alkaa häpykarvat kutista jos ei käy pesulla ennen nukkumista.
Miehen fysiologia on hyvin erilainen kuin naisen. Heti laukeamisen jälkeen kaikki endorfiinieritys lakkaa ja muut hormonit ottaa vallan, eli lähes kaikilla miehillä olo on laukeamisen jälkeen suht väsynyt ja myös sellainen ettei ole millään tavoin mikään seksiin liittyvä mielessä.
Naisena voisit ajatella vaikka tilannetta että et yhtään jaksaisi seksiä etkä edes haluaisi, ja mies tulisi kiehnäämään viereen ja puoliksi pakottaisi sänkyyn. Ja sitten ihmettelisi että "mikä on kun ei kelpaa".
Myös masturboonnin jälkeen olo voi hyvinkin olla "miksi ihmeessä mä nyt tähän aikaa käytin". :)
Tietysti kohteliasta silti hyväillä naista sen jälkeen, mutta ei se mieli enää yksinkertaisesti pysty olla enää täysin mukana. Se ei siis ole kusipäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo:”Pitääks tässä nyt vähän sitten vielä halia?” Ja pitää mua kainalossaan hetkisen. Sitten vie kortongin roskikseen, menee pesulle ja minä myös.
Ollaan juteltu asiasta, että tässä kohtaa naisilla ja miehillä on eri fiilis: miestä ei enää huvita maata pussailemassa seksin jälkeen. Olo on kyllääntynyt. Naisia taas huvittaa maata viekussa siliteltävänä. Naiset ei kyllästy koskaan!
Seksi myös virkistää miestä ja nukuttaa naista. Mies ei saa iltapanon jälkeen unenpäästä kiinni, minä taas nukahdan ekstranopeasti.
Näin meillä.
Meillä on just päinvastoin! Mä piristyn huomattavasti naimisesta, miestä taas alkaa nukuttamaan asap. Usein lähdenkin röökille/ nettiä selaamaan/ kattomaan telkkaria kun mies nukahtaa. Ihan sama mikä vuorokaudenaika 😂
N37
Odotan että vaimo tulee pesulta. Pyyhin laiskana kalun paperinenäliinaan laitan löysät boxerit jalkaan etten sotke lakanoita. Vaimon tultua menen kylkeen makaamaan ja nukahdan silitellessä vaimon häpykumpu.
On vieressä niin kauan että usein kyllästyn itse ja lähden pesulle ... ihana mies. Kokemusta on niistä kiireellä lähtijöistäkin... hyi!
Jos käyty paljaalla kakkosessa sit pesulle,
Muuten viereem nukkumaan
K-kauppias.