Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-v poikani toiminta

Vierailija
12.01.2019 |

Meidän 20v poika asuu vielä kotona. On silti usein luonnollisesti jo omissa menoissaan tai hengailee kaverinsa kämpässä yms. Ei ole esitellyt tyttöystävää, joten oletan, että hänellä ei sellaista ole tällä hetkellä. Aiemmin tosin on seurustellut. Meillä suhteellisen iso omakotitalo , ja eilen poika toikin iltamyöhällä, jonkun tyttösen meille. Tyttö kuitenkin livahti pojan huoneeseen ja emme häntä nähneet ollenkaan. Poika kävi huikkaamassa meille, että emme häiritse. Aamupäivällä tyttö poistui meitä tapaamatta. Kysyin pojalta asiasta, mutta kommentoi, että oli "vain joku frendi, joka tarvi yöpaikan"... Häiritsisikö sinua tällainen vieraan läsnäolo, jos et tiedä kuka kotonasi oikein on? Kieltäisitkö poikaa jatkossa tuomasta vieraita esittelemättä? Suuttuisitko vai olisitko vain rennosti, että semmoista.
Kommentteja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän ällöä harrastaa irtosuhteita vanhempien silmien alla.

Vierailija
22/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla mene koputtamatta huoneeseen ja sano esim "tulin vain katsomaan olisiko sulla likaisia pyykkejä".

Jes! Se olisikin anopin ja miniän suhteelle kiva alku, jota voitaisiin naurussa suin muistella ristiäisissä ym. tapahtumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 30 vuotta sitten. Opiskelin yliopistossa toisella paikkakunnalla, mutta olin tullut kesätöihin takaisin kotikaupunkiin. Tapasin illalla kotipaikkakunnan ravintolassa yllättäen opiskelukaverini, joka oli serkkunsa kanssa yöpaikkaa vailla. Soitin kotiin äidille voiko meidän vierashuoneeseen majoittaa kahta opiskelijapoikaa? Äiti lupasi, tulimme kotiin joskus aamuyöstä ja vanhemmat olivat jo nukkumassa. Äiti oli kattanut keittiiöön iltapalaa valmiiksi ja ehti lähteä aamulla töihin ennen kuin minä tai vieraat herättiin.

Toinen noista opiskelijapojista on puolisoni, nykyään yhdessä jo pian 30 vuotta :D

Vierailija
24/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi 20-vuotias edelleen asuu kotona. Huonosti kasvatettu jos ei ole vielä  älynnyt lentää omilleen.

Vierailija
25/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen etten miettisi asiaa enempää. Jos kotonani ramppaisi jatkuvasti väkeä tervehtimättä niin se alkaisi kyllä häiritä ja varmaan pyytäisin poikaa vähän hillitsemään kaverien yöpymisiä.

Vierailija
26/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisäkysymys; ajattelisitko, ettei tytöstä ollut esittelemään itseään vai ajattelisitko, että kyse on omasta pojastasi, joka kenties kielsi esittäytymisen?

Ap

Voi hyvänen aika sentään. Ei kai mitään satunnaisia panoja esitellä vanhemmille. Olisi kovin noloa sekä pojallesi että tälle panolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän