Onko 35 vuotias nainen vanha?
Onko mielestänne 35 vuotias nainen vanha? Itselle iskenyt joku hirveä ikäkriisi. Entä minkä ikäisen miehen kanssa voisit seurustella tämän ikäisenä, eli ala-ikäraja ja ylä-ikäraja?
Kommentit (78)
Ai että vanha?? Mene nainen mille tahansa deittipalstalle ja siellä kakskymppiset miehet suorastaan huutaa sun perääsi. Seuranhaussa on aina naisten markkinat, näin se vaan menee.
No on vanha. Olen seurustellut 35-43v naisten kanssa ja aina olen pistäny pelin poikki, koska mielenkiintoni on kariutunut heidän ikänsä takia.Nykyään olen avioliitossa 24 v naisen kanssa ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Kyllä naisen pitää olla nuorempi aina.
M 35
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle miehelle. 2 asiaa merkitsee naisessa:
Ikä ja ulkonäkö. Ja luusereille tietenkin raha.
Ei muuta.
En ole eläessäni tavannut miestä, jolle naisen rahat merkkaisi yhtään mitään.
On siihen nähden, että oma puoliso on 26 ja itse olen 36v
M 36
Ei iällä oikeestaan ole merkitystä jos synkkaa. Itse oon tosi hyvässä kondiksessa treenin ansioista ja mua luullaan aina nuoremmaksi kuin olen..
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeasti parhaimmillasi!
Nainen on kauneimmillaan juuri 30v-40v välin, kuten miehetkin komeimmillaan.
Lapsia ehdit vielä tehdä, mutta nehän ei enää ole naiselle mikään elinehto ja ilmankin pärjää. Käsittääkseni monet naiset tekevät lapsia nykyään jo ilman miestäkin.
Ihan parasta aikaa elelet nyt ja vielä kauan tuohon päälle.
Mielestäni paras ikähaarukka parisuhteeseen on aina +-5v eli 30-40v miehet ovat sinulle sopivia ja samalla levelillä kaikessa suhteessa.
Mihinkään vanhempiin miehiin ei ole mitään syytä tyytyä, vaikka täällä näitä supikoiria pyöriikin ehdottelemassa, eikun hopeakettuja vai mitä ne oli :D Vanha on aina vanha ja vain vanhemmaksi muuttuu. Kaikki ajallaan.
No kyllä nainen on parhaimmillaan 20-28-vuotiaana. Olen 40v mies ja ottaisin ehdottomasti nuoremman naisen kuin 35v. Vanhaan ei kannata tyytyä? Moni 35-40v mies ottaa sen 20-28v naisen, joten vanhempien naisten ei auta kuin tyytyä vanhempiin miehiin.
Mä olen 49v nainen ja samaa sanon miehistä: parhaimmat on nuorempia eli 20-30. Jokaisella tietysti oma makunsa, mutta tykkään urheilullisista ja hyväkäytöksisistä miehistä, mitä nuoremmat miehet yleensä on.
Kiitos kehuista :) nuorekas olen. Monet sinunkin ikäiset yrittävät minua, mutten ole ollut kiinnostunut.
M 40
Mä olen vuoden vanhempi kuin ap ja viime kevään sekä kesän kriiseilin ikäni ja kulahtaneen naamani takia.
Kesällä kävin kaverin kanssa baarissa ja seuraani lyöttäytyi mies, joka kovasti koitti pokailla. Paljastui 21-vuotiaaksi.
Nyt syksyllä pientä peliä itseäni vuotta nuoremman miehen kanssa, tokaisi minulle ettei seksikkyys ainakaan 36-vuotiaasta naisesta ole kadonnut.
En näillä jutuilla koita mitenkään itseäni jalustalle nostaa. Tunnen itseni edelleen kulahtaneeksi, mutta näiden tapahtumien jälkeen hieman vähemmän kuin aiemmin.
Jos ap lapsia haluat tehdä niin siihen taitaa vähän kiire olla, mutta jos haluat tuntea itsesi ihanaksi, viehättäväksi, upeaksi naiseksi niin siihen on koko elämä aikaa!
35-vuotias nainen on vähän kuin 3 päivää vanha maito. Kyllä sitä juo, mutta kohta pitää heittää pois.
ET missään tapauksessa ole vanha (minäkään en koe olevani vielä vanha, vaikka olen jo 47-vuotias)
Jos itse olisin sinun ikäinen, niin voisin kuvitella seurustelavani 30 - 45 vuotiaan miehen kanssa
No ei ole vanha. Minä olen 60 mutta en tunne itseäni vanhaksi vaikka kai tässä vanhuus jo kolkuttaa ovella.
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne 35 vuotias nainen vanha? Itselle iskenyt joku hirveä ikäkriisi. Entä minkä ikäisen miehen kanssa voisit seurustella tämän ikäisenä, eli ala-ikäraja ja ylä-ikäraja?
Ei todellakaan ole vanha. Se lapsekas nuoruus vaan on päättymässä, ja nuorekas aikuisuus alkamassa. Elämä menee paremmaksi ja tuntuu paremmalta. Ja elinikää on edessä vielä noin 60 vuotta 😀 Kun nyt käyt kriisin läpi niin huomaat miten paljon mukavampaa onkaan kuin aiemmin.
Voi luoja kuinka lisääntymiskeskeisiä olette tällä palstalla. Kun sitten katsotaan synnytystilastoja ne kertoo ihan muuta suomalaisten lisääntymishalusta.
35-v ei ole vanha.
Lisääntymis/lapsenteko-argumentoijille tiedoksi: Lisääntykää itse hyvissä ajoin ettei tarvitse viisastella palstalla jostain iästä.
Jos lapset on tehty, olet nuori! Jos et ole vielä lusääntynyt, olet vanha viettämään nuorten elämää.
Sitten 70-80 vuotiaana pidät kolmevitosia tosi nuorina 🙂
Ite olen 40v. Mulla on 3 lasta ja olen toisessa avioliitossani. Oon maisteri, joka tekee työtä josta pitää. Mulla ei oo minkäänlaista ikäkriisiä, mut oonki saanu aikaan elämässäni juuri ne asiat mitkä halusinkin. Enää ainoat toiveeni on, että saisin elää pitkään ja auttaa lapsiani heidän elämässään sekä toivoisin hieman parempaa palkkaa, etten olisi köyhyysrajalla sitten eläkkeellä.
Riippuu vähän mihin liian vanha? Opiskelemaan/vaihtamaan alaa? - ei Saamaan lapsia? - ei Toteuttamaan melkeinpä minkä tahansa haaveen? - ei Tanssimaam wanhat - no vähän, mutta aikuislukiolaiset saavat kurssimäärän täyteen ehkä ihan oikeistakin kursseista.
Mutta jotkin tuossa iässä kannattaa jo suunnilleen päätellä mitä elämältä haluaa koska jos menet väärään suuntaan vielä toiset 35 v niin sitten alat olla vanha...
Itse katselisin suunnilleen (30)32-38(40) miehiä eli suunnilleen itseni ikäisiä, voihan joku poikkeuskin osua kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Lapsentekoon ehtoopuolella, mutta vielä taivalta yhteiselle matkalle hyvin jäljellä.
Onko 35-vuotias mies lapsentekoon ehtoopuolella? Jos tuon ikäinen mies ei ole vielä ehtoopuolella, miksi samanikäinen nainen olisi... Olisi seksististä väittää että nainen vanhenee sukupuolensa takia nopeammin kuin samanikäinen mies...
Pitäisiköhän 35-vuotiaan naisen vaihtaa sukupuolensa mieheksi tai muunsukupuoliseksi, jottei olisi 35-vuotiaana "ehtoopuolella..."
Presidentti Sauli Niinistö oli Aaro-pojan syntyessä 70-vuotias. Jenni Haukiokin oli 41-vuotias. Oliko Sauli Niinistö ja Jenni Haukio
poikansa syntyessä " ehtoopuolella"?
35-vuotias on puolet nuorempi kuin 70-vuotias... Miettikää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että vanha?? Mene nainen mille tahansa deittipalstalle ja siellä kakskymppiset miehet suorastaan huutaa sun perääsi. Seuranhaussa on aina naisten markkinat, näin se vaan menee.
Kaksikymppiset nuoret miehet ovat lapsellisia ja epäkypsiä.
Mä olen 49v nainen ja samaa sanon miehistä: parhaimmat on nuorempia eli 20-30. Jokaisella tietysti oma makunsa, mutta tykkään urheilullisista ja hyväkäytöksisistä miehistä, mitä nuoremmat miehet yleensä on.