Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35 vuotias nainen vanha?

Vierailija
11.01.2019 |

Onko mielestänne 35 vuotias nainen vanha? Itselle iskenyt joku hirveä ikäkriisi. Entä minkä ikäisen miehen kanssa voisit seurustella tämän ikäisenä, eli ala-ikäraja ja ylä-ikäraja?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla on suorat tekarit ja ne pysyy ilman coregaa suussasi niin "ehkä" olisit vielä soiva peli. Omia hampaitahan tuollaisella vanhalla mummolla ei kyllä enään ole, ja rupiset riipparitkin roikkuvat jo vyötäisillä kilpaa ihramakkaroiden ja pönppiksen kanssa. Joten ei, ei kyllä enää tuollainen geriatria-potilas ole mitenkään kovassa huudossa missään päin maailmaa.

Tekohampaat eivät kyllä ole mitenkään sidoksissa vanhuuteen. Se, että nykyajan vanhuksilla on usein tekohampaat johtuu siitä, että suun terveydenhoito on ollut heidän lapsuudessaan ja nuoruudessaan huonompaa kuin nykyään; hampaita ei ole korjattu, vaan poistettu. Hampaat eivät tipu suusta vanhuuden myötä.

* FACEPALM *

Laittaa nutturaansa pari naksua myötäpäivään, kireämälle. Kun ei vielä ihan näytä ihan kirgiisiltä, mutta noiden naksujen jälkeen alkaa jo olla saman näköisyys aika lähellä.

Vierailija
42/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole vanha! Niin ja itse sain esikoiseni 36v. Heti tärppäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias enkä koe olevani mitenkään vanha. Nuorempana ajattelin, että 35-vuotias olisi vanha mutta enää en. Arvomaailmani ja mielenkiinnonkohteeni ovat muuttuneet. Nuorempana esimerkiksi nautin miesten huomiosta ja ajattelin, että tulee olemaan kauheaa sitten kun se loppuu. Kävikin niin, että kyllästyin huomioon jossain vaiheessa ja olen vain tyytyväinen, kun sitä on nyt vähemmän. On hienoa saada arvostusta persoonallisuuden ja ammattitaidon vuoksi ulkonäön sijaan, ja suhteita esimerkiksi mieskollegoihin helpottaa se, kun ei tarvitse koko ajan miettiä, näkeekö toinen minut seksiobjektina vai ei ja onko ystävällisyyden taustalla taka-ajatuksia. Koen, että minut otetaan ammatillisessa mielessä vakavammin, ja tämä on minulle monin verroin arvokkaampaa kuin se, olenko jonkun mielestä puoleensavetävä.

Minulle on käynyt myös niin, että suhde omaan kehoon on muuttunut luontevammaksi. Tuntuu naurettavalta, miten olen tuskaillut "ongelmakohtieni" vuoksi niin monta vuotta elämästäni. Nykyään osaan iloita parhaista puolistani, kuten paksuista hiuksista, hyvistä hampaista ja hoikkana säilyneestä vyötäröstä sen sijaan, että murehtisin paksuja reisiäni ja selluliittiä.

Elämäntavoilla voi vaikuttaa ikääntymisprosessiin merkittävästi. Onnekseni olen hyvä nukkuja. Jos joskus satunnaisesti nukun huonosti, näkyy se kyllä naamasta seuraavana päivänä. Samoin jos on tullut syötyä epäterveellisesti tai käytettyä runsaammin alkoholia, sen tuntee ja näkee parin seuraavan päivän ajan. Joskus kaipaan sitä, miten nuorempana pystyi syömään ja juomaan mitä milloinkin huvitti ilman kropan oireilua jälkikäteen.

Miesten, joita voisin ajatella kumppanikseni, ikähaarukka olisi ehkä 28-50. Yläikäraja suhteessa omaan ikääni on alaikärajaa korkeampi siksi, että nuorempien miesten kohdalla tulee vastaan elämäntilanteiden erot. Toivoisin, että kumppani olisi jo kunnolla kiinni työelämässä ja että jokaviikonloppuinen juhliminen olisi jäänyt vähemmälle. Lapsia en halua enkä myöskään ryhtyä äitipuoleksi, joten tämä rajaa kumppanin valintaa aika paljon.

Vierailija
44/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias on lähempänä 70 ikävuotta kuin syntymäänsä. Siitä voi sitten kukin tahollaan miettiä, onko se vanha vai ei.

Miten niin lähempänä? Subjektiivisesti tosin kyllä, koska aika kuluu nopeammin vanhempana kuin 0-25-vuotiaana

Ihan vuosissa laskettuna. 35-vuotiaan syntymästä on kulunut yli 35-vuotta. Siihen taas menee alle 35-vuotta, kun hän täyttää 70. Näin ollen 70-vuotissyntymäpäivä on tuossa iässä vuosissa mitattuna lähempänä kuin se päivä, jona henkilö syntyi. Puhdasta matematiikka. Ei minkäänlaista suhteellisuutta.

Tässä näkee hyvin matemaattis-luonnontieteellisen ja humanistis-yhteiskunnallisen ajattelun eron. Ensimmäisen mielestä tämä on "puhdasta matematiikkaa", jälkimmäinen ymmärtää, että ajan kuluminen on myös subjektiivinen kokemus. Ikävuosien 0-35 välillä yleensä tapahtuu aika paljon enemmän asioita ihmisen elämässä kuin ikävuosien 35-70: kävelemään ja puhumaan oppiminen, koulunkäynti ja opiskelu, työelämän aloittaminen, puolison valinta, ystävyyssuhteiden muodostuminen, perheen perustaminen ja niin edelleen.

Vierailija
45/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä vuonna 36v ja odotan esikoistani. Raskautuminen ei ollut vaikeaa, tokasta kierrosta onnistui ilman mitään apuja. Raskaus on mennyt hyvin, sikiöseulat täysin normaalit ja voin itse hyvin. Eli en nyt koe oloani niin kovin vanhaksi, hedelmättömäksi kurpaksi kuin mitä täällä annetaan jossain viesteissä ymmärtää! Ja mulla on lähipiirissä useita 35-40v ensisynnyttäjiä joilla kanssa kaikki mennyt hyvin. Ja sit niitä jotka ei oo millään meinanneet saada lapsia ihan iästä huolimatta löytyy kanssa.

Vierailija
46/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä vetää lapsenteko ikään mukaan.

47/78 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on parhaimmillaan 35-vuotiaana.

Siis tarkennuksen olen ollut tätä miltä jo silloin kun itse olin itse alle tuon iän ja nykyinen hopean patinointi ei ole vaikuttanut asiaan :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kun olin 30+ niin mun ikäluokkaa oleva tai mua nuorempi.

Vierailija
50/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias on liian vanha leikkimään legoilla ja nukeilla tms., mutta vielä nuori tässä päivässä. Vanhuus on valmistautumista lähellä olevaan kuolemaan, jos se on luonnollinen. Hollywoodissa ei tule ryppyjä Marilynille eikä James Deanille, mutta todellinen elämä eletään omassa päänupissa.

Vierailija
51/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeasti parhaimmillasi!

Nainen on kauneimmillaan juuri 30v-40v välin, kuten miehetkin komeimmillaan.

Lapsia ehdit vielä tehdä, mutta nehän ei enää ole naiselle mikään elinehto ja ilmankin pärjää. Käsittääkseni monet naiset tekevät lapsia nykyään jo ilman miestäkin.

Ihan parasta aikaa elelet nyt ja vielä kauan tuohon päälle.

Mielestäni paras ikähaarukka parisuhteeseen on aina +-5v eli 30-40v miehet ovat sinulle sopivia ja samalla levelillä kaikessa suhteessa.

Mihinkään vanhempiin miehiin ei ole mitään syytä tyytyä, vaikka täällä näitä supikoiria pyöriikin ehdottelemassa, eikun hopeakettuja vai mitä ne oli :D Vanha on aina vanha ja vain vanhemmaksi muuttuu. Kaikki ajallaan.

Vierailija
52/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha? 35+ olen ollut elämäni kunnossa, siitä iästä lähtien elämä on vaan parantunut!!

N43

Vierailija
53/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle miehelle. 2 asiaa merkitsee naisessa:

Ikä ja ulkonäkö. Ja luusereille tietenkin raha.

Ei muuta.

Sinulla on sitten käynyt huono tuuri. Liikaa ikää, mutta liian vähän ulkonäköä ja rahaa. Se usein katkeroittaa naisen kuin naisen.

Vierailija
54/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Olet hyvässä iässä. Monet 50-60v miehet ottaisivat

M 54

Vierailija
55/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Itse ole 38 ja seurustelen 26-vuotiaan naisen kanssa.

Vierailija
56/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Olen 27v mies ja kyllä 35v nainen alkaa olla vanha minun mielestä.

Vierailija
57/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeasti parhaimmillasi!

Nainen on kauneimmillaan juuri 30v-40v välin, kuten miehetkin komeimmillaan.

Lapsia ehdit vielä tehdä, mutta nehän ei enää ole naiselle mikään elinehto ja ilmankin pärjää. Käsittääkseni monet naiset tekevät lapsia nykyään jo ilman miestäkin.

Ihan parasta aikaa elelet nyt ja vielä kauan tuohon päälle.

Mielestäni paras ikähaarukka parisuhteeseen on aina +-5v eli 30-40v miehet ovat sinulle sopivia ja samalla levelillä kaikessa suhteessa.

Mihinkään vanhempiin miehiin ei ole mitään syytä tyytyä, vaikka täällä näitä supikoiria pyöriikin ehdottelemassa, eikun hopeakettuja vai mitä ne oli :D Vanha on aina vanha ja vain vanhemmaksi muuttuu. Kaikki ajallaan.

No kyllä nainen on parhaimmillaan 20-28-vuotiaana. Olen 40v mies ja ottaisin ehdottomasti nuoremman naisen kuin 35v. Vanhaan ei kannata tyytyä? Moni 35-40v mies ottaa sen 20-28v naisen, joten vanhempien naisten ei auta kuin tyytyä vanhempiin miehiin.

Vierailija
58/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vanha.

M 27

Vierailija
59/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34 ja mieheni 26, tärkeintä kumppanissa on kuitenkin aina luonne. En aiemmin uskonut koskaan näin hyvää miestä edes löytäväni.

Vierailija
60/78 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä vetää lapsenteko ikään mukaan.

Miksi? - Tietysti se on tylsä esimerkki siksi, etteivät kaikki onnistu saamaan lapsia syystä tai toisesta, vaikka olisivat halunneet lapsia kauemmin kuin muistavat halunneensa lapsia. Mutta muutoin minusta joskus on tuntunut sille, että sanonja jonka mukaan aikusiet tai ainakin vanhemmat olisivat tehneet lapsia sopisi toisiinaan toisin pinkin: vasta lapset tekivät vanhempia. - Vaikka näin tulin sanoneeksi, niin ei kannata kokeilla sattuisiko itse tai oma kumppani muuttua aikuiseksi laps(i)en saamisella. - Tällöin mmärrän aikuisuuden tarkoittavan kyvyksi ja/ tai ennen kaikkea haluksi ottaa ja kantaa vastuuta omista päätöksistä ja valinnoista, joilla ei toivottavasti erityisesti loukkaa tai satuta ketään toista fyysisesti saati henkisesti; ainakaan tarkoituksellisesti. Kaikki eivät tähän pysty. Valitetttavasti, oli lapsia tai ei.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi