Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vierailija
11.01.2019 |

Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.

(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on hyvän näköinen kun ei ole syönyt itseään kuvottavaksi tankiksi niin kuin suurin osa ikätovereistaan.

Riippuu varmaan piireistä missä liikkuu. Varmaan aika harvan menestyneen miljonääri miehen vaimo syö itseään tankiksi.

Vierailija
42/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat näyttää huonoilta hesarin kuvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, minkälaisia tankkeja te mammat oikein olette, jos mielestänne LAIHUUS saa Sirpan näyttämään ryppyiseltä tai riutuneelta??!! Hän on ihan normaalipainoinen/hoikka, mutta ei mitenkään "liian" laiha. Veikkaan ryppyjen syyksi ennemminkin aurinkoa ja kuivaa ihoa.

Vierailija
44/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää paljon vanhemmalta. 60-vuotiaalta.

Vierailija
45/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Missä on se Suomi, jossa viiskymppiset näyttää nuorilta Hollywood-kaunottarilta? Ainakin itse näen vain arkisen näköisiä, ikäiseltään näyttäviä naisia, joiden joukossa Sirpa erottuisi edukseen.

Vierailija
46/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee tyylikkyys sekaisin nuorukkuuden takia.

Tunnen monta ihmistä, jotka näyttävät ikäistään nuoremmalta.

Eräs 50 v näyttää 30 vuotiaalta - mutta täysin tädiltä, kun on tanttatyyli.

Eräs 35 v näyttää samalta kuin tarja halonen 25 vuotiaana - joo nuori on, mutta ei-niin-kaunis.

Se, että sirpa on ryppyinen, ei poista faktaa siitä, että hän on kuitenkin tyylikäs ja kaunis.

Vierailija
47/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas luonnonvalo ulkona korostaa ryppyjä. Mammat on katsoneet itseään vessan peilistä.

Vierailija
48/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkas luonnonvalo ulkona korostaa ryppyjä. Mammat on katsoneet itseään vessan peilistä.

Tässähän verrataan siihen, mitä muut ihmiset ovat sanoneet. Ei sitä, mitä mieltä itse on itsestä.

Vierailija
49/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyinen ja laiha. Mummottunut ennen aikojaa.

Laiha? katsoppas sitä pömppömahaa

Vierailija
50/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aurinko vanhentanut? Aina, kun hänet näkee telkkarissa on vähintään pienessä hiprakassa. Vaikka kuinka asuttais Jenkkilässä niin kyllä hänellä on suomalaiset geenit, jotka vetävät kohti kirkasta.

Vierailija
51/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on kaunis nainen ja tuo aurinkohan se syy on. Olen samanikäinen ja täällä kaamoksessa yli puolet vuodesta, että jotain hyötyä näköjään taviselämästä😊 kun simäryppyjä ei noin paljon.

Vierailija
52/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs 35 v näyttää samalta kuin tarja halonen 25 vuotiaana - joo nuori on, mutta ei-niin-kaunis.

Se, että sirpa on ryppyinen, ei poista faktaa siitä, että hän on kuitenkin tyylikäs ja kaunis.

Tyylikäs?! TYYLIKÄS?!

Vierailija
53/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat nykyisin kauniimmat kuin ennen. Vyötärölle ulottuvat luihut hiukset eivät sopineet, olivat ohuen näköiset, vaikka oli pidennykset. Miksi monien julkkisten pitää kirjoittaa kirja?

Vierailija
54/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs?! TYYLIKÄS?!

Suhteellista.

Kyllä minä ennemmin tuon näköinen olen kuin tasapaksu mamma marimekossaja legginseissä, rai harmaavarpunen, jota ei seinätapetista erota.

Vierailija
55/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanaha kettu kirjoitti:

Miehenä minulla on kokemusta sanoa että ikäistään nuoremman näköinen. Heittämällä 10-vuotta nuoremman näköinen. Kyllä Teemun kelpaa.

Sen verran olen tapaillut naisia elämäni aikana että voin laukoa nämä faktat.

Tietenkin kaikki naiset on ihania. Ei tarvitse loukkaantua jos on erimieltä kanssani. Minulla nyt vaan on kokemusta sanoa tämä ääneen.

Kyllä jos Sirpa menee nelikymppisestä on sun kokemus liudasta sellasia bubiruusuja että🙈 Oliko kaikilla vielä pulssi? Eikä tarvitse loukkaantua mutta tämä on totuus. Sirpa on nätti nainen mutta menis mielummin kuus kun nelikymppisestä.

Muistan kun joskus deittailin nuoria parikymppisiä. Ja ennen sitä kun juttelin kaksikymppisenä vähän vaille 18-vuotiaiden kanssa, niin suurimmalla osalla oli ihan ihme käsityksiä siitä minkä näköinen minkäkin ikäinen oli.

Aluksi kun luulivat amiksessa (olin käynyt lukion ennen sitä.) että olen juuri peruskoulusta päässyt, niin kerroin että on mulla autokin ja oon käynyt lukion ja oon kakskyt, niin kuuluu: "Hyi yöök!" "Sä oot ihan kamalan vanha!" "Oot mun isoveljen ikänen, mut näytät ihan vauvalta".

Kun olin melkein kolmekymppinen niin ne juuri yliopistoon päässeet tytsyt ne vasta hassuja olikin. Todella kovaa ikärasismia, kun paljastui todellinen ikä. Heillä oli myös kummalliset kuvitelmat eri-ikäisistä ihmisistä. Esimerkiksi mun nelikymppisestä tyttöystävästä oli aluksi ihan oudot luulot. Kun paljastui että mun "ystävä" olikin oikeesti mun vaimo niin ihmettelivät että sehän näyttää paljon nuoremmalta.

Parikymppisten käsityksissä nelikymppisillä on jo harmaata ja ne.

Kyllä se teikäläisten iän arviointi on myös marketeissa ihan pielessä. Sen verran outoja henkkareiden kyselyjä saa todistaa. Kyllä Sirpa menee ihan 37-39-vuotiaasta. Sen verran nuorekas kaunis nainen että ei tässä ketjussa ole mitään sanaa alkaa pätemään asialla. Jos on niin laittaa oman kuvan tänne ja ihmetellään sitä sitten.

Mulla on kuitenkin tosi laaja otanta naisista. Sitten toi sun käsitys siitä että olen vaan juossut seksin perässä baareissa tms, on tosi halventava kuva miehistä. Kyllä mulla on naisia tuttavina, työtovereina, kavereinakin ja siskoina ja tyttärinäkin ja lapsenlapsinakin. Osaan nähdä asian laajasti. Ja sulla ei naisista ole sellaista otantaa kuin mulla on, joten mä voitin. Tajuatko?

Vierailija
56/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että ikäisensä näköinen, vaikka kyllä täytyy myöntää että hänellä on yleensä hiukset laitettu mummotyylillä joka tekee vanhemman vaikutelman.

Vierailija
57/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyyli ei vaihdu S. Selänteellä... Aina sama. No ei vaihdu kyllä mullakaan, mutta en onneksi poseeraakaan lehtien sivuilla.

Vierailija
58/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on upea nainen, tuo kuva on huono.. täällä on mammat heti innoissaan kun joku nätti ja nuorekas on kerrankin epäedukkaassa kuvassa.

Sirpa on hyvinvoinnin perikuva, näkee että huolehtii itsestään ja tekee muutakin kun makaa sipsipussi kainalossa kotisohvalla siideriä litkimässä.

Itse olen pari vuotta Sirpaa nuorempi ja toivon että näytän yhtä hyvälle parin vuoden päästä.

Siinä alla vertailupohjaa:

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/208df1c3-7bcb-44c4-9485-02a8612d5339

Vierailija
59/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän vanhemmalta. Mulla ei ole noin paljon ryppyjä. Ja näytän nuoremmalta.

48v.

Noin niinku omasta mielestä. Vai onko baarissa joku jooa sanonut?

Miksei voisi olla totta? Mun kohdalla on noin, eikä ole baarissa sanottu kun en niissä käy...

Vierailija
60/165 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanaha kettu kirjoitti:

Miehenä minulla on kokemusta sanoa että ikäistään nuoremman näköinen. Heittämällä 10-vuotta nuoremman näköinen. Kyllä Teemun kelpaa.

Sen verran olen tapaillut naisia elämäni aikana että voin laukoa nämä faktat.

Tietenkin kaikki naiset on ihania. Ei tarvitse loukkaantua jos on erimieltä kanssani. Minulla nyt vaan on kokemusta sanoa tämä ääneen.

Kyllä jos Sirpa menee nelikymppisestä on sun kokemus liudasta sellasia bubiruusuja että🙈 Oliko kaikilla vielä pulssi? Eikä tarvitse loukkaantua mutta tämä on totuus. Sirpa on nätti nainen mutta menis mielummin kuus kun nelikymppisestä.

Muistan kun joskus deittailin nuoria parikymppisiä. Ja ennen sitä kun juttelin kaksikymppisenä vähän vaille 18-vuotiaiden kanssa, niin suurimmalla osalla oli ihan ihme käsityksiä siitä minkä näköinen minkäkin ikäinen oli.

Aluksi kun luulivat amiksessa (olin käynyt lukion ennen sitä.) että olen juuri peruskoulusta päässyt, niin kerroin että on mulla autokin ja oon käynyt lukion ja oon kakskyt, niin kuuluu: "Hyi yöök!" "Sä oot ihan kamalan vanha!" "Oot mun isoveljen ikänen, mut näytät ihan vauvalta".

Kun olin melkein kolmekymppinen niin ne juuri yliopistoon päässeet tytsyt ne vasta hassuja olikin. Todella kovaa ikärasismia, kun paljastui todellinen ikä. Heillä oli myös kummalliset kuvitelmat eri-ikäisistä ihmisistä. Esimerkiksi mun nelikymppisestä tyttöystävästä oli aluksi ihan oudot luulot. Kun paljastui että mun "ystävä" olikin oikeesti mun vaimo niin ihmettelivät että sehän näyttää paljon nuoremmalta.

Parikymppisten käsityksissä nelikymppisillä on jo harmaata ja ne.

Kyllä se teikäläisten iän arviointi on myös marketeissa ihan pielessä. Sen verran outoja henkkareiden kyselyjä saa todistaa. Kyllä Sirpa menee ihan 37-39-vuotiaasta. Sen verran nuorekas kaunis nainen että ei tässä ketjussa ole mitään sanaa alkaa pätemään asialla. Jos on niin laittaa oman kuvan tänne ja ihmetellään sitä sitten.

Mulla on kuitenkin tosi laaja otanta naisista. Sitten toi sun käsitys siitä että olen vaan juossut seksin perässä baareissa tms, on tosi halventava kuva miehistä. Kyllä mulla on naisia tuttavina, työtovereina, kavereinakin ja siskoina ja tyttärinäkin ja lapsenlapsinakin. Osaan nähdä asian laajasti. Ja sulla ei naisista ole sellaista otantaa kuin mulla on, joten mä voitin. Tajuatko?

Että sinulle menis oikeasti täydestä toi hesarin kuva 37vuotiaan passissa?! Ja ei kai minun kuvani Sirpaa nuorenna vaikka näyttäisin satavuotiaalta?

Lopusta en ottanut tolkkua..