Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?
Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.
(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Ikäisensä näköinen, mutta laihuus ja auringonotto alkavat näkyä.
5-kymppisenä naisen pitäisi saada vähän lihaksia, jos niitä ei ole. Tarkoitan lihaskuntoa, en läskiä.
Plus viini ja rööki.
Vai että kulmakarvat vanhentavat Sirpaa;DDD
No, riippuu mihin vertaa. Ikä voi tulla esiin myös vaikka eleinä ja puhetyylinä, joita kuvasta ei voi aistia, mutta totuus on että kasvojen iho on hiukan ryppyinen. Paljon suoraa aurinkoa ja liian vähän ihraa ihon alla, niin on syvempää ryppyä jo noin nuorena, hoikkuuskin voi edesauttaa rypistymistä. Äitini täytti juuri 70 eikä hänellä ole tuollaisia syviä uria ollenkaan.
Tämä ketju taas osoittaa, kuinka imbesillejä naiset ovat. 80 centissäkin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän vanhemmalta. Mulla ei ole noin paljon ryppyjä. Ja näytän nuoremmalta.
48v.
Noin niinku omasta mielestä. Vai onko baarissa joku jooa sanonut?
Ihmeellinen kommentti sulla. Ei kaikki näytä ikäiseltään tai vanhemmalta. Mua on luultu nuoremmaksi teinistä lähtien. Joka paikassa.
Onko Sirpa nyt jotenkin erityisen hoikka?
Mike Monroeltahan se on näyttänyt aina.
Miehenä minulla on kokemusta sanoa että ikäistään nuoremman näköinen. Heittämällä 10-vuotta nuoremman näköinen. Kyllä Teemun kelpaa.
Sen verran olen tapaillut naisia elämäni aikana että voin laukoa nämä faktat.
Tietenkin kaikki naiset on ihania. Ei tarvitse loukkaantua jos on erimieltä kanssani. Minulla nyt vaan on kokemusta sanoa tämä ääneen.
Sirpa on hyvän näköinen kun ei ole syönyt itseään kuvottavaksi tankiksi niin kuin suurin osa ikätovereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ryppyinen. Onkohan tupakoinut? Just sillä lailla ryppyinen kuin tupakoitsijat ovat. Toisaalta aurinko ja laihuus vaikuttavat.
Hymyryppyjä, kaikilla tuossa iässä on.
Tupakkaryppyjä. Itsellä ei mitään noin pahoja vaikka poltin 26v ja olen kohta 50v.
Näyttää siltä, että viini on maistunut.
Sirpalla on huono meikki, korostaa oikein ryppyjä ja karsea vaalean punainen huulipuna, joka ei sovi kuin, pippa possulle.
Jokaisella vanhenevalla naisella pitäisi olla tytär joka suoraan sanoo, että aika on mennyt ohi tuosta tyylistä. Veera on liian nuori vielä.
Anythibg kirjoitti:
Näyttää siltä, että viini on maistunut.
Ja tupakka. Itse asiassa kuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Sirpalla on huono meikki, korostaa oikein ryppyjä ja karsea vaalean punainen huulipuna, joka ei sovi kuin, pippa possulle.
Jokaisella vanhenevalla naisella pitäisi olla tytär joka suoraan sanoo, että aika on mennyt ohi tuosta tyylistä. Veera on liian nuori vielä.
Pitäisi sen itsekin tajuta. Siihen ei tarvita tytärtä.
Teemu näyttää ikäiseltään, Sippe sen äidiltä.
Näyttää minusta suht ikäiseltään mutta on kyllä ryppyinen ja jotenkin nuupahtaneen näköinen ollut jo kauan. Luulisi että hänen rahoillaan olisi varaa hoidattaa itseään näyttääkseen freesimmältä?
Vanaha kettu kirjoitti:
Miehenä minulla on kokemusta sanoa että ikäistään nuoremman näköinen. Heittämällä 10-vuotta nuoremman näköinen. Kyllä Teemun kelpaa.
Sen verran olen tapaillut naisia elämäni aikana että voin laukoa nämä faktat.
Tietenkin kaikki naiset on ihania. Ei tarvitse loukkaantua jos on erimieltä kanssani. Minulla nyt vaan on kokemusta sanoa tämä ääneen.
Kyllä jos Sirpa menee nelikymppisestä on sun kokemus liudasta sellasia bubiruusuja että🙈 Oliko kaikilla vielä pulssi? Eikä tarvitse loukkaantua mutta tämä on totuus. Sirpa on nätti nainen mutta menis mielummin kuus kun nelikymppisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes vaaleanpunanen vaan oikeen sellanen Kikkapinkki mitä en ole tienyt olevan myynnissä sitten kasarin💄
Minä olen ruma ja läski ja vanha, mutta ei mulla tuollaisia ryppyjä ole.