Taaperoperheen isä flirttailee - Voinko vastata flirttiin
Taaperolapsiperheen komea isä on alkanut flirttailla minulle. Olen 23 ja mies on alle 40. Mies vaikuttaa minusta kiinnostuneelta. Miehen vaimo on lähdössä kuulema ulkomaille lomalle lasten kanssa. Olisiko typerää, jos ottaisin mieheen enemmän kontaktia tänään? En ole aiemmin viitsinyt, kun vaimo on ollut paikalla.
Kommentit (29)
Miksi ihmeessä haluaisit ottaa mieheen kontaktia?
Vierailija kirjoitti:
No mitä toivoisit tapahtuvan jos olisit miehen vaimo tai lapsi? Karma is a bitch.
Mutta mies itse flirttailee. Eihän hänen ole pakko olla vaimonsa kanssa. Minä olen sinkku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä toivoisit tapahtuvan jos olisit miehen vaimo tai lapsi? Karma is a bitch.
Mutta mies itse flirttailee. Eihän hänen ole pakko olla vaimonsa kanssa. Minä olen sinkku.
Ap
Jos ei haluaisi olla vaimonsa kanssa olisi mieskin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kun paneen, sittenhän sen näkee.
Veisit lapsilta isän? Aika sika olet. Flirttailla voit takaisin, mutta jätä siihen.
Se saattaa olla smalltalkkia ilman sen kummempia taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos ei haluaisi olla vaimonsa kanssa olisi mieskin sinkku.
Mutta ei välittävä mies flirttaile muille. Lapset eivät ole miehen vaan naisen. Miehen olisi helppo lähteä liitosta. Mies vaikuttaa kyllästyneeltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veisit lapsilta isän? Aika sika olet. Flirttailla voit takaisin, mutta jätä siihen.
Ei lapset ole miehen .
Älä ole naiivi. Mies hakee hupia tylsään arkeensa, siinä kaikki. Jätä omaan arvoonsa.
Taapero on ärsyttävä sana. Älkää käyttäkö.
Haluaisitko riesaksesi joidenkin pikkulasten isän, kun ikäisellesi on vapaitakin saatavilla yllin kyllin?
Provo tääkin taitaa olla, mutta juu, voit toki flirttailla takaisin, jos olet täysi k*sipää ja itsekeskeinen pikkupissis. Mutta mitä todennäköisimmin se mies ei edes flirttaille sinulle, vaan on vain normaalin ystävällieen ja avoin tyyppi, ja sinä raukka miehen puutteessasi kuvittelet jokaisen hymyn flirtiksi.
No eihän se sitten ole taaperoperheen isä, jos ei kerta ole lasten isä.
Oikeastiko haluaisit suhteeseen tuollaisen häntäheikin kanssa? Siis luuletko, että kohtelisi sinua yhtään sen kummemmkin kuin vaimoaan, kun alkaisi arki sinun kanssasi kyllästyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapset ole miehen .
Isä(hahmo) se kuitenkin niille lapsille on, elää näiden kanssa. Ei siihen aina tarvita mitään biologiaa.
Paatero kirjoitti:
Taapero on ärsyttävä sana. Älkää käyttäkö.
Tosiaan, milloin siitä lapsesta loppuu se taaperous? onko taapero 1-vai 3-vuotias? Milloin muuntuu lapseksi?
Flirtti on arkipäivän viihdettä jonka ei ole edes tarkoitus johtaa mihinkään vaan piristää siihen osallisten päivää. Flirtti nyt vaan on flirttiä eikä sitä pidä ottaa niin vakavasti, pilkettä silmään!
Ap on väsähtänyt porvoolainen. Aina samat jutut😵