Miksi monille naisille on tärkeää, että alapääkarvat on siistitty/poistettu kun ollaan naisten kesken saunassa tms.?
Välillä kuulee, että joku ei kehtaa mennä/tulla kylpylään tai saunomaan naisporukassa kun "ei ole ehtinyt edes karvoja ajella". Hävetään muille naisille sitä, että alapäässä on karvoitusta. Miksi on helpompaa esiintyä posliinina kuin luonnollisena naisena alapääkarvoituksen kera? Johtuuko se jotenkin siitä, että jos tosi siistitty karvoitus tai posliini niin koetaan olevansa laadukkaampi, nuorempi ja seksielämä laadukas. Eli kääntäen, alapääkarvallinen nainen on huono sängyssä ja tuskin mieskään on tyytyväinen?
Kommentit (114)
Minä sheivaan vain ja ainoastaan siksi että itse haluan. Yleisissä saunoissa en käy ja ainut joka alapään näkee on mieheni, joka itseasiassa pitäisi enemmän karvaisemmasta mallista. Mutta minunhan tuo värkki on j minulla on se oikeus värjätä vaikka vihreäksi halutessani.
Aikovat harrastaa haureutta oikein koko porukalla.
Itse siistin alapään karvat saksilla. Kutitus on sietämätöntä kun sheivatut karvat kasvavat takaisin, kerran menin tuon virheen tekemään. Ei tulisi mieleenikään arvostella muiden tapaa trimmata tai olla trimmaamatta alapäätään, eikä saunassa muutenkaan toisten paikkoja kurkita. Ihmeellisiä ongelmia täällä joillakin.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvattomuuden vaatiminen aikuisilta naisilta on sairasta. ainoa ryhmä joilla ei sheivattavia alapää-, kainalo- ja säärikarvoja ole ovat esiteini-ikäiset lapset. miksi aikuisten naisten pitäisi olla heidän kanssaan yhteneväisiä? kyse ei ole perushygieniasta, koska miehiltä ei samaa vaadita.
Ei kai sitä kukaan vaadi. Mutta itse ainakin tykkään ajella juuri nuo em. alueet. Jos annan rehottaa, tulee heti semmoinen olo että en ole "puhdas". Enkä esim. pysty nauttimaan suuseksistä vastaanottavana osapuolena, jos tiedän että miehen pitää painaa kasvonsa mun sänkeen/puskaan.
Mulle sheivaus on vain osa omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. N43
Taas yksi kunnolla aivopesty.
Kannattaa lähteä ihan alkeista liikkeelle eli siitä, että pesee itseään riittävästi (ei LIIKAA). Lisäksi tunnustaa, että ihminen tuoksuu jollekin muulle kuin hajuttomalla tai pesuaineelle. Kolmanneksi se, että häpykarvoitus on sukukypsyyden ja eroottisen naisellisen naisen yksi tunnusmerkki. Karvattomia ovat vain sairaat, mummot ja lapset. Oletko sinä jokin heistä?
Jos sun mielestä kusenhajuiset pillukarvat on normaali "ihmisen tuoksu", niin onnea sun parisuhteelle. :)
Joo, uskotaan että tottakai sinulla on parempi parisuhde kuin kenelläkään koska posliini! Luonnolliset naiset haisevat ja heillä on ankea elämä. He ovat myös kateellisia ihanan seksikkäille ja laadukkailla karvattomille naisille!!
Eiku... :)
Sanotaanko, että kertoo jotain miehenkin laadusta jos kokee että luonnollisessa naisessa olisi jotain trimmaamisen varaa ennenkuin on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
.. mutta vaginan pitäisi muistuttaa vauvan vastaavaa. Onhan tämmöinen ihan naurettavaa.
Ei ristus taas tätä p*skaa. Aikuisen naisen p*llu ei muistuta pienen lapsen alpäätä vaikka mitä tekisi. En edes ymmärrä mistä tämä kuvitelma on naisille tullut.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvattomuuden vaatiminen aikuisilta naisilta on sairasta. ainoa ryhmä joilla ei sheivattavia alapää-, kainalo- ja säärikarvoja ole ovat esiteini-ikäiset lapset. miksi aikuisten naisten pitäisi olla heidän kanssaan yhteneväisiä? kyse ei ole perushygieniasta, koska miehiltä ei samaa vaadita.
Ei kai sitä kukaan vaadi. Mutta itse ainakin tykkään ajella juuri nuo em. alueet. Jos annan rehottaa, tulee heti semmoinen olo että en ole "puhdas". Enkä esim. pysty nauttimaan suuseksistä vastaanottavana osapuolena, jos tiedän että miehen pitää painaa kasvonsa mun sänkeen/puskaan.
Kannattaa lähteä ihan alkeista liikkeelle eli siitä, että pesee itseään riittävästi (ei LIIKAA). Lisäksi tunnustaa, että ihminen tuoksuu jollekin muulle kuin hajuttomalla tai pesuaineelle. Kolmanneksi se, että häpykarvoitus on sukukypsyyden ja eroottisen naisellisen naisen yksi tunnusmerkki. Karvattomia ovat vain sairaat, mummot ja lapset. Oletko sinä jokin heistä?
....
Jos sun mielestä kusenhajuiset pillukarvat on normaali "ihmisen tuoksu", niin onnea sun parisuhteelle. :)
Jos sinun karvat haisevat kuselle, niin suosittelisin panostamaan perushygieniaan.
En ole lukenut kaikkia, mutta paljastanpa omat ajelutottumukseni. Ajelen bikinirajat (eli siis sen mitä pikkarit eivät peitä), lyhennän häpykarvoitusta hieman ja ajan kainalot koska olen tottunut niin tekemään ja näin oloni on siistein ja naisellisin mieheni kanssa. Ja en ala kasvattamaan karvoja erityisesti naisten saunailtoja varten takaisin.
Tosin gynekologille mennessä annan karvan kasvaa vähän enemmän, jotenkin en halua, että näytän, että juuri gyneä varten trimmaisin karvoitustani :D
minulla kasvaa myös muutama hassu vatsakarva, on kasvanut teinistä asti ja ne nypin/ajan ehdottoman tarkasti nimenomaan muita ihmisiä varten. Mieheni siis tuntee kehoni ja karvoitukseni ja sitä rakastaa, mutta muille naisille en halua paljastaa vatsakarvojen kasvua, eli sen osalta välitän kyllä miltä kroppani näyttää ulkopuolisten silmissä. Voisihan joku juoruämmä kiusatakseen kertoa koko kylälle miehisistä karvoistani, en ole niiden kanssa ihan niin sinut kuin pitäisi.
Sitä en sitten tiedä ajaako joku ihan posliiniksi nimenomaan muita naisia varten, ehkä joku sinkkulesbo voi ajaakin, heteronaiset ovat varmaan ajelleet ihan omien miestensä iloksi. Olen minäkin joskus ajanut. Ei se ole niin, että on vain niitä jotka ajavat kaiken ja niitä, jotka antavat karvan kasvaa luonnollisesti. Varmaan moni ihan vaihtelun vuoksi kokeilee eri "malleja".
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....
Jos sinun karvat haisevat kuselle, niin suosittelisin panostamaan perushygieniaan.
En tiedä haisevatko, sillä mun häpyhuulilla ei ole ollut karvoja n. 28 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.
Sini, 18
Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30
Sinä nyt oletkin vanha huruakka. Sini, 18
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskotaan että tottakai sinulla on parempi parisuhde kuin kenelläkään koska posliini! Luonnolliset naiset haisevat ja heillä on ankea elämä. He ovat myös kateellisia ihanan seksikkäille ja laadukkailla karvattomille naisille!!
Eiku... :)
Sanotaanko, että kertoo jotain miehenkin laadusta jos kokee että luonnollisessa naisessa olisi jotain trimmaamisen varaa ennenkuin on tyytyväinen.
Mä en ole edes mun miesystävältä kysynyt, miten se preferoi mun alapään karvoituksen tilaa. Se on mun alapää ja karvattomuus on mun oma valinta. En kasvattaisi vaikka mies pyytäisi, en pidä karvoista "siellä".
Mutta kylläpä tuo siellä viihtyy, että ei vissiin karvattomuus ainakaan häiritse. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.
Sini, 18
Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30
Mä tykkään jos mies on ajellut ja siistinyt karvansa. En tiennyt tätäkään aiemmin kunnes nykyiseni kanssa joka ajaa siis karvansa.
Eikä olla teinejä vaan 43 ja 47 vuotiaat :)
Mutta kylpylöissä en kyllä tsekkaile muiden naisten karvoja.
Minä siistin alapäätä vähän normaalia enemmän tässä taannoin, kun oli "pakollinen" saunareissu naisporukalla. Tein sen ns. ryhmäpaineen vuoksi, porukassa oli aika nuorta sakkia ja olin muka saanut päähäni, että kaikilla on varmasti posliini tai jonkinlainen kiitorata. Noh, lopputulema oli se, että kenenkään alapäätä en edes vahingossakaan vilkaissut, eli en tiedä mikä oli todellisuus. Enkä muuten usko että kukaan katsoi minunkaan tussua, että onko siellä karvat/ei karvoja, mikä pituus/malli.
Kuulostaa oudolta varmaan, että kenenkään alapäätä en nähnyt, vaikka alasti saunottiin ja peseydyttiin, mutta eipä vaan sattuneet silmät vaeltelemaan kenenkään intiimialueissa. Jotenkin minusta tuntuu, että tyypit jotka kommentoivat toisten alapääkarvoitusta, vartavasten kyyläävät toisia ja hakevat silmillään katsottavaa, eli ei ole oikein tervettä.
Kylläpä näkyy toisten ajalutottumukset hiertävän palstamammoja. Jos aikuisen naisen alapäätä ei erota lapsen alapäästä kuin karvojen avulla niin täytyy olla näössä vikaa.
Samasta syystä kun en ihmisten ilmoille lähde tukka takussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä siistin alapäätä vähän normaalia enemmän tässä taannoin, kun oli "pakollinen" saunareissu naisporukalla. Tein sen ns. ryhmäpaineen vuoksi, porukassa oli aika nuorta sakkia ja olin muka saanut päähäni, että kaikilla on varmasti posliini tai jonkinlainen kiitorata. Noh, lopputulema oli se, että kenenkään alapäätä en edes vahingossakaan vilkaissut, eli en tiedä mikä oli todellisuus. Enkä muuten usko että kukaan katsoi minunkaan tussua, että onko siellä karvat/ei karvoja, mikä pituus/malli.
Kuulostaa oudolta varmaan, että kenenkään alapäätä en nähnyt, vaikka alasti saunottiin ja peseydyttiin, mutta eipä vaan sattuneet silmät vaeltelemaan kenenkään intiimialueissa. Jotenkin minusta tuntuu, että tyypit jotka kommentoivat toisten alapääkarvoitusta, vartavasten kyyläävät toisia ja hakevat silmillään katsottavaa, eli ei ole oikein tervettä.
Kyllä sen vaan huomaa ilman erityistä kyttäämistäkin. Kyllä sitä alaviistoonkin pitää katsoa ettei kompuroi tms. Ainakin sen huomaa selvästi jos joku on tummakarvainen ja täysin luomu, silloin on yleensä selvästi erottuva tumma karvakolmio jalkovälissä kun taas joku 18-v Sini on yhtä valkaistua vaaleaa jalkaa nilkasta kaulaan asti.
Mutta aika säälittävä suoritus sinulta muuten, heti ryhmäpaineen perässä pillu kalkkunaksi. Ikäänkuin aikuinen vanhempi nainen kokisi olevansa huonompi kuin nuori ja siten yrittää matkia ja saada hyväksyntää _karvattomalla pillullaan_. Tässäkin kaiketi pohjalla alitajuisuus olla naisten keskuudessa se nuorekkain ja miehille kelpaavin/houkuttelevin?
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun en ihmisten ilmoille lähde tukka takussa.
Niin siis kampaatko alapääkarvat vai tarkoitatko, että ajelet itsesi kaljuksi aina kun lähdet "ulos"?
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan välitä. En ole ikinä tällaista väitettä kuullut.
Jos joku sanoo noin, tarkoittaa hän sosiaalista painetta siihen että häpykarvat eivät saa näkyä lahkeesta. Sehän ei liity seksiin eikä häpykarvoihin muuten.
Toinen syy on se, että säärikarvat hävettävät ja syy taas sosiaalinen paine, ei seksi.
Yleensä käsitys lienee se, että häpykarvalliset naiset ovat sängyssä villimpiä. Häpykarvojen neuroottinen poistaminen vihjaa siitä, että kokee pakkoa seurata muotia, ei uskalla heittäytyä ja olla estoton.
Ei todellakaan pidetä karvallisia naisia villimpinä. Karvaisuushan kertoo pikemminkin päinvastaista, ei olla koskaan oltu kiinnostuneita oamsta alapäästään tai että mitä seillä karvojen alla edes on. Tai että minkälaista sinne on mennä miehen antamaan suuseksiä. Eli todennäköisemmin karvalliset ovat estyneempiä kuin villimpiä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ainakin olet sairas tai vähintäänkin rajoittunut ja kompleksinen. Kovin on kapea näkemys siitä, miten karvojen "kuuluisi" olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut kaikkia, mutta paljastanpa omat ajelutottumukseni. Ajelen bikinirajat (eli siis sen mitä pikkarit eivät peitä), lyhennän häpykarvoitusta hieman ja ajan kainalot koska olen tottunut niin tekemään ja näin oloni on siistein ja naisellisin mieheni kanssa. Ja en ala kasvattamaan karvoja erityisesti naisten saunailtoja varten takaisin.
Tosin gynekologille mennessä annan karvan kasvaa vähän enemmän, jotenkin en halua, että näytän, että juuri gyneä varten trimmaisin karvoitustani :D
minulla kasvaa myös muutama hassu vatsakarva, on kasvanut teinistä asti ja ne nypin/ajan ehdottoman tarkasti nimenomaan muita ihmisiä varten. Mieheni siis tuntee kehoni ja karvoitukseni ja sitä rakastaa, mutta muille naisille en halua paljastaa vatsakarvojen kasvua, eli sen osalta välitän kyllä miltä kroppani näyttää ulkopuolisten silmissä. Voisihan joku juoruämmä kiusatakseen kertoa koko kylälle miehisistä karvoistani, en ole niiden kanssa ihan niin sinut kuin pitäisi.
Sitä en sitten tiedä ajaako joku ihan posliiniksi nimenomaan muita naisia varten, ehkä joku sinkkulesbo voi ajaakin, heteronaiset ovat varmaan ajelleet ihan omien miestensä iloksi. Olen minäkin joskus ajanut. Ei se ole niin, että on vain niitä jotka ajavat kaiken ja niitä, jotka antavat karvan kasvaa luonnollisesti. Varmaan moni ihan vaihtelun vuoksi kokeilee eri "malleja".
Gynekin voisi arvostaa trimmaamista, paljon helpompi tehdä tutkimusta jos ei tarvitse viidakkoveistä.
Kyllä kuule ihan osaan hoitaa pesuni. :) Käytän alapäähän intiimipesuun tarkoitettua pesuvaahtoa ja nukun ilman alushousuja. Eka ja vika hiivatulehdus oli melkein 30 vuotta sitten.
Se, että sinä haluat antaa karvojesi lepattaa tuulenviressä, ei tarkoita sitä, että minun tulisi tehdä samoin. Minä pidän alapäästäni (lähes) karvattomana (jätän häpykummulle pienen, trimmatun tupsun) ja olen sheivannut sitä säännöllisesti 16-vuotiaasta asti, sinkkuna tai parisuhteessa ollessani.