Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monille naisille on tärkeää, että alapääkarvat on siistitty/poistettu kun ollaan naisten kesken saunassa tms.?

Vierailija
11.01.2019 |

Välillä kuulee, että joku ei kehtaa mennä/tulla kylpylään tai saunomaan naisporukassa kun "ei ole ehtinyt edes karvoja ajella". Hävetään muille naisille sitä, että alapäässä on karvoitusta. Miksi on helpompaa esiintyä posliinina kuin luonnollisena naisena alapääkarvoituksen kera? Johtuuko se jotenkin siitä, että jos tosi siistitty karvoitus tai posliini niin koetaan olevansa laadukkaampi, nuorempi ja seksielämä laadukas. Eli kääntäen, alapääkarvallinen nainen on huono sängyssä ja tuskin mieskään on tyytyväinen?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti täysin eri ikäluokkaa mutta ei kiinnosta toisten tuherot eikä minun karvoitukseni kuulu kenellekään. 

Vierailija
22/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahina kuuluu tänne asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ahkerat ja menestyvät naiset sheivaavat ja ne, jotka makaavat sohvalla, eivät viitsi vaivautua.

Niin, kertooko se jotain hygieniasta, terveellisistä elämäntavoista jne jos ei viitsi edes karvojaan poistaa?

Ei kerro. Ihmisellä on karvat tietyissä paikoissa ihan luonnostaan, eivätkä ne aiheuta tulehduksia, päinvastoin. Sen sijaan pakkomielteinen sheivaaminen on omituista.

Vierailija
24/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tajua. Kuitenkin sitten silmiin ja päähän niitä karvoja lisäillään isolla rahalla. Tissien kohdalle laitetaan muovipusseja, mutta vaginan pitäisi muistuttaa vauvan vastaavaa. Onhan tämmöinen ihan naurettavaa.

Etkö erota vauvaa aikuisesta ilman karvoja? Kurkkaatko aina housuun jotta ikä selviää?

Vierailija
25/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.

Sini, 18

Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30

Vähän tuntuu ettet lähetyssaarnaajaa kummempaa tuttavuutta koskaan teekkään, sen takia ei haittaa vaikka miehen vehje olisi viidakon keskellä piilossa.

Vierailija
26/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vehkeen koko miehillekin erityisen tärkeää saunassa.

Sama ilmiö kyseessä.

Vierailija
27/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas sitten sellainen asia, että miksi ex-tyttöystäväni sheivasi alapäänsä lähtiessään tyttöporukalla laivalle? Ei oikein osannut selittää asiaa minulle, hämmentyi. Olikohan tässä syytä epäillä että kenelle sitä värkkiä siellä reissussa näytetään, vai onko kyse tosiaan pelkästään siitä että on kavereiden edessä siisti?

Vierailija
28/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se vähän hygieenian tasosta, jos haarojen välissä rehottaa kusella marinoitu reuhka. Ikäloput kolmekymppiset eivät tätä tajua.

Vierailija
29/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yttrytr kirjoitti:

Kertokaapas sitten sellainen asia, että miksi ex-tyttöystäväni sheivasi alapäänsä lähtiessään tyttöporukalla laivalle? Ei oikein osannut selittää asiaa minulle, hämmentyi. Olikohan tässä syytä epäillä että kenelle sitä värkkiä siellä reissussa näytetään, vai onko kyse tosiaan pelkästään siitä että on kavereiden edessä siisti?

Kyllä, kyse voi hyvinkin olla tosiaan pelkästään siitä. Minä sheivaan säännöllisesti, riippumatta missä porukassa liikun. 

Vierailija
30/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

yttrytr kirjoitti:

Kyllä, kyse voi hyvinkin olla tosiaan pelkästään siitä. Minä sheivaan säännöllisesti, riippumatta missä porukassa liikun. 

Tämäpä ei sheivannutkaan säännöllisesti, siksi ihmettelinkin.

Vierailija
31/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ahkerat ja menestyvät naiset sheivaavat ja ne, jotka makaavat sohvalla, eivät viitsi vaivautua.

Ai,en ole tiennytään että ahkeruus ja menestys tarkistetaan nykyisin naisten alapäästä.Joskus yläpää oli tärkeämpi.Ja olen sohvalla kaikkine karvoineni

Vierailija
32/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.

Sini, 18

Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30

Olet ihan eri sukupolvea etkä ymmärrä nuorten juttuja. Laita nyt vaan ne mummoalkkarit jalkaan, itsellä sexyt stringit arkenakin.

Sini

Käyn monta kertaa viikossa eteläsuomalaisen keskisuuren kaupungin uimahallissA ja yhtään posliinia en ole pesuhuoneessa tai saunasa nähnyt. Kaikki sukupolvet ovat edustettuina.

Pukuhuoneessa niitä strigejäkään ei juuri ole näkynyt.

Joten mene sinä posliinistrigipimppa selittelemään niille, jotka ei itse ole nähneet.

Jos käyt yleensäkään uimahallissa, ei taida elämänhallinta olla ihan kunnossa.

Vierailija
33/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää säärikarvani ne ovat paksut ja tummat, ei häpykarvani vaikka nekin ovat paksut ja tummat.

Eli en aja alapääkarvoja, siistin ne lyhyemmäksi.

Lisäksi jos ajelisin kaikki olisin vielä enemmän nolo koska pelkäisin, että toinen sisäinen häpyhuuleni näkyisi, se näes on teini-iästä alkaen ollut isompi ja tulee isojen häpyhuulten yli. Hankautuukin jos olen täysin ilman karvoja.

Se sängen kutitus minulle ja punaisten näppylöiden runsaus ajettuna ei ole kenellekkään kaunista katsottavaa.

Minä olen lähes sokea ilman laseja, joten en edes näe jos joku alaosastoani töllää, joten mitä väliä.

Minä pidän kun sisemmät häpyhuulet tulevat esille.

M46

Vierailija
34/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua miten te voitte mennä tuon ”Sini 18” -trollauksen HALOO??? :D Valoja päälle

Koska täällä pyörivien naisten ÄO on keskimäärin vasemman jalan saappaan numeron suuruinen.

Vierailija
35/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu käy naisten saunoissa...

Vierailija
36/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vehkeen koko miehillekin erityisen tärkeää saunassa.

Sama ilmiö kyseessä.

Onko? Minulla on varsin vaatimattoman näköinen veitikka lepoasennossa, mutta ei se minulle ole erityisen tärkeää. Tiedän nimittäin, että jos menen saunaan, missä on paljon muitakin miehiä, niin olen varmaankin pannut enemmän kuin muut miehet yhteensä erilaisia naisia. Ja kai miehessä on jotain hompahtavaa, jos toisen miehen vehkeen koko kiinnostaa.

Eräs entinen tyttikseni opiskeli ulkomailla ja kielloistani huolimatta ajeli alapäänsä nairettavan näköiseksi poslariksi. Syyksi kertoi juuri sen häpeän tunteen, jos on karvoja ja muilla ei, kun menee uimaan/saunaan. Sanoin sitten, että laskepas joku kerta monellako aikuisella naisella oikeasti on poslari ja monella naturelli karvoitus. Kas kummaa, alkoikin hävetä omaa poslaria, kun olikin vähemmistössä.

Suomalaiset naiset nyt muutenkin ovat jälkeenjääneitä karvojen ajelussa. Muualla isossa maailmassa kun valtaosa julkkiksistakin ovat jo aivan naturelleja, niin täällä ei sellaista läskimörssäriä olekaan, joka ei edes harkitsisi alapään karvojen ajelua, että näyttäisi miehen silmään houkuttelevammalta.

Minä en ole sen jälkeen edes suostunut panemaan karvatonta pllua, kun täytin 20v ja olen pannut todella paljon ja monia naisia. Karvat ne olla pitää.

Vierailija
37/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tajua. Kuitenkin sitten silmiin ja päähän niitä karvoja lisäillään isolla rahalla. Tissien kohdalle laitetaan muovipusseja, mutta vaginan pitäisi muistuttaa vauvan vastaavaa. Onhan tämmöinen ihan naurettavaa.

Tiedätkö edes mikä on vagina? Se yleensä ei ole karvainen, ja vauvojen sellaisia on harva edes nähnyt.

Vierailija
38/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset meikkaa, jos eivät muiden silmää miellyttääkseen?

Vierailija
39/114 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomana on puhtaampi oli.Ei liity miehiin eikä toisiin naisiin mitenkään vaan omaan oloon.

Vierailija
40/114 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää säärikarvani ne ovat paksut ja tummat, ei häpykarvani vaikka nekin ovat paksut ja tummat.

Eli en aja alapääkarvoja, siistin ne lyhyemmäksi.

Lisäksi jos ajelisin kaikki olisin vielä enemmän nolo koska pelkäisin, että toinen sisäinen häpyhuuleni näkyisi, se näes on teini-iästä alkaen ollut isompi ja tulee isojen häpyhuulten yli. Hankautuukin jos olen täysin ilman karvoja.

Se sängen kutitus minulle ja punaisten näppylöiden runsaus ajettuna ei ole kenellekkään kaunista katsottavaa.

Minä olen lähes sokea ilman laseja, joten en edes näe jos joku alaosastoani töllää, joten mitä väliä.

Minä pidän kun sisemmät häpyhuulet tulevat esille.

M46

Minäkin.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi