Miksi monille naisille on tärkeää, että alapääkarvat on siistitty/poistettu kun ollaan naisten kesken saunassa tms.?
Välillä kuulee, että joku ei kehtaa mennä/tulla kylpylään tai saunomaan naisporukassa kun "ei ole ehtinyt edes karvoja ajella". Hävetään muille naisille sitä, että alapäässä on karvoitusta. Miksi on helpompaa esiintyä posliinina kuin luonnollisena naisena alapääkarvoituksen kera? Johtuuko se jotenkin siitä, että jos tosi siistitty karvoitus tai posliini niin koetaan olevansa laadukkaampi, nuorempi ja seksielämä laadukas. Eli kääntäen, alapääkarvallinen nainen on huono sängyssä ja tuskin mieskään on tyytyväinen?
Kommentit (114)
Ei siitä kukaan välitä. En ole ikinä tällaista väitettä kuullut.
Jos joku sanoo noin, tarkoittaa hän sosiaalista painetta siihen että häpykarvat eivät saa näkyä lahkeesta. Sehän ei liity seksiin eikä häpykarvoihin muuten.
Toinen syy on se, että säärikarvat hävettävät ja syy taas sosiaalinen paine, ei seksi.
Yleensä käsitys lienee se, että häpykarvalliset naiset ovat sängyssä villimpiä. Häpykarvojen neuroottinen poistaminen vihjaa siitä, että kokee pakkoa seurata muotia, ei uskalla heittäytyä ja olla estoton.
Tykkään pitää posliinia/siistittyä karvoitusta, minusta rehottava puska on kamala enkä halua kenenkään näkevän minulla semmoista, enkä halua itsekkään semmoista katsella.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan välitä. En ole ikinä tällaista väitettä kuullut.
Jos joku sanoo noin, tarkoittaa hän sosiaalista painetta siihen että häpykarvat eivät saa näkyä lahkeesta. Sehän ei liity seksiin eikä häpykarvoihin muuten.
Toinen syy on se, että säärikarvat hävettävät ja syy taas sosiaalinen paine, ei seksi.
Yleensä käsitys lienee se, että häpykarvalliset naiset ovat sängyssä villimpiä. Häpykarvojen neuroottinen poistaminen vihjaa siitä, että kokee pakkoa seurata muotia, ei uskalla heittäytyä ja olla estoton.
Niin joo, ja mua ei kiinnosta myöskään omat eikä muiden säärikarvat, kainalokarvat, kulmakarvat, hiuskarvat, eikä perskarvat. Ihan muissa asioissa on omat kiinnostuksenkohteet.
Karvakeskustelut on siitä hyviä että niille saa nauraa. Harmi ettei kuvia mutta hauskaa näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.
Sini, 18
Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30
Olet ihan eri sukupolvea etkä ymmärrä nuorten juttuja. Laita nyt vaan ne mummoalkkarit jalkaan, itsellä sexyt stringit arkenakin.
Sini
Käyn monta kertaa viikossa eteläsuomalaisen keskisuuren kaupungin uimahallissA ja yhtään posliinia en ole pesuhuoneessa tai saunasa nähnyt. Kaikki sukupolvet ovat edustettuina.
Pukuhuoneessa niitä strigejäkään ei juuri ole näkynyt.
Joten mene sinä posliinistrigipimppa selittelemään niille, jotka ei itse ole nähneet.
Strigi
:)
Mä en ajele mitään enkä häpeä mitään. Ei kiinnosta ajella toisten takia omia karvoja. Mies ei valita, Jos valittaisi ei ois mun mies kun en kuitenkaan jaksaisi loppuelämäni kenenkään toisen takia karvoja ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.
Sini, 18
Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30
Minä sheivaan vain kaulasta ylöspäin. M32
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo varmaan tarkoittaa sääri- ja ehkä kainalokarvojakin. En ole koskaan nähnyt yhteissaunoessa kellään kaverilla tai tutulla posliinia, enkä kyllä haluaisi nähdäkään.
Vuodenvaihteessa huomasi kylpyässäkin että alapääkarvojen ajelu on selvästi vähentynyt. Moni ei sheivaa edes bikinirajoja koska moni nykyinen uimapukumalli sallii ajelemattomuuden.
Onko tämä totta, itse en tiedä kun en käy uimahalleissa? Paljon puhutaan edelleen naisen siisteydestä eli käytännössä karvattomuudesta. OIkeasti, 20-30v nuoret naiset puska alapäässä? Vai pelkästään mummoilla?
No miksi naisille tärkeää ne ripsien pidennysket,rakennekynnet... niitä miehet ei edes huomaa ikinä.
No toisten naisten takia, se on kilpailua aina.
karvattomuuden vaatiminen aikuisilta naisilta on sairasta. ainoa ryhmä joilla ei sheivattavia alapää-, kainalo- ja säärikarvoja ole ovat esiteini-ikäiset lapset. miksi aikuisten naisten pitäisi olla heidän kanssaan yhteneväisiä? kyse ei ole perushygieniasta, koska miehiltä ei samaa vaadita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini, 18
Mun mies trimmaa häpykummulta ja ajelee kiveksensä. Paljon helpompaa mulle suuseksiä ajatellen kun ei tarvitse macheten kanssa lähteä hakemaan niitä erogeenisiä alueiltä sieltä puskan keskeltä...
Samoin ajelee kainalokarvansa, ihan hygieniasyistä. Ei haise koskaan hieltä.
Vierailija kirjoitti:
karvattomuuden vaatiminen aikuisilta naisilta on sairasta. ainoa ryhmä joilla ei sheivattavia alapää-, kainalo- ja säärikarvoja ole ovat esiteini-ikäiset lapset. miksi aikuisten naisten pitäisi olla heidän kanssaan yhteneväisiä? kyse ei ole perushygieniasta, koska miehiltä ei samaa vaadita.
Ei kai sitä kukaan vaadi. Mutta itse ainakin tykkään ajella juuri nuo em. alueet. Jos annan rehottaa, tulee heti semmoinen olo että en ole "puhdas". Enkä esim. pysty nauttimaan suuseksistä vastaanottavana osapuolena, jos tiedän että miehen pitää painaa kasvonsa mun sänkeen/puskaan.
Mulle sheivaus on vain osa omasta ulkonäöstä huolehtimisesta. N43
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä kukaan vaadi. Mutta itse ainakin tykkään ajella juuri nuo em. alueet. Jos annan rehottaa, tulee heti semmoinen olo että en ole "puhdas". Enkä esim. pysty nauttimaan suuseksistä vastaanottavana osapuolena, jos tiedän että miehen pitää painaa kasvonsa mun sänkeen/puskaan.
Taas yksi kunnolla aivopesty.
Kannattaa lähteä ihan alkeista liikkeelle eli siitä, että pesee itseään riittävästi (ei LIIKAA). Lisäksi tunnustaa, että ihminen tuoksuu jollekin muulle kuin hajuttomalla tai pesuaineelle. Kolmanneksi se, että häpykarvoitus on sukukypsyyden ja eroottisen naisellisen naisen yksi tunnusmerkki. Karvattomia ovat vain sairaat, mummot ja lapset. Oletko sinä jokin heistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan vaadi mutta en ymmärrä miksi se voi jotain alkaa suututtamaan tai edes kummemmin mietityttämään miksi joku pitää toisenlaista karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä ihan alkeista liikkeelle eli siitä, että pesee itseään riittävästi (ei LIIKAA). Lisäksi tunnustaa, että ihminen tuoksuu jollekin muulle kuin hajuttomalla tai pesuaineelle. Kolmanneksi se, että häpykarvoitus on sukukypsyyden ja eroottisen naisellisen naisen yksi tunnusmerkki. Karvattomia ovat vain sairaat, mummot ja lapset. Oletko sinä jokin heistä?
Eiköhän jokaisella ole oikeus tehdä omille karvoilleen niinkuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisella ole oikeus tehdä omille karvoilleen niinkuin haluaa.
Toki, mutta ainakaan mitään hygienasta, seksikkyydestä tai pakollisuudesta on turha paasata. Mietipä kuinka haitallista nuorilla ja lapsille on jos tytöt jo pienestä alkaen oppivat TÄSSÄKIN asiassa etteivät kelpaa luonnollisena?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kuitenkin ajella omat karvat jos haluaa? Ei kun hetkinen enhän mä tarvi siihen kenenkään lupaa.
Eikai kukaan ole väittänyt että sheivaus olisi pakollista? Ja seksikkyys on katsojan silmissä, osa syttyy karvoista osa karvattomista.
Tuntisin oloni noloksi pelleksi, mikäli menisin saunaan yhtään enenkään kanssa karvat ajeltuna. En ajele niitä koskaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet karvoistani, tärkeintä on etten tunne itseäni noloksi pelleilijäksi alakerta paljaana.