”Kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen.” Miksi tällainen?
En ole koskaan ennen törmännyt tähän. Onko yleistäkin? Miksi ei heti julkaista?
Kommentit (39)
Olet käyttänyt jotain kiellettyä sanaa esim
M aa h an m uu tto
Ei mene läpi. Yritä pilkuttaa vaikeat sanat. Tosin niitä saa kyllä arvailla.
En ole mielestäni käyttänyt mitään kiellettyä sanaa. Olen hyvin liberaali. En ikinä kirjoittaisi tuollaisia. Ap
Joskus tuli vaikka kirjoitin ihan tavallisen neutraalin vastauksen. Ei julkaistu.
Kirjoita uudelleen mutta korvaa kielletty sana jollain toisella. Jos et voi korvata, kirjoita se väärin niin ei jää suodattimeen.
Olen kirjoittanut kommenttia maahanmuuttajista mutta sitä ei julkaistu. Oli ihan asiallinen teksti. Sananvapaus pitäisi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Testaan:
Koulukiusaaja
Ei siis ollut tämä sana. En siis ymmärrä. Se on ainoa, joka olisi jostain syystä voinut olla kiellettyjen sanojen listalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni käyttänyt mitään kiellettyä sanaa. Olen hyvin liberaali. En ikinä kirjoittaisi tuollaisia. Ap
Uskon että olet, mutta tällä palstalla myös tavalliset sanat voivat olla kiellettyjä. Vöhän aikaa sitten sana "Oulun" oli kiellettyjen listalla.
Juu useamman kerran käynyt noin vaikka olen kirjoittanut asiallisen viestin.
Joo, niitä ei koskaan julkaista. Tai sitten ne lähetetään pulupostina Brysseliin käännettäväksi kaikille EU-kielille ja sitten kaikkiin jäsenmaihin tarkistettavaksi.
Saattaahan tuossa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Juu useamman kerran käynyt noin vaikka olen kirjoittanut asiallisen viestin.
Sama. Turhauttavaa.
Se sanojen kirjo on hämmästyttävä... Ei voi koskaan tietää mikä on kiellettyä.
Ja aina ei tule ajatelleeksi, että joku sana on kielletty.
Kirjoittaa vaikka jostain tyyliin meikkivoiteesta ja ilmaisee väärin, että oma ihonväri (heh, meneeköhän) läpi) hiukan tummempi kuin monella suomalaisella ja pyytää vinkkejä hyvistä tuotteista, mutta ilmaisee asian väärin, niin "julkaistaan hyväksynnän jälkeen" = ei koskaan julkaista.
Kannattaa aina co-paste se oma kommentti jos yhtään pidemmän kirjoittaa, niin voi sitten pohtia että mikä menikään pieleen ja muotoilla muutoin
Olisi kätevää kun olisi lista kielletyistä sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kätevää kun olisi lista kielletyistä sanoista.
Joko Arabianranta on sallittu?
Miksi tällainen ilmaus? Miksi ei voi suoraan sanoa, että hyväksyntää on turha odotella?
jos haluat testa, niin vaikkapa sanalla i-d-i-o-o-t-t-i saa ton viestin.
Hahhaa,
Kirjoitin että täällähän oli kielletty se sana, jota käytetään siitä tahosta joka valvoo mitä täällä saa kirjoittaa.
Näköjään ei OLLUT vaan ON. Eli m o d e.
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa,
Kirjoitin että täällähän oli kielletty se sana, jota käytetään siitä tahosta joka valvoo mitä täällä saa kirjoittaa.
Näköjään ei OLLUT vaan ON. Eli m o d e.
Joo, m o d e on paha sana, ei saa kirjoittaa eikä puhua. Hyi hyi sinä tuhma ihminen!
Se tarkoittaa sellaista kommenttia jota ei julkaista.