Olen päättänyt alkaa Europarlamentti ehdokkaaksi.Tässä teesejäni ja roolejani.Minulla on hyvä mahdollisuus sinne päästä.
Minun mielestä tärkeää pitää huolta vähäosaisista. Otetaan huomioon talvisodan sankarit ja kaikki, jotka elävät sosiaalturvan alapuolella. Suomessa työtön tienää vähintään 1256-2086 e/kk, kun saa työllistämistukea ja sosiaalivirastosta toimentuletukea. Näistä en aio leikata europarlamentissa.
Toiseksi kiinnitän huomiota ruoan hinnan nostamiseen. Koska hinnan noston myötä saamme suomeen lisää verotuloja ainakin 2,5-4 miljaardia euroa. Nsotan samalla yhdeksi teesikseni että saamme suomessa puhtaan ilman. Puhtaan ilman saamme, kun alamme käyttämään fossiilisen hiilen sivusta uutta auringonenergian liikasähköä, jota tuotetaan aivan liikaa.
Teesin aion myös ottaa esille sen että, kun saamme suomessa liikennevaloja kaupunkeihin, niiin niissä täytyisi olla suodatin. Suodatin voisi olla keltainen.
Jotta bussi kulkee myös aamulla , niin täytyy ostaa sitä pullovetta vähän, jotta renkailla ei sitten mennä enää vaan aurongonenerkialla.
Mitäs sanotte teeseistäni? Pääsen varppina Parlamenttiin. Olen ottanut uuden stailin ja minulla on nykyään pyörölärillit ja vaaleita raitoja hiuksissa.