Selänteiden sanaton sopimus ystävistä
Ihmettelen tuollaisia sopimuksia.
Onko tuo pelkoa vai mitä?
Parisuhteissa ei toista voi kahlita ja eristää.
Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen lopulta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että Sirpan monia kuvia on käsitelty. HS sivuilla on kuva, jossa on ihan ikäisensä näköinen. Tässä jutussa valittaa, ettei 49-vuotiasta kukaan ota töihin. Kuka palkkaisi työttömät Sirpan ja Riiniksen?
Jokainen firma, joka haluaa ilmaista mainosta.
Mielestäni ihan järkevä ja perusteltu sopimus. Tekopyhää olisi muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kolleega oli ollut sattunut hotellin hissiin Teemun kanssa yhtäaikaa. Teemu retosteli juuri tuupanneensa erästä tunnettua TV-toimittajaa kakkoseen.
Oma teoriani: tunnettu TV-toimittaja oli jurrissa ja Teemu auttoi hänet omaan kerrokseensa.
Joo en tajua. En haluaisi miestä, joka ei osaa pitää naisia kaverina. Köyhää on, jos ystävät valitaan jalkovälin perusteella, eikä persoonan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto jos mun mies olisi sanonut, kun naimisiin mentiin, että et saa tavata enää lapsuudenystävää, koska sillä on pippeli. En olis kyllä mennytkään naimisiin, mieluummin säilytän jo hiekkalaatikolta alkaneen ystävyyden.
No onneksi mun mies on järkevä.Sinun miehesi ei ole yhtä kuuluisa kuin Teemu Selänne. Sirpan ongelma on se, että Teemun ei tarvi mennä tinderiin odottamaan muijilta vastausta kuukaudeksi ja ei tarvi ihmetellä miksi kukaan ei siellä ylipäätään sano mitään. Jos ero noilla tulisi. Teemun asiat naismarkkinoilla on sellaset, että 10 naista riviin, niin 8 naista lähtee mukaan ja tekee mitä vaan. Ei ihme, että on sanattomia soppareita.
Sanattomia soppareita joista kirjotetaan oikeen kirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto jos mun mies olisi sanonut, kun naimisiin mentiin, että et saa tavata enää lapsuudenystävää, koska sillä on pippeli. En olis kyllä mennytkään naimisiin, mieluummin säilytän jo hiekkalaatikolta alkaneen ystävyyden.
No onneksi mun mies on järkevä.Sinun miehesi ei ole yhtä kuuluisa kuin Teemu Selänne. Sirpan ongelma on se, että Teemun ei tarvi mennä tinderiin odottamaan muijilta vastausta kuukaudeksi ja ei tarvi ihmetellä miksi kukaan ei siellä ylipäätään sano mitään. Jos ero noilla tulisi. Teemun asiat naismarkkinoilla on sellaset, että 10 naista riviin, niin 8 naista lähtee mukaan ja tekee mitä vaan. Ei ihme, että on sanattomia soppareita.
Sirpan ongelma on se että Teemu käyttää tota etua naismarkkinoilla hyväksi vaikka he ovat naimisissa.
Kolleegalle, lätkämies hänkin.