Te jotka olitte Kansalaistorilla vuoden vaihtuessa, oliko se yhtä huonoa kuin miltä televisiossa näytti?
Vuodenvaihteen hetki huipentui katsomalla Windows-miestä kelaamaalla nauhalta euroviisubiisiään ja haahuilemalla epämääräisesti lavalla jne.
Kommentit (16)
En ollut paikalla, mutta Windows95man ei ollut se ongelma vaan Sara Siipola ja hänen hirveät lyriikkansa. 🤔 Vai mitä mieltä näistä, ihanaa uuden vuoden tunnelmaa?! Kostonhimoa, rikollisuuden ja väkivallan ihannointia. Sairaita tekstejä:
"Mä katkaisen sun niskasi
Ja saan sen näyttää silt
Että oisit kaatunu portaisiin
Ja niin sä saat maksaa teoistasi
Vaikka se ois mun viimeinen tekoni"
"Nii mä meen ja ryöstän pankin, et tuhlata voit massit
On pakoauto parkis ja väärennetyt passit"
"Sun takii syyllistyn vaik murhaan
Kun mä sanon nyt, kun mä sanon nyt
Niin juostaan, rakas, juostaan"
Ihmettelin ulkomaalaisten määrää yleisössä TV lähetyksen kuvien perusteella. Missä oli kaikki suomalaiset???
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ulkomaalaisten määrää yleisössä TV lähetyksen kuvien perusteella. Missä oli kaikki suomalaiset???
Näitä nyt vain kuvattiin enemmän koska ne woke-säännöt.
Vierailija kirjoitti:
täynnä ma muja ainakin
Oli jo vuonna 2018. Olimme selvästi vähemmistö. Ei ole tullut halua lähteä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Enemmistö oli muualta tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kansalaistori?
Se on Hgin keskustassa, Musiikkitalon, Kiasman, Oodin ja Eduskuntatalon läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Eikö ne voisi lähteä takaisin?
Menkää itse paikalle älkääkä valittako m a m u i s t a, jos jokin jakauma yleisössä häiritsee.
Joka vuosi sama pettymys. Kyl Suomessa osataan juhlia uv:tä 😖
Sara Siipola kiljumassa 😱
Vierailija kirjoitti:
täynnä ma muja ainakin
Sulla mahtaa olla vaikea elämä tuon pakkolielteisen pelkosi kanssa. Älä tule Stadiin, kadehdi kotonas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
etkö sinä voisi lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
etkö sinä voisi lähteä?
En voi, olen suomalainen toisin kun nuo tuontitavarat
Järkyttävää. Tätäkö on luvassa jatkossakin. Todella hyvä että ei tarvinnut seurata kun viisi minuuttia niin koki kulttuuria koko vuoden edestä. Esiintyjien ulkoinen hapitus jo sinänsä vastenmielinen. Tukat takussa ja tuo kuuluttajapari, ups.
täynnä ma muja ainakin