Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selänteiden sanaton sopimus ystävistä

toinensirpa
10.01.2019 |

Ihmettelen tuollaisia sopimuksia.
Onko tuo pelkoa vai mitä?
Parisuhteissa ei toista voi kahlita ja eristää.
Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen lopulta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta joo, mutta kyllähän tuo totta on että ongelmiahan tuollaisilla läheisillä ystävyyssuhteilla kaivellaan. Ihan turhaa jeesustelua muu. Alapää vie.

Vierailija
2/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että esim. mies tai nainen olisi valmis

KAIKKIEN kanssa johonkin muuhun kuin kaveruuteen.

En todellakaan ole kiinnostunut kaikista miehistä

"sillä tavalla", joten platonisuus on ok. Kaveruus on ok.

Sirpa pelkää. Ei hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto jos mun mies olisi sanonut, kun naimisiin mentiin, että et saa tavata enää lapsuudenystävää, koska sillä on pippeli. En olis kyllä mennytkään naimisiin, mieluummin säilytän jo hiekkalaatikolta alkaneen ystävyyden.

No onneksi mun mies on järkevä.

Vierailija
4/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla on syytäkin pelätä. Eiköhän monet jo tiedä tämän.

Vierailija
5/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä pitäisikö itekeä vai nauraa näille julkkisten vaimojen ura-yrityksille. Yksi joutui ostamaan firmasta osuuden, että sai suunnitella malliston. Toinen kirjoittaa kirjan ystävistä. Oli mullakin Ystäväkirja 8-vuotiaana!

Vierailija
6/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Asiat on sit kytköksissä toisiinsa.

Muhun kohdistuva isku kohdistuu myös läheisiin, joka vaikuttaa myös näiden tuttujen elämään ja sitä kautta teidän. En edes tiennytkään miten paljon noita tuttuja noilta löytyy.

Suosittelen tunnustamaan, että pääsette vähemmällä. En aio jättää tätä tähän. Teen töitä sen eteen, että joudutte kuseen kaikkien muidenkin uhrien takia.

Vierailija
7/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio jättää mitään taakse. Tämän kuljetan mukanani ihan sama miten noloja ja synkkiä asioita se sisältää. Mä en luovuta, en aio antaa periksi. Fuck you. Luulitte muuta, olitte väärässä. Herkkä ehkä, mutten aio kumartaa teille, en luovuttaa.

Vierailija
8/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Sirpan kommentin äitiydestä, et joko jäät töihin ja et hanki lapsia tai sitten jäät äidiksi kotiin kokopäiväisesti. Äidin asema on kaikkein tärkein ja paikka on olla kotona lapsen kanssa.

Taidan olla ainut joka pitää tota naista typeränä. Hyvä se on kotiäitinä olla kun mies tienaa miljoonia.

Aiheesta se, että Sirpan mielipiteestä loistaa epävarmuus mutta heillä tuo kai toimii.

Vierailija
9/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto jos mun mies olisi sanonut, kun naimisiin mentiin, että et saa tavata enää lapsuudenystävää, koska sillä on pippeli. En olis kyllä mennytkään naimisiin, mieluummin säilytän jo hiekkalaatikolta alkaneen ystävyyden.

No onneksi mun mies on järkevä.

Sinun miehesi ei ole yhtä kuuluisa kuin Teemu Selänne. Sirpan ongelma on se, että Teemun ei tarvi mennä tinderiin odottamaan muijilta vastausta kuukaudeksi ja ei tarvi ihmetellä miksi kukaan ei siellä ylipäätään sano mitään. Jos ero noilla tulisi. Teemun asiat naismarkkinoilla on sellaset, että 10 naista riviin, niin 8 naista lähtee mukaan ja tekee mitä vaan. Ei ihme, että on sanattomia soppareita.

Vierailija
10/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio jättää mitään taakse. Tämän kuljetan mukanani ihan sama miten noloja ja synkkiä asioita se sisältää. Mä en luovuta, en aio antaa periksi. Fuck you. Luulitte muuta, olitte väärässä. Herkkä ehkä, mutten aio kumartaa teille, en luovuttaa.

Mitä?

Vierailija
11/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluu: - Kuinka monta kerta tuota sopimusta on rikottu ja miksi rikkomukset on annettu anteeksi?

Vierailija
12/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen pari, ei voi muuta sanoa. Ja vielä erikoisempaa on julkisesti kertoilla tuollaista, kun toinen kuitenkin jatkuvasti viihtyy viihteellä ja seurueessa on aina milloin mitäkin naikkosta.

Vierailija
13/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen pari, ei voi muuta sanoa. Ja vielä erikoisempaa on julkisesti kertoilla tuollaista, kun toinen kuitenkin jatkuvasti viihtyy viihteellä ja seurueessa on aina milloin mitäkin naikkosta.

Miehen on helppoa mellestää, kun raha ja yltäkylläinen hyvinvointi sokaisee vaimon.

Vierailija
14/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo koskee Sirpaa. Teemulla on kyllä ollut naisia vaikka kuinka paljon.

Vierailija
15/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näiden julkkismiljonäärien vaimot ymmärrä mikä on pelin henki ja mihin ovat ryhtyneet.

Vierailija
16/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa ja myös sitä, eikö hän tosiaan tiedä miten asia on.

Olen todistanut omin silmin Helsingissä miten Teemu vietti yön huomattavasti nuoremman blondin kanssa hotellissa. Olin viereisessä huoneessa, menivät sisään illalla ja poistuivat aamulla. Hiukan eri aikaan mutta silti.

Minulla ei ollut eikä ole tästä pariskunnasta mitään mielipidettä mutta tämä havaintoni nyt vaan on puhdas fakta.

Vierailija
17/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todistanut omin silmin Helsingissä miten Teemu vietti yön huomattavasti nuoremman blondin kanssa hotellissa. Olin viereisessä huoneessa, menivät sisään illalla ja poistuivat aamulla. Hiukan eri aikaan mutta silti.

Minulla ei ollut eikä ole tästä pariskunnasta mitään mielipidettä mutta tämä havaintoni nyt vaan on puhdas fakta.

En usko. Olisi liian helppoa sille naiselle tuhota Teemun avioliitto kertomalla yöstä.

Vierailija
18/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Oikea kysymys kuuluu: - Kuinka monta kerta tuota sopimusta on rikottu ja miksi rikkomukset on annettu anteeksi?

Samaa mieltä. Se on vaan kylmä tosiasia, että jos on tollanen megajulkkis ja on vielä hyvässä kunnossa oleva sellanen ja tiedostaa, että joka maapallon maassa sut tiedetään ja minkänäköstä mimmiä nykii hihasta, niin 30v aikana ratkee täysin varmasti. Olen 6 kertaa käynyt katsomassa Anaheimin matsia, koska kaveri asuu siinä mestassa. Joka kerta, kun Selänne pamahtaa hallille niin ihmiset sekoaa. Sitten kun se on ystävällinen kaikille ja ottaa ne kuvat fanien kanssa ja antaa nimmarit, jakaa sitä aikaa niille, niin homma aika selvä. Ja kun siinä porukassa on sitä miss maailmaa ja fitness tähtee niissä kireissä kuteissa kymmenittäin. Ihan sama mihin se menee, niin kaikki on sen kimpussa.

Se vika matsi minkä sillon kävin katsomassa, kun Teemu pelas vielä oli Anaheim vs Dallas. Siihen matsiiin oli tuotu venäläisiä malleja ja venäläisiä cheerleadereita, dallas cowboysien cheerleaderit ja texasin aerobic joukkue. Se oli joku sellanen naisten tapahtuma kansainvälinen ja kaupunkien välinen ystävyys tapahtuma. NE kaikki oli Teemun kimpussa ottamassa selffiee. Eiköhän silläkin äijällä ollu al dente lahkeessa.

Minä en ainakaan usko, että Sirpa on ainoa torttu 30v aikana.

Vierailija
19/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olisi liian helppoa sille naiselle tuhota Teemun avioliitto kertomalla yöstä.[

Mitäpä luulet että sillä saavuttaisi? Luuletko että avioliitto tuhoutuisi..! Ei varmasti. Itse pidin näitä seiska-juoruina kunnes näin itse. Hotelli oli F6 ja siellä hän kuulemma useinkin yöpyy kun Suomessa on.

T.Hotellinaapuri

Vierailija
20/47 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näiden julkkismiljonäärien vaimot ymmärrä mikä on pelin henki ja mihin ovat ryhtyneet.

Varmasti Sirpa tietää mikä homman nimi on, mutta ihmetyttää miksi pitää julkisesti ihan pokkana selitellä ties mitä. Kyllä ne naisseikkailut on ihan yleisessä tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme