Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vainoharhainen poikaystävän exästä

Vierailija
10.01.2019 |

Poikaystäväni ja hänen ex harrasti satunnaista seksiä ennen kuin me edes tavattiin. Ex soitteli kyllä poikaystävälleni meidän alkuaikoina, mutta kuulemma satunnainen seksi loppui siihen. Poikaystävä osaa olla jopa liiankin rehellinen, joten hän ei tästä luultavammin valehtele.

Ex kumminkin soitti pari viikkoa sitten yöllä ja mies tokaisi "Antaa soida. Sillä on taas jotain känniasiaa". Ja ei soittanut edes seuraavana päivänä tälle takaisin, vaan ignoorasi täysin exänsä. Ex kuulemma on raivostuttava kännissä ja miestä ei kiinnosta jauhaa. Sanoin että mitä jos soittelee seksin puutteessa, niin mies tokaisi "varmaan voi soittaa sitäkin, tosta ei koskaan tiedä".

Mies kerran ihmetteli ääneen mulle (ennen tätä yöllistä soittoa) että miksi ihmeessä tuo ex on vielä hänen puhelimen "usein yhteydessä" - listalla, vaikka ei ole ollut yhteydessä tähän puoleen vuoteen. Samalla ihmetteli miksi entinen työnantaja (mies) on myös listalla, vaikka ei ole tämänkään kanssa ollut yhteydessä.

En ollut siis nähnyt mitään listaa, ihmetteli vaan ääneen omaa listaansa.

Eilen piti puhelintaan edessäni auki ja näin että ex on vieläkin sillä listalla, ja tietysti alkoi mielikuvitus laukkaa että onko tämä joku suuremman luokan kusetus jossa mua vedätetään. Katsoin myös omaa usein yhteydessä listaani ja tosiaan sielläkin on puolen vuoden takaisia ihmisiä. Ehkä vainoilen..

Ärsyttävää se ettei osaa vaan luottaa menneisyyden takia keneenkään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se eksä sieltä : - - - D 

Vierailija
2/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla poikaystävästäsi tulee pian ex, ei kukaan jaksa vainoharhaista. Sinun pitää käsitellä tuo luottamuspulasi jotenkin. Luottamus on parisuhteen perusta ja aiheettomat syytökset murentavat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan murehdit, ei elämä ole yhdestä miehestä kiinni. Luota mieheen niin kauan kuin on luottamuksen arvoinen ja nauti elämästäsi. Jos mies haluaa pettää niin sinä et voi sitä estää. Vainoharhat vain pidemmän päälle lisää pettämisen todennäköisyyttä.

Vierailija
4/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaatisin, että mies katkaisee välit kyseiseen exään. Puhelin taas pidetään öisin kiinni tai lentotilassa.

Vierailija
5/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sulle ihan avoimesti ihmettelee että miten se ex voi olla siellä listassa niin en olis huolissani. Jos sillä olis jotain salattavaa siinä niin tuskin sillon edes mainitsis asiasta vaan peittelis sitä.  

Vierailija
6/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sulle ihan avoimesti ihmettelee että miten se ex voi olla siellä listassa niin en olis huolissani. Jos sillä olis jotain salattavaa siinä niin tuskin sillon edes mainitsis asiasta vaan peittelis sitä.  

Tuo nyt ei mitään tarkoita. Voi varmistella selustaansa puhumalla noin.

Vierailija
7/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Musta alkanut tuntumaan että mulla on joku vainohainen persoonallisuushäiriö, sillä tää vainoilu on myös ihan muissakin asioissa läsnä (työ, ystävät). Nyt kun olen alkanut seurustelemaan, niin en enää vainoile/stressaa töistä, vaan nyt käytän ajatteluni poikaystävään.

Silloin kun olemme yhdessä, voin hyvin ja en mieti mitään negatiivisia. Heti kun olemme olleet erossa yön, niin alkaa vainoharhailut pahenee. Eilen oli meillä oli tosi hauskaa aamulla ja lähdin iloisin mielin töihin. Meni vain pari tuntia ja mieliala muuttui negatiiviseksi ja rupesin pohtimaan että nyt se varmaan panee sitä exäänsä. Tänään kun nähtiin niin tämä eilisen päivän negatiivisuus oli täysin poissa.

Alkaa kyl syömään pikku hiljaa tää mua.

Vierailija
8/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta vanhvistaa sitä omaa itsetuntoasi ensin ja sitten vasta parisuhteeseen.

Vierailija
9/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen mies on todella rehellinen ja koko lähipiirinsä on mulle sitä aina hehkuttanut. Hän ihan avoimesti kertoo kaikesta. Ei todellakaan osaisi ajatella  niin pitkälle että alkaisi selustaansa varmistelee. On kertonut avoimesti myös entisistään.

Vierailija
10/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta roikkuvista existä niin itselläni, kuin miehellänikin. Miehen exät olivat niitä ihan täysjärkisiä, jotka nyt vaan kokeilivat kepillä jäätä joskus meidän suhteemme alussa, mutta mieheni teki heille minun nähteni selväksi, että ei kiitos.

Minun ex-mieheni taas oli jonkun sortin häirikkö vuoden verran, joka soitteli öisin, lähetteli kaipaus- ja uhkausviestejä, vaikka tein hänelle selväksi, että hänen pitää lopettaa. On nyt lopettanut, koska itsekin seurustelee nykyisin.

Ihmisillä on aina menneisyys ja toki joskus joku voi jäädä ns. kummittelemaan, kun ihmiset on erosta katkeria ja jos itsellä ei mene kovin hyvin.

Jos nykyinen mieheni olisi epäillyt, että minun ja exän välillä on vielä jotain, niin olisin loukkaantunut kyllä.

Vierailija
11/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai.

Vierailija
12/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nai.

Käykö kateeksi kun itse et nai?

Vierailija
13/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä estolle.

Vierailija
14/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen mies on todella rehellinen ja koko lähipiirinsä on mulle sitä aina hehkuttanut. Hän ihan avoimesti kertoo kaikesta. Ei todellakaan osaisi ajatella  niin pitkälle että alkaisi selustaansa varmistelee. On kertonut avoimesti myös entisistään.

Kyllä aidosti rehellinen ihminen kertookin avoimesti asioista, mutta liiallinen selittely ja asioiden yksityiskohtien kertominen kertoo yleensä jostain epärehellisyydestä.

Vierailija
15/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi minulle tuon yön soiton jälkeen että ex ei oo pitkiin aikoihin soitellut hänelle enää. Ihmetteli hieman itsekin miksi soitti.  Ei ole kuulemma enää soitellut. Mies sanoi että paras tapa päästä roikkuvista existä eroon on juuri se että ei ruoki niitä millään tavalla.

Toinen ex oli kuulemma hänelle laittanut viestiä tasaisesti ja mies ei vastannut tälle. Sitten oli tullut viestiä että poistaa miehen yhteystiedoista koska ei vastaa. Mies ei vastannut tähänkään kuulemma mitään :D

ap

Vierailija
16/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aidosti rehellinen ihminen kertookin avoimesti asioista, mutta liiallinen selittely ja asioiden yksityiskohtien kertominen kertoo yleensä jostain epärehellisyydestä.

Yleensä se olen minä joka selittelee ja kyselee kaikki yksityiskohdat. Mies ei tosiaan selittele mitään, vaan sanoo asian suoraan.

Mies sanookin että mun pitäis päästä selittelypiirteestä eroon. Parempi vaan kuulemma sanoa suoraan.

Esimerkki. Olemme myöhässä juhlista. Minä keksin syyn että bussi oli myöhässä. Mies taas sanoo että miksi ei voi vaan sanoa suoraan että myöhästyttiin ja that's it.

ap

Vierailija
17/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi minulle tuon yön soiton jälkeen että ex ei oo pitkiin aikoihin soitellut hänelle enää. Ihmetteli hieman itsekin miksi soitti.  Ei ole kuulemma enää soitellut. Mies sanoi että paras tapa päästä roikkuvista existä eroon on juuri se että ei ruoki niitä millään tavalla.

Toinen ex oli kuulemma hänelle laittanut viestiä tasaisesti ja mies ei vastannut tälle. Sitten oli tullut viestiä että poistaa miehen yhteystiedoista koska ei vastaa. Mies ei vastannut tähänkään kuulemma mitään :D

ap

Jotkut ovat katkeria häiriköitä, jotka eivät ole päässeet elämässä eteenpäin. Kyllä sen itsekin huomasi milloin katkera ex-mieheni tapaili jotain naista, kun jätti minut rauhaan eikä kuulunut pihahdustakaan... Sitten taas yhtäkkiä kuukauden päästä alkoi se viestipommitus ja öisin viikonloppuna soittelut. Vedin johtopäätöksen, että nyt on taas vapaalla jalalla. Erottiin siis alunperin ihan yhteistuumin, mutta ex sitten halusi vielä yrittää, mutta minä en ja kun aloin tapailemaan nyk. miestäni, niin siitäpä vasta riemu repesi...

Vierailija
18/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex soittelee, puhelimeen voi laittaa eston.

Vierailija
19/19 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, ettei miehesi olisi kertonut sinulle mistään häiriköivästä exästä, jos heillä olisi jotain. Hän olisi pitänyt tuon kaiken salassa. Kyllä niitä kaikenlaisia exiä on itse kullakin... Jotkut soittelee ja häiriköi, jotkut ottavat uuteen kumppaniin yhteyttä ja kertovat perättömiä asioita jne. Erot ovat yleensä ihmiselle hyvinkin rankkoja asioita. Jotkut kokevat vääryyttä, katkeruutta ja inhoa. Nämä katkerat ihmiset ovat niitä, jotka yrittävät pilata exänsä uuden onnen jollakin tavalla...

Älä siis epäile miestäsi mistään. Toki on olemassa kieroja ihmisiä, mutta kyllä sen sitten huomaa. Jos liikaa pohdit, stressaat, syyttelet ja epäilet, niin ongelma paisuu mahdottomaksi. Se on hirveää, jos toisen pitää koko ajan vakuutella, että "ei ole mitään"! Jos on liian epäilevä ja mustasukkainen, niin ei vakuuttelut auta ja ainoa tie ulos tästä on eroaminen.